28 paź 2012

Podcięte włosy i trochę o nich.

Witam,


Coś ostatnio mało piszę, a to za sprawą tego, że ciągle brak mi czasu. Dziś wróciłam z kilkudniowego mini odpoczynku. 
Na szybko uaktualniam mój stan włosów, bo dziś miałam okazje zrobić im od tył zdjęcie.
Ponieważ 'zaniedbałam' ostatnio moje włoski, stan ich się pogorszył :( widzę i czuje:(

Tu były już takie długie.... ale podciąć musiałam


Włosy w październiku były dwa razy podcięte, nie jestem w stanie powiedzieć ile, ale same końcówki ok 3cm na pewno poszło. 






Zaniedbałam ich ciągłym myciem bez odżywek (jakiś kryzys przeżywam, bo ciągle mam nieświeże i muszę je myć codziennie) do tego nie mam kiedy nakładać odżywek i masek. Rano mam bardzo ograniczony czas i nie mogę pozwolić sobie na czekanie z maską. Jedynie co używałam systematycznie to wcierki Jantar i Seboravit. Raz/dwa razy na tydzień wcieram olejek Green Pharmacy ze skrzypem polnym. 
Od listopada postanawiam zmienić pielęgnację i myć włosy wieczorami brrr nie lubię tego. Nakładać odżywki/maski na co najmniej 20minut i zacząć łykać suplement diety ze skrzypem polnym, oraz zakupiłam już opakowanie herbatki z pokrzywy. Mam nadzieję, że włosy zostaną choć trochę zregenerowane i zaczną rosnąć szybciej. 



pozdrawiam,

Donna

22 komentarze:

  1. ale włoski masz śliczne kochanie ♥ i zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są! Nawet nie widać, że nie nakładałas na nie odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, zazdroszczę długości

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne masz włoski:)Ja też ostatnio zaczęłam się skupiać na moich włosach i tak jak Ty muszę je myć codziennie.Ja 3 razy w tygodniu nakładam maskę Wax-a,kiedyś ją już używałam i jakoś kondycyjnie mi specjalnie nie pomogła ale szybciej mi włosy rosły:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem jak w rzeczywistości, ale na zdjęciach super wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są teraz! Ja nie potrafię rano myć włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. A tam, jak dla mnie wyglądają super! Ja za to myję codziennie wieczorem właśnie, nie potrafiłabym wstawać o 5 rano albo i wcześniej :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Po podcieciu nabraly ladnego ksztaltu, konce wygladaja lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. końcówki wyglądają o wiele lepiej, podobają mi się bardzo

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne masz włosy!
    długie i pięknie lśnią - widać, że zadbane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Po podcięciu bardzo ładnie wyglądają-ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. podcięte.. a i tak są długie lśniące i bardzo zdrowe :) zazdroszczę !

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja lubię myć wieczorem i nie wyobrażam sobie nie zakończyć mycia maską czy odżywką .
    Dobrze że podcięłaś - teraz szybciej się zregenerują .

    OdpowiedzUsuń
  15. Odrosną:) A po podcięciu nabrały życia:))

    OdpowiedzUsuń
  16. trzymam kciuki, żeby zaczęły szybciej rosnąć, sama o to walczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądaja dużo lepiej po podcięciu;)

    OdpowiedzUsuń
  18. włoski naprawdę prześliczne! :) widać, że zadbane :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super masz włoski kochana, wyglądają na bardzo grube i zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaczynam zazdrościć ci tych włosów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...