1 sie 2012

Współpraca z Tso Moriri

Witam,


Nawiązałam nową współpracę z firmą Tso Moriri.
W paczuszce, która do mnie dotarła znajdowały się same cudowności. Kosmetyki, które do tej pory nie znałam i nie miałam przyjemności używać. Hmm przyznam szczerze, że ich po sklepach/drogeriach nie widzę, chyba, że coś niedowidzę. 
Dlatego bardzo, bardzo, bardzo się z paczki ucieszyłam :)


Przesyłka zawierała 5 produktów
3 pełnowartościowe
2 testery 
katalog z kosmetykami 





apetyczne owocowe mydełka 
mus do ciała 



puder do kąpieli
błoto z morza martwego do ciała 





Dziękuję serdecznie firmie


za otrzymane produkty.




Katalog można pooglądać











W niedługim czasie pojawi się recenzja kosmetyków.

A Wy jak znacie te kosmetyki, używacie?
macie swoje zdanie na ich temat?
chętnie poczytam Wasze opinie :) 





pozdrawiam,

Donna

25 komentarzy:

  1. wow jaka fajna współpraca a co do musu marchewkowego- ciekawa jestem jaki to :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie ten marchewkowy mus ..

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam firmy, czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. też dostałam to mydełko-jest świetne!!
    ciekawe jak sie sprawdzi błotko i mus marchewkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa tego zestawu
    Jestem młodą projektantką mody, zapraszam Cię do mnie. Będzie mi bardzo miło jak mnie odwiedzisz.

    OdpowiedzUsuń
  6. szalejesz Kochana ;)) gratki wspolpracy, a mydelka muszą bosko pachnieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję współpracy:) i życzę miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję współpracy :* Ja nie znam tej firmy ,więc nie mogę się nic na ich temat wypowiedzieć ;)

    U mnie recenzja różu i pudru brązującego Flormar ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje Donna:-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie z tymi recenzjami cieżko wychodzi ale może kiedys się zmobilizuje hehe :P
    ojj te kule do kapieli kuszą...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem tego marchewkowego musu do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zupełnie nie znam. Czekam na recenzje!

    Gratuluję współpracy :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe kosmetyki znajdowały się w tej paczce:)) Testuj jestem ciekawa Twojej opnii:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Przypuszczam, że prowadzą raczej działalność katalogową jak np. Avon skoro przysłali Tobie katalog ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję współpracy i życzę miłych testów!:)
    Ja do mleczek nigdy nie miałam zaufania, jednak przekonałam się jakiś czas temu i lubię używać do demakijażu twarzy, bo te mleczka z Lirene mnie nie zapychają i fajnie nawilżają:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mają sporo ciekawych kosmetyków, ja bym chętnie wrzuciła do wanny ich kule do kąpieli. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super kosmetyki, ciekawe jak się u ciebie sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. dziękuję za tak liczne komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nawiazalas niezwykle interesujaca współpracę i muszę Ci się przyznać, ze będę czekała na recenzje tych kosmetyków :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Również gratuluję współpracy! ;) Testowanie takich produktów to na pewno sama przyjemność! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. nie znam tych kosmetyków, nigdy nie widziałam, ale jestem ciekawa Twojej opinii. wyglądają interesująco

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...