23 maj 2016

Kringle Candle Mystic Sands - świeca daylight.

Witam,


Lubię od czasu do czasu dla odmiany zamiast wosków Yankee zapalić Kringle Candle świecę daylight. Zakupiłam niedawno 3 nowe :) Moja wersja na kilka ostatnich majowych wieczorów to Mystic Sands. Znacie może ten zapach?


"Świeczka marki Kringle Candle o zapachu egzotycznych kwiatów oraz mieszanki aromatycznych przypraw bliskiego wschodu"

Waga świeczki: 35 gram
Kategoria zapachowa: Świeży
Czas palenia: 12 h


Moja opinia:
Egzotyczne kwiaty znam tylko z zapachów kosmetycznych (żeli, balsamów itp) Pięknie komponują się z mieszanką aromatycznych przypraw - całość jest taka męska. Dla mnie przypomina dojrzałość, odwagę, świeżość i takie coś co mi trudno opisać. Jedno wiem, że miłośniczki męskich aromatów muszą poznać ten zapach, bo przypomina zdecydowanego mężczyznę. Zapach pasuje na majowe wieczory, nie jest duszący, mdły a przyjemny dla nosa. Nie jest też intensywny. Palący się ogień i wydobywający się z niego zapach pięknie i delikatnie wypełnia pomieszczenie. Widziałam, że świeczki Kringle można zakupić tu.



Lubicie męskie zapachy? 
To kolejne moje męskie odkrycie ;)




pozdrawiam,

Donna

6 komentarzy:

  1. Oj, mam słabość do męskich zapachów. Będąc w drogerii częściej sięgam po takie testery aniżeli po damskie :D Myślę, że zapach świecy przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię męskie zapachy, u mnie jednak sezon na woski i świeczki już zakonczony.

    OdpowiedzUsuń
  3. to zapach dla mnie uwielbiam kwiatowe nuty, daylight są moimi ulubieńcami

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy by mi przypadł do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  5. ten zapach przypomina zapach ze sklepu stradivarius.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...