19 sie 2019

Moje 3 nowe kwiatowe zapachy - DKNY, Lacoste, Dolce & Gabbana

Witam,



W sierpniu moja kolekcja zapachów powiększyła się o 3 nowe kwiatowe (i min. szyprowo, drzewne, owocowe) perfumy. Dwa z nich zamówiłam sobie sama w perfumerii Notino, a jeden dostałam jako prezent niespodzianka od kolegi. O wszystkich zapachach tak naprawdę kiedyś już myślałam - jak widać marzenia się spełniają i prędzej czy później na mojej półeczce znajdują się wymarzone pachnidełka. Zapraszam Was kochani na ich przegląd.


Pierwszy zapach to woda perfumowana DKNY My NY. Skusiłam się na nią i na ten piękny flakonik serduszko. Czy zapach także jest piękny? Może nie było to zakochanie od pierwszego powąchania, ale dałam mu kilka dni. Owocowy i lekko słodkawy akcent tej wody przenika odrobina pikanterii. Zapach zdecydowanie szyprowy, więc jeśli taki lubicie to ten aromat właśnie taki jest. O niepowtarzalności decyduje kilka charakterystycznych składników, takich jak pełna uroku frezja, jaśmin czy wanilia. Dzięki tej wyjątkowej kompozycji zapachowej znajdziesz się w centrum zainteresowania i wzbudzisz zachwyt zwłaszcza wśród mężczyzn.

Głowa: galbanum, malina, różowy pieprz
Serce: frezja, jaśmin, korzeń irysa
Podstawa: bursztyn, paczuli, piżmo, wanilia
Grupy zapachów: kwiatowe, szyprowe

Zapach ten z początku może wydawać się nieco duszący i taki delikatnie mówiąc drażniący (wszystko zależy od gustu) Dopiero po kilku godzinach kiedy jego woń ucicha staje się pięknym kobiecym i uwodzącym zapachem. Uważam, że jego grono będzie wśród zwolenników 30 + i wzwyż gdyż jest to taki zapach dla dość mocno konkretnych i zdecydowanych poważnych kobiet wiedzących czego chcą od życia. Wybierając go spodziewałam się czegoś bardziej weselszego i dziewczęcego, bo flakonik w kształcie serduszka jest taki raczej dziewczęcy. Zapach polecam na chłodniejsze dni. Podsumowując: 'poważny' zapach w uroczym i romantycznym flakoniku.


Drugi zapach to klasyk, dobrze znany od lat - Lacoste Pour Femme. To także woda perfumowana. Poznałam ją jeszcze będąc na studiach, a to było już dawno temu. Chciałam przypomnieć sobie jej nuty zapachowe i wspomnienia wróciły. Tak już mam, że zawsze gdzieś tam w głowie zostaje zakodowany zapach. Ona natomiast idealnie pasuje na wiosenne i letnie dni. Jak dla mnie to świetna propozycja do pracy, na randki, na spotkania z przyjaciółmi i na wakacje. Zapach lekki kwiatowy i w sumie taki codzienny przeplatany elegancją. Odnajdzie się zarówno w gronie młodszych jak i starszych. Bardzo go lubię. Cieszę się, że do niego powróciłam. Wersja jaką mam jest o 50 ml pojemności. Podsumowując: kobiecy, bezpieczny, atrakcyjny zapach dla każdej kobiety niezależnie od wieku. 

Głowa: frezja, ziele angielskie
Serce: heliotrop, hibiskus, jaśmin, róża
Podstawa: cedr, drzewo sandałowe, kadzidło, piżmo
Grupy zapachów: drzewne, kwiatowe

Lacoste Pour Femme uważam, że będzie zawsze trafionym wyborem na prezent dla kobiet, a w ofercie są także i męskie zapachy oraz kosmetyki pielęgnacyjne. 


Trzeci mój nowy zapach to już woda toaletowa Dolce & Gabbana Light Blue. Była ona totalną niespodzianką trafioną w gust. Czaiłam się na nią w kwietniu i proszę (prawo przyciągania zadziałało albo telepatia nadawcy ;)) Kompletnie się jej nie spodziewałam. Zapach zdecydowanie na letnie i gorące dni. Jest świeży, lekki, cytrynowo-owocowy. Piękny. Taki soczysty i orzeźwiający. Przypomina mi trochę White Tea od Elizabeth Arden. Pomimo, że wakacje się już powoli kończą, ta woda jest mega kobieca, podkreślająca delikatność i wrażliwość. Pojemność jaką zostałam uraczona to aż 100 ml więc wspaniale :) Przeleję ją sobie teraz o mojego travalo, by nosić ją w torebce. Podsumowując: Tak pachną rajskie wakacje, lato, słoneczne i beztroskie dni.

Głowa: cedr, dzwonek okrągłolistny, zielone jabłko
Serce: bambus, jaśmin, róża
Podstawa: bursztyn, drzewo cytrynowe, piżmo
Grupy zapachów: kwiatowe, owocowe



Kochani lubicie kwiatowe zapachy lub połączenia kwiatowo-szyprowe, kwiatowo-drzewne, kwiatowo-owocowe?
Czy znacie coś od DKNY, Lacosty, czy Dolce & Gabbany? 

Buziaki :*



pozdrawiam,

Donna

52 komentarze:

  1. Mój nos jest zbyt 'zwykły' na takie zapachy :D zawsze w perfumerii sprawdzam testery drogich marek i nigdy nic mi się nie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w perfumerii tez mam tak, ze wszystko jednakowo juz pachnie jak wącham coś naraz. Najlepiej mieć próbki w domu i oceniać na spokojnie 🙂

      Usuń
  2. Pięknie wyglądasz! Lubię DKNY, ale tej wersji jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Jeszcze chcę poznać te słynne jabłuszka, widziałam u Ciebie że często je używasz :)

      Usuń
  3. Żadnego z tych zapachów nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może uda Ci się coś poznać lub powąchać w perfumerii :)

      Usuń
  4. Z kwiatowych zapachów mam też DKNY ale w wersji blossom ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. jeszcze go nie znam, ale zapisuje na listę :D

      Usuń
  6. Ten DKNY wygląda zabójczo dla samego opakowania chciałabym go mieć <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podobnie wybrałam go ze względu na flakonik, a zapach okazał się być jest 'poważny' :)

      Usuń
    2. chociaż po nutach wiedziałam, czego można się spodziewać :)

      Usuń
  7. Raczej za takimi zapachami nie przepadam ;) To raczej moja mama takie woli ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem, a który zapach konkretnie mama już zna? :)

      Usuń
  8. Nie miałam żadnego z tych zapachów, chociaż wiem, jak pachną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i nie skusisz się na żaden? :D ja nieraz krążę wokół danego zapachu aż go upoluję :D

      Usuń
  9. Dolce&Gaabanna to mój ulubiony zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to piąteczka Kasia :) piękny jest, na lato idealny :)

      Usuń
  10. Znam te zapachy, ale niestety nie pasują mi one. Natomiast mam swojego ulubieńca z DKNY jest to Be Delicious Fresh Blossom, nawet pokazywałam go na blogu u mnie, więc zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne flakoniki, light blue to kultowe perfumy od lat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadza się, chociaż lacosta to też 'stary' dobry klasyk :)

      Usuń
  12. Lubię kwiatowe zapachy jednak niezbyt słodkie i lekkie. W każdym razie przed wyborem muszę powąchać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasami wybieram w ciemno, ale w większości są zapachy, które zawsze wącham i się namyślam dłuższy czas :)

      Usuń
  13. Żaden z tych zapachów nie gościł u mnie. Mam wiele różnych perfum, ale ostatnio mniej się psikam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja psikam się zawsze jak wychodzę z domu :) jak ktoś do mnie ma przyjść to także się psikam

      Usuń
  14. Uwielbiam kwiatowe zapachy żadnych nie miałam okazji używać. Ale za miesiąc urodziny chyba uśmiechne się do męża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie :D perfumy to dobry wybór na prezent, pod warunkiem, że wcześniej je znamy i chcemy właśnie te dostać :)

      Usuń
  15. O żadnym z wymienionych perfum nigdy nie słyszałam, jednak bez testera trudno mi zdecydować czy on mi się podoba. Ja mam moich ulubieńców jak kilka perfum Adidasa, albo mgiełka od Victori. Mają genialne zapachy!
    Ciekawy post!
    Pozdrawiam, Weronika

    OdpowiedzUsuń
  16. D&G znam ale to nie jest do końca mój klimat. Chociaż ostatnio, zaczęłam kupować lżejsze zapachy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja póki co mam jeden zapach z D&G nie wiem jak pachną pozostałe które są w ofercie :) A co takiego kupiłaś? Coś polecisz?

      Usuń
  17. Sama zdjecia (dwa pierwsze) tak mnie zainteresowały, ze od razu zdecydowałam się poznać te zapachy, lecę do drogerii 😉

    OdpowiedzUsuń
  18. Sama zdjecia (dwa pierwsze) tak mnie zainteresowały, ze od razu zdecydowałam się poznać te zapachy, lecę do drogerii 😉

    OdpowiedzUsuń
  19. Z nut zapachowych wydaje mi się, że w moim guście były by ostatnie perfumy. Szkoda że nie czuć tego w sieci haha :D Jestem zdecydowanie perfumomaniaczką :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też żałuję, że ekran nie daje odczuć zapachów :D ocenianie byłoby zdecydowanie lepsze :)

      Usuń
  20. Uwielbiam zapachy Lacoste! Pozostałych zapachów jestem również ciekawa bo nie znam! 🙂

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne flakoniki na pewno ładnie wyglądają na półce . Co do zapachu musiałabym powąchać na żywo by móc ocenić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja jedna półeczka z flakonikami (bo mam ich 2) jest na instagramie :D

      Usuń
  22. Nuty pierwszego zdecydowanie trafiają w mój gust! Muszę je sprawdzić przy okazji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja po nutach też go wybierałam, ale jak pisałam już, nie było to zakochanie od pierwszego powąchania

      Usuń
  23. Ten niespodziankowy zapach jak widzę okazał się być trafny, kolega musi znać dobrze Twoje upodobania.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam tych zapachów, nawet ich nie wąchałam w sklepie. Chyba pora to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę sobie powąchać jasną wersję Lacoste, znam tylko Elixir i bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Light Blue był kiedyś jednym z moich ulubionych zapachów i chyba muszę go sobie odświeżyć :) Dwóch pozostałych nie znam, ale z chęcią poznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten DKNY raz mi się podoba, a raz nie.
    D&G Light Blue muszę kiedyś kupić a LACOSTE POUR FEMME to jeden z zapachów, który zawsze muszę mieć w swojej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...