15 maj 2016

Krem do stóp - Stop pękającym piętom od Lirene.

Witam,


 W mojej pielęgnacji stóp pojawił się nowy krem, a mianowicie: Stop pękającym piętom od Lirene 5 w 1. Po moich testach krótko przedstawię jak u mnie się spisuje. A spisuje się dobrze. Znacie może tą wersję do pielęgnacji?


Opis:
"Krem przeznaczony jest do pielęgnacji bardzo suchych, popękanych i skłonnych do pękania pięt. Formuła kremu 5 w 1 wzbogacona o emolienty i hydrourea:
1. wygładza i regeneruje popękane piety, 
2. zapobiega pęknięciom skóry pięt,
3. zapobiega rogowaceniu, 4. usuwa szorstkość stóp, 
5. zmiękcza naskórek. 
Skóra pięt staje się miękka i przyjemna w dotyku. Testowano dermatologicznie"


Moja opinia:
Co prawda nie mam pękających pięt na tyle, bo nie doprowadzam do tego stanu, by takie mieć, ale po owy krem sięgnęłam, ponieważ:
- zaciekawił mnie opis
- ostatnio nie stosowałam niczego profesjonalnego do stóp z kremów oprócz sprayów, czy soli do moczenia
- potrzebowałam czegoś co zregeneruje i nawilży stopy, a przy okazji zadba też o pięty


Krem spisuje się dobrze i jestem z niego naprawdę zadowolona. Zazwyczaj używam go na noc i zakładam skarpetki. Lubię dać stopom odpocząć, po całym dniu i zaserwować im choć odrobinę pielęgnacji i odpoczynku. Rano stopy są bardzo nawilżone, skóra zregenerowana, miękka w dotyku. Ogólnie stan pięt jak i całych stóp zdecydowanie się poprawił. Krem ładnie pachnie, co zachęca mnie do jego używania. Wchłania się dobrze, nie ma tłustej warstewki. Kremowa konsystencja jest taka delikatna w dotyku i wystarczy niewiele do aplikacji na stopy. Podoba mi się w nim to, że zmiękcza naskórek i to jest wyczuwalne oraz widać, że stópki są zadbane.


Skład:
Aqua (Water), Hydroxyethyl Urea, PEG-100 Stearate, Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Isopropyl Palmitate, Betaine, Glycerin, Cetyl Alcohol, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Glyceryl Stearate, Sodium Polyacrylate, Polysilicone-11, Cyclohexasiloxane, Triacetin, Urea, Ammonium Lactate, Ethanoloamine, BHA, Diethanolamine, Methylparaben, Phenoxyethanol, Diazolidinyl Urea, Butylparaben, Propylparaben, Ethylparaben, Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Linalool, Citronellol.



Nie wiem, czy działa na pękające pięty, bo takich nie mam, ale profilaktycznie do dobrego nawilżenia i zregenerowania skóry krem się sprawdził.


pozdrawiam,

Donna

3 komentarze:

  1. mam go i jest dbry :) Szkoda, że ma parafinę

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również nie mam aż tak poważnego problemu ale lubię stosować kremy profilaktycznie, teraz jestem na etapie zrzucania skóry po skarpetkach

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy. Ja na szczęście też nie mam problemu z pękającymi piętami.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...