30 mar 2016

Żel do mycia twarzy zamiast mydła Cool ON od Lirene.

Witam,



Szeroka gama kosmetyków męskich to już żadna nowość. Mężczyźni dbają o siebie i tak powinno być. Żel do mycia twarzy zamiast mydła Cool ON od Lirene był testowany  oczywiście przez mężczyznę, ale i ja co nieco musiałam poznać robiąc np. zdjęcia. Zbadałam tylko konsystencję i zapach. A resztę to już opinia gościnna. Zapraszamy :) 


Opis:
"Żel do mycia twarzy zamiast mydła Cool ON został stworzony z myślą o potrzebach skóry delikatnej, skłonnej do podrażnień. Zastępuje mydło i zapewnia skórze dogłębne oczyszczenie. Jednocześnie, bardzo dobrze się rozprowadza i łatwo spłukuje"

Żel do mycia twarzy zamiast mydła Cool ON:
• Gwarantuje skuteczne oczyszczenie • Wygładza • Odświeża • Łagodzi podrażnienia

Składniki:
Salicylan sodowy - delikatnie złuszcza naskórek i oczyszcza skórę
 Aktywny cynk - wykazuje działanie łagodzące
 Ekstrakt z owoców hiszpańskiej pomarańczy (zawierający m.in. witaminy C, P, A, B1 i B2) - działa pobudzająco i antybakteryjnie, doskonale oczyszcza


Opinia:
Pozwoliłam sobie zrobić zdjęcie żelku, ale jest on przezroczysty i niewiele go widać. Konsystencja lejąca, nie przecieka przez palce, pod warunkiem, że nie naleje jej się dużo. Zapach żelku świeży, przyjemny, ale słabo męski. Łatwo się rozprowadza na twarzy, masuje i spłukuje. Tworzy delikatną pianę. Żelek fajnie odświeża, oczyszcza i myje. Nie uczula, ani nie podrażnia. Robi to co ma robić. Można go używać zarówno rano jak i wieczorem. Miękka tuba, zamykana na klik to dobre opakowanie na tego typu produkt. 



Czy Wasi mężczyźni też używają żelków do mycia twarzy?



pozdrawiam,

Donna

7 komentarzy:

  1. JA go w ogole nie widziałem na półkach sklepowych :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój nie używa takich produktów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ani mój facet nie używamy mydła, do twarzy i ciała po za tym do mycia rąk. takie żele są najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. No ja niestety nie mam faceta, więc nie kupię nawet w prezencie :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę go polecić mojemu chłopakowi, może przypadnie mu do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój - od zawsze był przeciwny wszelkim rodzajom ŻELI DO MYCIA TWARZY.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój mąż ma żel, bo mu sprawiłam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...