14 mar 2016

Rozgrzewająca sól do kąpieli stóp Nivelazione od Farmony.

Witam,


Problem zimnych stóp miałam zawsze. To dziwne uczucie, bo zdarza mi się nawet w lecie odczuwać zimne stopy. Cieszę się, że producenci w swoich asortymentach również myślą o takich potrzebach jak zimne stopy i mają w swoich ofertach np. Rozgrzewającą sól do kąpieli stóp Nivelazione - jest to seria kosmetyczna od Farmony
Jak się spisuje u mnie ta sól? Zapraszam na krótką recenzję :) 


Wskazania do użycia: 
"Słabe mikrokrążenie, występujący efekt zimnych stóp. Kąpiel w soli to doskonałe oczyszczenie i codzienna pielęgnacja stóp, a dzięki zawartości kwasów organicznych i soli mineralnych działa odżywczo i przeciwzapalnie. Dzięki dodatkom borowiny i olejku cynamonowego poprawia krążenie krwi w stopach przynosząc przyjemne uczucie ciepła, a efekt rozgrzania jest naturalny i długotrwały. Doskonale odświeża, relaksuje i przynosi ulgę zmęczonym stopom. Rozgrzewająca kąpiel polecana jest szczególnie w okresie jesienno-zimowym dla osób o słabym krążeniu oraz profilaktycznie przez cały rok, dla osób z tendencją do zimnych stóp"


Sposób użycia:
Do naczynia z ciepłą wodą wsypać 2-3 nakrętki soli rozgrzewającej i moczyć stopy przez około 10-15 minut. W celu intensyfikacji uczucia ciepła w stopach polecamy stosowanie kremu rozgrzewającego do zimnych stóp z olejkiem cynamonowym z linii Nivelazione

Składniki aktywne:
Borowina i olejek cynamonowy.

Składniki INCI:
Sodium Chloride, Sodium Lauryl Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Cinnamomum Cassia Bark Powder, Cinnamomum Zeylanicum (Cinnamon) Bark Oil, Peat, Silica, Parfum (Fragrance), Coumarin, Cinnamal, Eugenol, Linalool, Caramel Colour E150d.


Moja opinia:
Sól znajduje się w dość sporym pojemniczku lub w szerokiej butelce jak kto woli przez którą widzimy zawartość produktu. Lubię takie, bo mogę kontrolować ubywającą zawartość. Zakręcana ale bez niczego ochraniającego pod zakrętką. Do kąpieli stóp wystarczy 2-3 nakrętki soli, która jest średniej wielkości z ciemniejszymi dodatkami, bo sól borowinowa dość intensywnie pachnie nasączonym olejkiem cynamonowym. Jest to zdecydowanie zapach korzenny i kojarzący się np. z okresem świątecznym. Sól fajnie pobudza i rozgrzewa, choć to rozgrzewanie w momencie moczenia samych stóp słabo wyczuwałam, a raczej ciepłą wodę, to dopiero z chwilą gdy woda ochładzała się ja czułam na stopach cieplejszą pulsującą falę. Przy kontakcie soli z wodą zauważyłam lekko pieniącą się wodę, ale po chwili piana znikła. Zapach cynamonu potrafi odprężyć, bo jest taki mniamniusi :D ciasteczka korzenne o tak! lubię je czasami pochrupać, ale najlepiej smakują w czasie świąt.


 Co do pielęgnacji stóp - jestem zadowolona, bo sól oczyszcza, odświeża pomimo słodkiego zapachu, stopy są zrelaksowane. Skóra nie jest przesuszona. Kąpiel zmiękcza skórę, staje się ona odżywiona i przygotowana do użycia kremu (najlepiej z tej samej serii) Jestem po kilkukrotnym moczeniu stóp i oceniam sól na wydajną, ponieważ sama ją używam, bo domownicy wiedzą, że mam problem z zimnymi stopami (i rękami też) Myślę, że gdy sól mi się skończy chętnie do niej powrócę, bo nie uczula, nie podrażnia, przyjemnie pachnie, a ja lubię zapach cynamonu. 


Sól powinna zagościć u wszystkich zimno stąpających, bo jest fajnym umilaczem, nie tylko w okresie jesienno-zimowym oraz jeżeli ktoś lubi zapach cynamonu również polecam wypróbować. Produkt otrzymałam od Portal TrustedCosmetics.pl - dziękuję. 



pozdrawiam,

Donna

10 komentarzy:

  1. Niestety zapach cynamonu mnie odrzuca... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tę sól, bardzo fajna, zwłaszcza w chłodne dni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam wiecznie zimne stopy :D i mam sól tej samej firmy, ale jest ona zielona i ma właściwości przeciwgrzybicze. Muszę poszukać tej którą Ty polecasz.. Jestem ciekawa czy rozgrzeje mi stopy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji używać ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tej firmy lubię regulator pocenia i dezodorant do butów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Raczej nie stosujemy soli :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasami moim stopom przydałby się taki efekt rozgrzania, nie tylko w chłodniejsze dni.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja kocham zapach cynamonu a stopy niestety mają tendencję to marznięcia .dziś mimo tego że mnie było gorąco w nocy stopy miałam lodowate a spałam w skarpetkach

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo lubię zapach cynamony. Zawsze kiedy widzę recenzje soli do kąpieli żałuję, że nie mam wanny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...