12 mar 2016

Tag - pytania i odpowiedzi.

Witam,


Na początku blogowania częściej pisałam i lubiłam tagi. Gdzieś ten zwyczaj się u mnie zapodział i przestałam pisać tego typu wpisy. Nie dawno do zabawy zaprosiła mnie Monikuella i dla rozrywki odpowiem sobie dziś na pytania. Jeśli ktoś chce się zabawić i tak dla siebie udzielić odpowiedzi zapraszam do zabawy.

***
Twoje motto 
Mam kilka ale jedno które sprawdza się wcześniej czy później to Karma wraca...

Twój sposób na stres 
Pachnąca kąpiel z różnymi solami, płynami, musami, olejkami eterycznymi, tak abym mogła się rozluźnić i zrelaksować się.



Najgorsza rzecz/potrawa jaką jadłaś 
Wątróbka yyy fuj :D 



Ulubiony blog to 
Jest to magiczny blog bucardimaria.com

Twój największy atut 
Szczupła sylwetka.

Od kiedy prowadzisz bloga 
Marzec 2012

1 pozytyw i 1 negatyw Twojego charakteru 
Pozytyw lubię pomagać i sprawiać małe niespodzianki. 


Negatyw - jestem bardzo pamiętliwa i przy nadarzającej okazji lubię coś komuś wygarnąć, nawet jakby to miało minąć kilka lat ;p 

Co zawsze poprawia Ci humor 
Lampka czerwonego wina i zabawa z kotem, albo sms od kogoś nawet w środku nocy.



Optymista czy pesymista 
Optymista


Z czym kojarzy Ci się słowo bloger. 
Hmm ktoś kto znalazł sposób na swoją pasję, hobby, bo bloger nie musi być kosmetyczny, ale pisać też blogi z innych dziedzin.

Najgorszy produkt/kosmetyk który miałeś możliwość wypróbować/stosować
 Szampon z glinką Ghassoul z mydlarni Franciszka


Zdjęcia do tagu pochodzą z internetu.
Jeśli macie ochotę na udzielenie odpowiedzi u siebie lub u mnie w komentarzu na wybrane pytania - zapraszam :) 


pozdrawiam,

Donna

8 komentarzy:

  1. Ja tam lubię wątróbkę. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Supee tag ;))
    Pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w ogóle nie jem podrobów, pasztetów, salcesonów i takich rzeczy, nie wiem jak można jeść organy zwierząt. Nie jestem wegetarianką. Zabawa ze zwierzakami zawsze poprawia humor, ale jak otwieram wino to nigdy nie kończy się to na jednej lampce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś nie jadłam wątróbki, ale teraz mi nawet smakuje. Za to flaków w ogóle nie ruszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wątróbka - fuj! Z chęcią sama go u siebie rozwiążę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wątróbka wywołała wielkie emocje :-) Koty potrafią wyciągnąć z największego dołka.

    OdpowiedzUsuń
  7. "karma wraca" to i moje życiowe motto ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...