31 mar 2016

Lactima Therapy + żel do higieny intymnej łagodzący w stanach podrażnień od Lirene.

Witam,


Higiena intymna jest dla mnie bardzo ważna i nie wstydzę się o tym pisać reklamując tego typu produkty, które i tak często tu opisuję. Produkty Lirene jakie do tej pory używałam spisywały się u mnie bardzo dobrze. Pora na poznanie kolejnego produktu jakim jest Lactima Therapy + żel do higieny intymnej łagodzący w stanach podrażnień o pojemności 300 ml.


Opis:
Formuła THERAPY + stworzona została z myślą o codziennej pielęgnacji i higienie miejsc intymnych kobiet w stanach wymagających szczególnej pielęgnacji, takich jak różnego rodzaju podrażnienia i stany zapalne. 

Żel ultra-łagodzący W STANACH PODRAŻNIEŃ do higieny intymnej zawiera terapeutyczne połączenie wyciągu z aloesu i kwasu mlekowego: 
Zmniejsza objawy dyskomfortu, zapewniając natychmiastową ulgę i łagodzenie podrażnień oraz zaczerwienienia naskórka. Zawartość kojąco-regenerującego wyciągu z aloesu niweluje otarcia naskórka oraz redukuje uczucie pieczenia i świądu. 
Chroni przed nawrotem podrażnień. Kwas mlekowy utrzymuje pH okolic intymnych na naturalnym, fizjologicznym poziomie, zapewniając odpowiednią ochronę przeciwgrzybiczą oraz równowagę mikrobiologiczną. Dzięki nawilżającym właściwościom gliceryny chroni śluzówkę przed wysuszaniem i powstawaniem stanu podrażnienia.
 • Delikatnie myje i odświeża miejsca intymne, zapewniając uczucie komfortu przez cały dzień. Żel zawiera kompleks łagodnych substancji zmywających, oparty na betainie, dzięki czemu skutecznie oczyszcza, zapewniając długotrwałe uczucie świeżości i czystości. 


Stosowanie: 
Myjąc rozprowadzić niewielką ilość żelu na zwilżonej skórze, na koniec dokładnie spłukać wodą. Wyłącznie do użytku zewnętrznego. 
Efekty stosowania żelu: 
Łagodzi podrażnienia 100% 
Zmniejsza uczucie pieczenia 100%
 Zmniejsza uczucie świądu 100% 
Test IN VIVO – ocena po 2 tygodniach stosowania. BEZPIECZEŃSTWO i SKUTECZNOŚĆ potwierdzone w Laboratorium Naukowym Lirene.


Moja opinia:
Opakowanie to duża buteleczka o pojemności 300 ml pojemności. Tak jak i w innych wersjach tu również jest kartonik z dokładnym opisem. Płyn jest dość wydajny i starcza na długi okres czasu. Wygodna pompka zapewnia czystą aplikację i higieniczne utrzymanie. Konsystencja żelu jest przezroczysta, bardzo delikatna w dotyku. Płyn bardzo dobrze myje, oczyszcza i odświeża. Łagodzi stany zapalne, podrażnienia czy zaczerwienienia. Przyjemna piana jaka się wytwarza przynosi ulgę i koi. Po umyciu się czuję uczucie świeżości i czystości. Żel nie zawiera mydła  barwników, parabenów oraz substancji zapachowych. Jest niezwykle łagodny i bezpieczny dla skóry. Lubię go używać zarówno rano jak i wieczorem. Płyn spełnia swoje zadania i jestem z niego zadowolona, gdyż mnie nie uczula ani nie podrażnia. Płyn bardzo mi pomógł kiedy to ostatnio pierwszy raz złapało mnie małe zapalenie pęcherza i higiena w tym czasie musiała być delikatna, a zarazem skuteczna. 



Czy kupię płyn ponownie? Tak.
Używałyście tego produktu?



pozdrawiam,

Donna

5 komentarzy:

  1. Ja mam fioletową wersję i jestem średnio zadowolona. Nigdy nie miałam problemów z infekcjami a używając tego płynu mi się przytrafiła...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam go, ale chętnie bym wypróbowała. Byłby bardzo dobry by zapobiegać wszelkim infekcjom.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety ne tego typu kosmetyki mam alergie.

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie kiedyś bardzo często łapało zapalenie pęcherza. teraz znacznie mocniej o siebie dbam. super, że ten żel dobrze się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie zrobiona część foto do recenzji.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...