28 mar 2016

Drobnostki - nowości.

Witam,


W okresie świątecznym odwiedziła mnie siostra. Wie, że lubię pachnące woski YC i kosmetyki, więc dostałam drobny upominek od zajączka. Były też słodycze, ulubione owocowe herbatki i owoce. Część kosmetyczno-woskowa wygląda tak:


Tonik AA do cery suchej i normalnej (niestety mam tłustą, ale toniku akurat żadnego z AA nie mam, więc wypróbuje) Pianka do golenia Venus nowość, akurat mi się skończyła. Mydełko dove musi być, nie ważne jaki zapach/rodzaj ale to mój ulubieniec od lat, więc każdą ilość przygarnę zawsze :) Pomadka z Rimmela nr. 100, ładny i taki mój kolor.


Woski z YC - ciesze się, że nie miałam żadnego z nich, więc wieczorami będę je odpalać i poznawać. Kojarzą się raczej z okresem jesiennym niż wiosennym, ale zobaczymy :) będzie słodko i pachnąco. 


Miałyście coś z powyższych moich nowości?


pozdrawiam,

Donna

10 komentarzy:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...