23 mar 2016

Duża świeca Amber Moon YC.

Witam,



Tak już mam, że zanim odpalę nową świecę z YC to musi minąć chwile czasu, by postała dekoracyjnie i była niepalona. Ale jak już przyjdzie na nią czas, to palę by umilać wieczory. Duża świeca Amber Moon to mój ulubieniec. Miałam i mam wosk też z tej serii i porównując intensywność zapachową to moim zdaniem na równo są te zapachy rozpraszane w pokoju. Nie pachną dość mocno, a subtelnie i przyjemnie. W zależności ile wosku nakruszymy taką mamy jego moc. Ale wracając do świecy...


Duży słój z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: 
bursztyn, paczula, drzewo sandałowe, grejpfrut, pomarańcza, woda kolońska.

O zapachu:
"Wielowątkowa historia nastrojowego, wrześniowego wieczoru opowiedziana za pomocą wyjątkowego zapachu. W rolach głównych – tworzących fabułę – występuje ciepły bursztyn, olejek paczulowy, nuty drzewa sandałowego i subtelne, ale przyspieszające akcję powiewy chłodnej bryzy. Wszystko to zostało elegancko oprawione i podane w formie kremowego, naturalnego wosku dużej świecy Amber Moon. Ta niezwykła propozycja od Yankee Candle to gratka dla miłośników złożonych, konceptualnych zapachów, które można bez końca na nowo odkrywać. Wyczulone nosy odnajdą w Amber Moon nuty grejpfruta i pomarańczy, a miłośnicy zdecydowanych akordów – kilka kropli męskiej wody kolońskiej. Każdy, kto ceni sobie złożone kompozycje pokocha Amber Moon – dużą świecę od Yankee Candle, której zapach jest idealnym zwieńczeniem wakacji i sposobem na aromatyczne przywitanie zbliżającej się jesieni"


Moja opinia:
Wszystko co ma bursztyn, paczulę, czy drzewo sandałowe to uwielbiam. Tak naprawdę wybierając dużą świecę, miałam już wosk w domu, ale nie odpalony. Ale wiedziałam po opisie, że będzie i jest to mój ulubiony zapach. Piękny aromat, że aż nie umiem go opisać tak do końca, ale przypomina mi zapach wcierki Jantar hmm może trochę, zapach męski, pudrowy. Zapach ciepły, romantyczny, otulający, tajemniczy i magiczny. Zapach przy którym można pomarzyć, zamknąć oczy i odpłynąć. Dla kogoś kto lubi wyszukane aromaty, ten myślę, że będzie polubiony. Najlepiej go palić wieczorami, gdy odpoczywamy, gdy czujemy się bezpiecznie w domu... Paląc świecę lubię minimalizm i porządek.



Dla mnie piękny i uspokajający.  
Dla zainteresowanych świecę można kupić TU



pozdrawiam,

Donna

5 komentarzy:

  1. Ja najpierw muszę wypróbować wosk ;)
    Pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba jesteś perfekcyjną Panią domu, na czarnym blacie z połyskiem nawet po sprzątaniu widać kurz a u Ciebie nic :) Miałam wosk o tym zapachu i był cudowny

    OdpowiedzUsuń
  3. Przymierzałam się, żeby wypróbować świece lub woski YC, ale bałam się że zapach będzie zbyt drażniący. Skoro piszesz, że ich zapachy są subtelne to chyba w końcu się przełamię i zaryzykuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie muszę kupić sobie wosk o tym zapachu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...