9 mar 2016

Strawberry Lemonade świeca daylight Kringle Candle.

Witam,



Kolejny zapach jaki zapaliłam i poznałam to Strawberry Lemonade propozycja świecy daylight sampler od Kringle Candle. Zdecydowanie coś na lato lub też i ciepłą wiosnę. Zapach słodko-owocowy z nutą truskawkową i przypominająca mi bardzo takie pudrowe cukiereczki.


"Przepyszny letni koktajl z truskawek i cytryny! Prawdziwie soczysty zapach połączenia dwóch odświeżających owoców lata truskawek i cytryn. Przepyszny!" - Do kupienia w sklepie goodies.


Moja opinia:
Mała świeczka ma palić się 12 h, ja paliłam ją na kilka razy. Jest wydajna, bo zapach w czasie palenia, jak i po zgaszeniu utrzymuje się przez jakiś czas u mnie w pokoju. Nie trzeba jej palić non stop przez 12 h. Równomiernie się wypala i nic nie zostaje po bokach plastikowego pojemniczka. Zapach słodko-owocowy. Nie jest to mój typ zapachowy, ale przyjemny, może być. Będzie pasował np. na dziecięce przyjęcia urodzinowe - tak mi się skojarzył. Słodka lemoniada truskawkowo-cytrynowa. Kojarzy mi się też z latem i słoneczną pogodą. Fajny zapach dla tych którzy chcą odpocząć od zimowych, korzennych zapachów.



Po aktywnym dniu polecam zapalić ten zapach i przypomnieć sobie smak owocowej lemoniady. Pamiętacie taką  z dzieciństwa?



pozdrawiam,

Donna 

11 komentarzy:

  1. z tej firmy jeszcze nie miałem wosków ani świec

    OdpowiedzUsuń
  2. Lemoniada mmm... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj lemoniade, którą babcia robiła pamiętam bardzo dobrze :) Zapach świecy jest ciekawy, ale dla mnie mógłby być ciut za słodki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wieki już nic nie paliłam, ostatnio ciągle brakło czasu na to:( A z KC jeszcze nic nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę się skusić na taką świeczkę, bo zawsze wybierałam woski ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze nie miałam świec z tej firmy ale ten napach kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli tylko nie jest zbyt cukierkowy, na pewno by mi się podobał.

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia a zapach pewnie cudny :P

    OdpowiedzUsuń
  9. zamówię sobie, wczoraj paliłam Peppermint Cocoa a dziś Wild Poppies. jestem zachwycona daylight'ami Kringle Candle

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...