2 mar 2016

Kringle candle Egyptian Cotton świeca daylight.

Witam,


Kiedy to w poniedziałek padał u mnie deszcz i było tak ponuro, że mój kociak przesiedział ze mną cały dzień, bo nawet nie chciał wychodzić na zewnątrz, zapaliłam nową świeczkę Kringle Candle o zapachu Egyptian Cotton. To świeca daylight sampler. Zapraszam na mój relax z kawą i pachnącym umilaczem KC. 


Jest to świeca zapachowa małego rozmiaru ukryta w niewielkim plastikowym pudełeczku. Daylight jak sama nazwa mówi, wypala się jeden dzień, tj. 12 godzin, uwalniając piękny zapach. Daylighs to świeczuszka wykonana z naturalnych wosków o gramaturze 35g. Jest to przepiękny, świeży zapach bawełny z nutą delikatnych kwiatów egipskiej bawełny. Świeczkę można kupić w sklepie goodies.


Moja opinia:
Pierwszy raz spotkałam się z taką oto świeczką. Nie chodzi o zapach, tylko wygląd. Niby fajne rozwiązanie, bo możemy zapoznać się z danym zapachem, by móc później zdecydować czy chcemy kupić np. dużą świecę i w coś dużego zainwestować, ale z drugiej strony trochę to opakowanie plastikowe nie do końca mnie przekonuje i wygląda 'słabo' 
Ale przejdę do samego zapachu, który bardzo mi się spodobał. Jest świeży, nie duszący. Otula swoją nutą czystości. Nie jest bardzo intensywny, a raczej taki, że da się normalnie funkcjonować w zamkniętym pomieszczeniu bo jest subtelny i łagodny. Umila spędzone chwile czytając książkę, czy pracując na komputerze. Sprawdza się również na spotkania przy kawce ;) 


Jakbym miałam opisać jednym zdaniem zapach hmm zapach świeżego prania, czystość ale zarazem coś otulającego. W moim odczuciu, świeczka jest łagodniejsza, niż zapachy wosków YC jakie do tej pory paliłam.


A co u Was dziś się pali?


pozdrawiam,

Donna 

9 komentarzy:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...