18 lis 2019

Podejmij wyzwanie Rexona! #WyzwanieRexona #5000kroków

Witam,


Podejmij wyzwanie Rexona! #WyzwanieRexona #5000kroków 

Kochani dziś będzie mega motywujący wpis, dlatego jeśli lubicie jak coś się dzieje i jest to dla Naszego zdrowia i lepszego samopoczucia, to serdecznie Was zapraszam. Na początek krótki wstęp, który ma na celu otworzyć szerzej wszystkim oczy i przekonać jak ważny jest ruch!


„Więcej ruchu, więcej z życia” przekonuje marka Rexona, zachęcając do podjęcia aktywności fizycznej i zmiany stylu życia na zdrowszy. Nie potrzeba wielkich wyrzeczeń. Wystarczy 5000 kroków dziennie i zamiast windy wybrać schody, zamiast auta spacer czy lekką przebieżkę i tak metodą małych kroków wprowadzać do swojego życia zdrowe nawyki. Dlaczego? Bowiem, jak pokazują badania brak ruchu przyczynia się do skrócenia życia. Efekt? Nasze dzieci będą żyły nawet 5 lat krócej niż my. Dlatego dość z szukaniem wymówek! Czas na zmianę dotychczasowych przyzwyczajeń. Potrzebujesz dodatkowej motywacji? Pomyśl, że w wyzwaniu Rexona wziął udział sam Robert Kubica, który choć nie jest zawodowym piłkarzem – zagrał w piłkę, choć nie jeździ wyczynowo – trenuje na rowerze codziennie, a nawet założył rękawice i boksował. Wszystko po to , aby udowodnić, że „chcieć to móc” i nie ma rzeczy niemożliwych, a wszystko zależy tylko i wyłącznie od nas samych. Masz odwagę podjąć wyzwanie i zacząć się ruszać?


Krok 1 – Zabiegana, ale czy biegająca?
Z badań wynika, że aż 38 % z nas przyznaje się do… zerowej aktywności ruchowej

Wyniki badań jak widać są przerażające, aż 38 % nie ma żadnej aktywności ruchowej. Nie wiem, jak to jest w środowisku dzieci, ale chyba też bardzo kiepsko. Znam rodziny, kiedy to rodzice odwożą i przywożą swoje dzieci np. do szkoły samochodami, gdzie de facto do szkoły mają 10 minut spacerkiem (niecały kilometr). Kiedyś też chodziłam sama do tej samej szkoły i nikt mnie nie odwodził i nie przywoził. Szok! Znam też rodziny, które do sklepu na zakupy (również bardzo blisko), wsiadają do samochodu, bo tak wygodniej i szybciej. 

Krok 2 – koniec wymówek! Minimum 5000 kroków każdego dnia
Ja sama lubię chodzić i dużo spacerować. Zawsze wybieram schody, niż windy, bo się boję nimi jeździć. He i to jest chyba plus. Zawsze wolę gdzieś podejść, niż prosić o podwożenie. Co innego, jeśli jest to spotkanie, umówiona wizyta u lekarza, czy przemieszczenie się na drugi koniec miasta, gdzie wymagany jest samochód. Jeśli mamożliwość wyjścia na świeże powietrze, przy dobrej pogodzie - zawsze wybieram spacerowanie (od czasu do czasu bieganie) Nie umiem usiedzieć w miejscu. Wiecie, że problem bezruchu stał się na tyle poważny, że zyskał nazwę medyczną - hipokinezja?

Krok 3 – Sięgnij po wygraną – szczupła sylwetka i Twoje zdrowie!
Kto mnie zna i widział wie, że jestem i zawsze byłam szczupła. Co prawda mam okresy, że czasem waga idzie w górę, czasem w dół, ale nigdy jeszcze nie przekroczyłam 50 kg. I to jest mój największy sukces. Kiedy czuję, że organizm domaga się ruchu, a np. tego dnia pada deszcze, lub jest zimno - wsiadam na stacjonarny rowerek i 'jadę przed siebie' tak z 30 minut. To nie dużo, ale to mi wystarcza, do podniesienia endorfin. 

Krok 4 – Pochwal się! Zdobądź uznanie i motywuj innych.
No właśnie, ja uruchamiam aplikację i będę działać. Szkoda, że trzeba mieć przy sobie telefon, bo chciałam go ograniczać. Telefony i aplikacje to pożeracze czasu, ale kiedy są to aplikacje dla Naszej kondycji to jestem jak najbardziej za. Ps. a Ty korzystasz już z tej aplikacji?


Krok 5 – Nie ograniczaj się! Sięgnij po kosmetyki Rexona i ciesz się świeżością i niezawodną ochroną przed potem!
Tu oczywiście nie ma ograniczania się. Lubię czuć się świeżo i komfortowo. Zawsze poranki witają mnie orzeźwieniem pod prysznicem i ochroną pod pachami. Wspaniale, że marka myśli i o kobietach i o mężczyznach. Nowości jakie dla nas przygotowała są super! Produkty pachną świeżością, lekkością i są przyjemne w chwili użytkowania. Czy kosmetyki mogą motywować do działania? Jasne, że tak, a to za sprawą zapachów, przy których dostaje się energii i 'motylków w brzuchu'

Rexona Lychee Fresh to żel pod prysznic dla wszystkich kobiet, które szukają sposobu na przyjemne rozpoczęcie dnia. Nikt nie lubi rano wstawać, zwłaszcza obecnie jak na zewnątrz ciemno. Nuty tropikalnego liczi to jest to, co szybko Nas obudzi i orzeźwi. Dopełnieniem pielęgnacji i ochrony na cały dzień jest użycie antyperspirantu w kulce Stay Fresh Lychee, tu także spotykamy nuty tropikalnego liczi. Jak świetnie.


Dla Panów Rexona przygotowała także żel pod prysznic i szampon, Men Citrus, 2w1. Super opcja żel + szampon. To świetny poranny zastrzyk energii na cały dzień. Zapach cytrusowy zapewnia uczucie świeżości oraz orzeźwienia. Po takim prysznicu ciało mężczyzny jest świeże i pachnące. Podobnie jak u Pań, dopełnieniem pielęgnacji jest zapewnienie odpowiedniej ochrony, tu Panowie mogą sięgnąć po antyperspirant w sztyfcie Men Citrus, który niesamowicie pięknie, męsko pachnie. Antyperspirant w sztyfcie dla mężczyzn łączy pełne świeżości składniki i technologię antyoksydacyjną, dzięki której gwarantuje długotrwały efekt. Formuła zapewnia skuteczną ochronę przed przykrymi zapachami, potem i dyskomfortem.


Nieważne jaką aktywność się wybierze, czy to będzie akcja 5000 kroków, bieganie, jazda na rowerze, bez wątpienia ważny będzie wtedy komfort i świeżość podczas Naszych treningów. Osobiście mnie Rexona nie zawodzi - lubię ich produkty. Nie czuję od siebie zapachu potu, nawet w upalny dzień. Zaletą produktów, jest to, że ich zapachy są pachnące i to, że wydajność jest także na plus. Zawsze u mnie na dłuższy czas wystarczy antyperspirant, czy duży 400 ml pojemnościowy żel pod prysznic.


Cała akcja mi się podoba, a po produkty chętnie sięgam.



pozdrawiam,

Donna

34 komentarze:

  1. Korzystam, ale z innej, podobnej aplikacji. Na brak ruchu nie narzekam, średnio robię dziennie 10 tysięcy kroków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też spory wynik, ja kiedyś korzystalam z krokomierza, ale coś się psuł, chyba jakaś słaba jakość to była ;)

      Usuń
  2. Ważna akcja, ostatnio o niej bardzo głośno na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tv też często widze reklamy o tej akcji :)

      Usuń
  3. Oj już dawno od Rexony nic nie miałam, ale super akcja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam żele pięknie, cudownie pachną :) akcja tak, super! :)

      Usuń
  4. Ja jakis czas zrobiłam sobie limit min 7 tys kroków. Teraz w telefonie nie mam krokomierza i ubolewam nad tym

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że próbują zainteresować Polki ruchem - i to takim prostym, nie wymagającym żadnych nakładów finansowych w postaci np. karnetu na siłownię. Sama od dawna korzystam z aplikacji liczącej kroki i to bardzo motywująco na mnie działa by dobić do mojego ustawionego celu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, to motywuje, jak mamy dobre wyniki to chcemy lepsze :) początki może są słabe, ale z kolejnym dniem jest coraz lepiej.

      Usuń
  6. Bardzo ciekawe wyzwanie! Szczególnie dla mnie, jako że mam w planach zrzucić trochę kilogramów, bo ostatnio za bardzo polubiłam jedzenie. Produkty tej marki są bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ruch jest dobry, na spalanie kalorii :) tak produkty są dobre, czasem skład może nienajlepszy, ale zapachy są piękne.

      Usuń
  7. Jestem leniwiec. Ale te żele są fajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam :) tak żele ładnie i świeżo pachnie :)

      Usuń
  8. Fajna sprawa z tym ruchem, sama wiem po sobie, że im więcej sobie pochodzę, tym lepiej się czuję na przestrzeni czasu. Co do samej rexony - żeli chyba nie miałam, a dezodoranty średnio mi się sprawdzają..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odczuwam to samo, jak mam aktywność to więcej energii :) i lepsze samopoczucie. U mnie nawet dobrze się sprawdzają te dezodoranty, czy kulki.

      Usuń
  9. Wyzwanie świetne, my robimy więcej kroków, a żele świetne 👍

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię kosmetyki Rexony, podoba mi się akcja bo mobilizuje do aktywności , mam tą aplikację

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podoba akcja :) tak, taka mobilizacja jest dobra, aplikacja ok

      Usuń
  11. Lubię duzo chodzić. Lepiej funkcjonuje jak się ruszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie to samo, od razu jest lepsze samopoczucie :)

      Usuń
  12. świetna kampania, też stara się w domu podjąć to wyzwanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, ciesze się, że coraz więcej osób dołacza do tej akcji :)

      Usuń
  13. Lubię takie wyzwania.Może skorzystam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie wyzwanie podjęte przemogłam się i biegam co drugi dzień ponadto ćwiczę brzuch więc ruch jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super! I nawet brzuszek, czyli motywacja na całego :)

      Usuń
  15. Słyszałam już o tej akcji :) Ja chyba robię dziennie nawet więcej kroków :D

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie Rexona nie przejdzie - nie wspieram firm testujących na zwierzętach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, wiele jest jeszcze takich firm co to robią, też nie popieram tego, mam tylko nadzieje, ze to się w przyszłości zmieni :)

      Usuń
  17. Kampania społeczna jest super, kosmetyki mam innej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kampania motywująca :) fajnie, że oprocz kosmetyków, marka wspiera by na codzień być w ruchu i wiecej się ruszać :)

      Usuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...