22 mar 2016

Czas na wiosenne pranie z Arielem 3 w 1 Mountain Spring i Lenorem Gold Orchid.

Witam,


Jakiś czas temu zawitała u mnie wielka paka z nowego projektu trnd, w którym znajdowały się środki piorące:
- opakowanie kapsułek do prania Ariel 3 w 1 Mountain Spring (15 szt.)
- płyn do płukania Lenor Gold Orchid (1200 ml)
- przewodnik projektu
- książeczka „Badanie opinii”
- list powitalny


Do przekazania innym:
- 20 saszetek z trzema kapsułkami Ariel 3 w 1
- 20 saszetek płynu do płukania Lenor Gold Orchid (50 ml)
- 20 ulotek


Kapsułki Ariel 3in1PODS Mountain Spring:
"Pierwszy 3-komorowy detergent. Kapsułki Ariel 3in1 PODS mają unikalną wielokomorową budowę, która sprawia, że składniki są od siebie odseparowane i nie łączą się ze sobą aż do chwili rozpoczęcia prania, dzięki czemu zapewnia wyjątkowo skoncentrowaną moc piorącą. Innowacyjna powłoka kapsułki ulega całkowitemu rozpuszczeniu w kontakcie z wodą, uwalniając wydajne technologie, które pozwalają usuwać wiele rodzajów plam. Kapsułki Ariel 3in1 PODS zapewniają Ci najlepszy środek piorący w płynnej formie od Ariel, zawierający odpowiednią ilość poszczególnych składników piorących"

Płyn do płukania Lenor Gold Orchid:
"Otul siebie i swoją rodzinę długotrwałą miękkością, dzięki płynom do płukania tkanin Lenor. Czy wiesz, że określony zapach może przywołać barwne wspomnienia? Wspaniały i efektowny Lenor Gold Orchid to luksusowy i bogaty orientalny zapach. Nuty mimozy, gardenii i róży zostały złagodzone kremową brzoskwinią, piżmem i wanilią, tworząc wykwintną ucztę dla zmysłów"


Moja opinia:
Jak widać w tym projekcie nie tylko ja miałam okazję testować, ale również bliskie mi osoby, z którymi mogłam się podzielić oraz znajomi. Za mną jest już kilka prań, tak więc małe podsumowanie jak produkty się spisywały i spisują nadal. Pranie to czynność domowa, chcemy czy nie chcemy prać musimy. Jedni lubią inni nie za bardzo. Ja osobiście lubię prać, rozwieszać później pachnące bluzki, bluzeczki, prać moje 'puchate' długie szlafroki, które później pięknie pachną czystością, świeżością i są mięciutkie w dotyku. Kapsułki Ariel 3 in 1 PODS Mountain Spring jak i płyn do płukania Lenor Gold Orchid były dla mnie nowością, bo wcześniej tych wersji zapachowych nie miałam, ale ogólnie kapsułkami już prałam, a różne płyny używam cały czas. Kapsułki są bardzo praktyczne, wystarczy jedna kapsułka na jedno pranie (i tu miałam zdjęcie pokazać kapsułek, ale przez przypadek usunęłam je z karty, więc zdjęcie zrobię jeszcze raz i wrzucę później). Zapach kapsułek jest świeży z taką 'pozytywną energią' w sam raz na wiosenne pranie. Doskonale usuwają plamy, zabrudzenia, zachowując przy tym daną kolorystykę materiału. Nic nie blaknie, ani nie zmienia swojego koloru. Dopełnieniem tego jak i dopieszczenie w długości pachnącego akcentu całego prania jest płyn do płukania Lenor Gold Orchid. Ja zdecydowanie czuję w nim wanilię i to chyba najbardziej. Zapach jest mega otulający i bardzo długo wyczuwalny na ubraniach. Mój wieczorny szlafrok De lafense w łapki 801 wyprany tydzień temu, do dziś ma na sobie zapach płynu ;) Siostra powiedziała, że mini saszetki płynu, które dostała są super, bo będzie można je zabrać na wakacyjny dłuższy wyjazd. Szybko coś w miedzy czasie wyprać i przepłukać bluzkę czy strój kąpielowy. 

Jeśli przy najbliższych zakupach będziecie wybierać coś do prania, polecam ten duet.


pozdrawiam,

Donna

10 komentarzy:

  1. wow ale paka :D podziel się hi hi :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję. Ja już się nie załapałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, ale super zapas, bardzo lubię używać kapsułek

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ten płyn do płukania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię ich produkty ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie dostałam się niestety, ale jestem bardzo ciekawa tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również udało mi się zakwalifikować do testów, a co jest śmieszne to to że sama dzisiaj miałam zamiar dodać na bloga o nim wpis :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapach płynu na pewno by mi się podobał.

    OdpowiedzUsuń
  9. Również biorę udział w tej kampanii. Kapsułki Ariel i płyn Lenor to duet idealny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...