19 mar 2016

Zdrowie skóry włosów paznokci - Merz Spezial.

Witam,


Ponad miesiąc temu zapowiadałam testy nowego suplementu diety na włosy Merz Spezial. Suplement był mi nieznany, ale jestem już po pierwszych testach i po miesiącu jego łykania, więc mogę go co nieco ocenić. Jak się sprawdził i czy widzę efekty? 
Efekt regularnej suplementacji Merz Spezial:
- promienna skóra o zdrowym wyglądzie,
- gęste, lśniące włosy
- piękne, mocne paznokcie
Czy tak właśnie jest? Zapraszam ;)


W jakim celu stosować Merz Spezial Dragees:
Merz Spezial Dragees jest zalecany w celu utrzymania zdrowego wyglądu skóry, włosów i paznokci.

Efekt systematycznej i prawidłowej suplementacji:
• Promienna skóra o zdrowym wyglądzie
Biotyna, witamina B2, niacyna (nikotynamid) oraz cynk zawarte w Merz Spezial Dragees odżywiają skórę i pomagają zachować jej zdrowy wygląd. Z wiekiem tracimy w skórze kolagen - witamina C pomaga w prawidłowej produkcji kolagenu w celu prawidłowego funkcjonowania skóry.
• Gęste, lśniące włosy
Cynk i biotyna pomagają zachować zdrowe włosy. Na prawidłowy przebieg procesu tworzenia się włosa w cebulce mają wpływ aminokwasy: cysteina i metionina.
• Piękne, mocne paznokcie
W Merz Spezial Dragees, dla prawidłowej budowy paznokci, szczególnie istotne są:
cynk, żelazo, oraz aminokwasy zawierające siarkę.

***
Doustnie: 1 drażetka dwa razy dziennie.
Nie przekraczać zalecanej porcji do spożycia w ciągu dnia. Produkt zawiera laktozę – cukier z mleka. Preparat nie może być stosowany jako substytut zróżnicowanej diety.
Przechowywać w zamkniętym opakowaniu, w temperaturze pokojowej, w sposób niedostępny dla małych dzieci. Produkt przeznaczony dla młodzieży i osób dorosłych. Opakowanie zawiera 60 drażetek. 
źródło: internet


2 drażetki (dawka dobowa) zawierają:
Skład - % realizacji dziennego zalecanego spożycia
Witamina C 120 mg 150%
Niacyna 30 mg1 187%
Witamina E 13,4 mg2 112%
Kwas pantotenowy 7,2 mg 120%
Witamina B6 3,2 mg 229%
Witamina B2 2,6 mg 186%
Witamina B1 2,4 mg 218%
Witamina A 787 μg3 98%
Folacyna (kwas foliowy) 400 μg 200%
Biotyna 60 μg 120%
Witamina B12 2 μg 80%
Żelazo 5 mg 36%
Cynk 5 mg 50%
Sproszkowane białko soi 50 mg *
w tym: Cysteina 0,55 mg *
Metionina 0,55 mg *


Moja opinia:
Tabletki są średnio małej wielkości, mi nie sprawiały trudności z połykaniem. Znajdują się w takim dość stabilnym pojemniczku, ale bez żadnego zabezpieczenia w środku, co prawda jest kartonik, ale mimo to uważam, że powinno być lepsze zabezpieczenie tym bardziej, że są to tabletki. Zaleca się je łykać dwa razy dziennie - rano i wieczorem. Przejdę może od razu do efektów bo to chyba najistotniejsze ;) Jestem zdania i mam nadzieję, że nie tylko ja - ale suplementacja na włosy wymaga min. 3 miesięcy łykania, aby można było zobaczyć efekty i ocenić rzetelnie suplement. Ja do testów dostałam jedno opakowanie, które starczyło na miesiąc, więc z mojego punktu widzenia ocenię go tylko po miesiącu stosowania. 
- włosy - nie widzę aby szybciej rosły, czy nabrały gęstości, w tym czasie używałam też wcierki, olejki, nowe maski i szampony, więc efektu wow na długości i gęstości jednak nie widzę :(
- skóra - tu również nic się nie zmieniło, a czytałam że ten suplement powoduje wysyp i obawiałam się tego najbardziej, ale uff u mnie tego nie było.
- paznokcie - tu natomiast jestem miło zaskoczona, bo zauważyłam, że paznokcie stały się mocniejsze i nie łamią się, mimo że normalnie sprzątam w domu, myję naczynia mam kontakt z różnymi płynami, detergentami itp. (nie lubię sprzątać w rękawicach) więc pomimo, że ciągle paznokcie narażam na różne warunki to stały się one mocniejsze. 

Sprawdzając ceny w internecie ten suplement kosztuje ponad 30 zł, uważam, że to i dużo i mało. Chcąc jednak przeprowadzić kilkumiesięczną kurację z nim, to już koszt się zwiększa, a znam suplementy tańsze gdzie również się sprawdzają. 


Co myślicie o tym suplemencie?
Przypomnę, że otrzymałam go od Portalu TrustedCosmetics. Dziękuję :) 



pozdrawiam,

Donna

6 komentarzy:

  1. u mnie potworny wysyp, przerwałam kuracje

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie ten suplement w ogóle nie pomógł choć powinien bo ma bardzo dobry skład. a używałam go przez 3 miesiące z 5 lat temu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brałam kilka lat temu, w ogole nie widziałam efektów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Koleżanka stosowała i bardzo zachwalała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chciałam zacząć stosować, ale z tego co czytam to nie warto kupić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę się nie sprawdził. Chociaż na paznokcie podziałał fajnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...