13 lip 2020

Mała zmiana w aranżacji wnętrza - moje nowe plakaty z Desenio.

Witam,



Kiedy na początku roku w lutym zamawiałam po raz pierwszy przepiękne obrazy w sklepie on line Desenio, byłam zachwycona nie tylko jakością wykonania owych plakatów i ramek, ale i zachwycona wspaniałą bogatą i skandynawską ofertą sklepu. Pamiętam, że wybór nie był wtedy łatwy ze względu na inspiracje i cały wachlarz różnych kategorii tematycznych. Dla przykładu sami zobaczcie jak ciekawe są pomysły na stworzenie przepięknej aranżacji wnętrz w swoim zaciszu domowym. Można wyczarować wspaniały wystrój wnętrz, a wszystko to dzięki samym obrazom.


Puste ściany w salonie, czy w sypialni wcale nie muszą być nudne - obrazy upiększą nie tylko daną przestrzeń, ale i dodadzą przyjemnego klimatu.


Tym samym i ja niedawno postanowiłam odświeżyć trochę mój wystrój w pokoju i zamówiłam kilka nowych motywacyjnych i poniekąd wakacyjnych plakatów. Moja przestrzeń w której przebywam jest w tonacji biało-czarnej, podoba mi się ona, ale trochę koloru i wakacyjnego akcentu sprawiło, że jeszcze bardziej polubiłam tą swoją oazę do pracy i odpoczynku. Ta mała zmiana w postaci tych kilku obrazów nabrała wakacyjnego, a zarazem przytulnego domowego zakątka. Plakaty jakie wybrałam i nie tylko (bo wybrałam też białą półeczkę i białe ramki), sprawiły mi ogromną radość. Szybko się je oprawia w ramki, a same plakaty są drukowane na najwyższej jakości niepowlekanym i matowym papierze klasy premium (200g). Przesyłka w której przybyły one do mnie były bezpiecznie zapakowane na prosto.


Podobnie jak w pierwszym zamówieniu, tak teraz miałam mały problem z wyborem, bo tego było i jest tak dużo, że pomysły w głowie zmieniały mi się co chwilę. Kiedy coś mi się podobało, okazywało się, że chwilowo jest niedostępne i tak przez kilka razy. He :) Ale w końcu wybrałam coś w podobnych klimatach i dziś kochani zapraszam Was na prezentację jak odświeżyłam wybrane miejsca w moim pokoju. Zaznaczę, że mój pokój jest na poddaszu i jest duży, więc jest dość spory do zagospodarowania, tylko ściany skośne czasami uniemożliwiają np. powieszenie dużo obrazów, dlatego mam je tu luźno i też w sumie ładnie się one prezentują. W planach mam zakup także jasnej komody i już oczami wyobraźni wiem, że i ona będzie kiedyś przyozdobiona obrazami z tego sklepu.


Zacznę może od dwóch obrazów, które nie są wakacyjne, a motywacyjno - modowe (?) hm nie wiem jak to nazwać - ale już piszę i wyjaśniam. Napis Home sweet home podobał mi się od zawsze - myślę, że jest on taki must have każdego rodzinnego miejsca, a także jeśli chodzi o domowy klimat i ładny wystrój. Dodatkowo ten czarny napis na białym tle i w białej ramce pięknie do siebie pasuje. Tak samo jak obraz z kategorii modowej/beauty przypasował mi od razu do mojego kącika z perfumami. Jako miłośniczka zapachów Black perfume plakat jest idealny koło mojej półeczki z perfumami i cieszę się, że był w takiej tonacji biało-czarnej.


Zmieniając jednak kategorię teraz przeniosę się w nieco wakacyjny klimat. Tu wybrałam akcent z liściami palmowymi - ach te tropiki, chciałabym się teraz wybrać w jakieś egzotyczne miejsce i móc zobaczyć to wszystko na żywo, dlatego golden leaves przy porannej lub popołudniowej kawie, będzie mi cieszył oczy :) a spacer po morzu i romantyczny widoczek o zachodzie słońca po beige beach będzie mi tylko robił ochotę, by częściej przeglądać oferty turystyczne. Szkoda, tylko że obecna sytuacja jaka panuje w kraju i na świecie jest niepewna i tak dalekie podróże w tropiki są póki co niedobrym pomysłem. Nie mniej jednak wakacje i tak planuje, może nie tak daleko - ale miejsca też są tam piękne, gdzie jadę.


Obrazami jakie jeszcze wybrałam to niesamowity i wrażliwy na piękno plakat Dreamcatcher with Feathers oraz sentymentalne pióro Feather beige - uwielbiam te klimaty, więc takie obrazy u mnie musiały po prostu się pojawić. Łapacze snów, pióra, anioły... - to takie drugie wrażliwe, sentymentalne moje wnętrze.


Robiąc powyższe zdjęcia wszystkich plakatów nie miałam jeszcze powieszonej półeczki - sama tego się nie podejmowałam, bo wiecie... mój fachowiec zrobi to lepiej, więc czekałam tylko jak znajdzie chwile czasu i mi ją przymocuje, ale i tak on miał trudności, bo coś tam mu nie chciało trzymać tak jak powinno, nie wiem - słabo się na tym znam :P nie mniej jednak półeczka została prosto przy użyciu nawet lasera powieszona i przyozdabia mi kącik przy stole. Tu na niej zagościły tymczasowo dwie małe ramki, które wybrałam tak spontanicznie. Nie mam do nich dobranych jeszcze plakatów, ale przy okazji zakupów coś z pewnością do nich sobie dobiorę, lub może jakieś wakacyjne pamiątkowe zdjęcie się w nich pojawią? Zobaczymy…


Kochani, jeśli pragniecie szybko odmienić swoje domowe wnętrza polecam zacząć od obrazów. Taka zmiana nie kosztuje wiele, a przynosi piękne i przytulne efekty. Obrazami i plakatami można się bawić i polubić aranżować swoje prywatne kąciki. Ja nie lubię monotonnych i nudnych miejsc. Owszem mam swoje stałe elementy w pokoju, ale od czasu do czasu lubię jak moje oczy cieszą się z nowości, mam wtedy większą motywację do działania i tak jakoś lepiej się czuję, kiedy dookoła mnie panuje klimat, który odzwierciedla mnie i rzeczy, które lubię. ps. jak podobają Wam się moje nowe obrazy i półeczka? :)




pozdrawiam,

Donna

49 komentarzy:

  1. uwielbiam plakaty, w niemal każdym pieszczeniu w moim domu są. miałam skrzydłokwiata ale niestety przelałam go i zgnił, a roślinki też kocham

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię plakatami przyozdabiac sobie pomieszczenia ;) kwiatek u mnie ma sie dobrze, czasem mu liscie zołkną wlasnie od nadmiaru wody, wiec chyba tez za duzo go podlewam... wiec nie podlewan do czasu kiedy ma sucho bardzo i potem na nowo odzywa :) musze go wyczuc..

      Usuń
  2. Nie słyszałam jeszcze o tej firmie, ładne modele :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coraz bardziej przekonuję się do pomysłu na udekorowanie przestrzeni plakatami, pomysł już pochwalony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plakaty dużo dają, robi sie przytulnie i tak domowo :)

      Usuń
    2. Wydaje mi się, że najchętniej poszłabym w tematykę wulkanicznych obrazów, a także morskich fal, to by mnie zawsze sympatycznie nastrajało. :)

      Usuń
    3. Jest dział wakacyjny z pięknymi widokami na morze, zachody słońca :)

      Usuń
  4. Takie plakaty cudnie odświeżają wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, a nowosci kuszą, by wybierać i zmieniać na coś nowego :) co jakiś czas

      Usuń
  5. Ładnie wygląda :) U nas wisie parę obrazów, więc na puste ściany nie narzekamy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo klimatycznie wygladają takie plakaty. Sama chciałabym takie u siebie, jednak w wynajmie abym mieszkaniu nie mogę sobie pozwolić na taką dekorację. Zajrzę mimo wszystko na stronę sklepu bo wzbudziła tym wpisem moje zainteresowanie. ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plakaty/obrazy można postawić też na komodzie, szafce nie trzeba je odrazu wieszać ;)

      Usuń
  7. Bardzo ładne te obrazy z elementami natury. I takie łagodne kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kategoria z naturą w owym sklepie jest niesamowita, ciężko bylo się zdecydować ;)

      Usuń
  8. Mam kilka obrazów - reprodukcji znanych polskich malarze drukowane w dużym rozmiarze. Dla mnie ściany bez takiego upiększenia są rzeczywiście gołe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obrazy wiele dają i oczywiscie upiększają to prawda, od razu jest tak inaczej :)

      Usuń
  9. Mam kilka takich ścian, które przydałoby się udekorować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja, ale dopiero po remoncie...

      Usuń
    2. Zapraszam do sklepu :)

      Usuń
    3. Ja przed remontem już nieraz wybierałam raz dodatki :D

      Usuń
  10. Świetnie się te obrazy prezentują na ścianach, podobają mi się ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę to przemyśleć i sobie też zafundować takie plakaty,
      o innej tematyce oczywiście :-)

      Usuń
    2. Dziekuje, fajnie, ze Ci sie podoba mój wybór :)

      Usuń
    3. Tematyka jest różna.. motyw zwierzat, natury, architektura, moda, bialo-czarna... wiele kategorii jest w sklepie ;)

      Usuń
  11. z plakatami mam taki problem, że nie potrafię wybrać paru, najchętniej wzięłabym wszystkie, ale ściana za mała ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sklepie są zaproponowane ciekawe inspiracje i gotowe jakby szablony do wyboru z plakatami, mozna coś podpatrzec sobie :)

      Usuń
  12. Piekne te plakaty, ja też ostatnio nieco odmieniona nasze wnętrza za sprawą plakatów ☺

    OdpowiedzUsuń
  13. Coraz bardziej plakaty stają się popularne i dużo osób o nich pisze. Przez co miałam wrażenie, że czytałam u ciebie już ten post, a plakaty dodają uroku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zamawiałam już w tym sklepie plakaty w lutym :)

      Usuń
  14. Rodzina obrazów ja ścianie jak najbardziej mi się podoba. Zawsze i czymś takim myślałam, Tera wiem skąd nabyć, by cieszyć oczy co dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Cię zainspirowałam pięknymi obrazami :)

      Usuń
  15. Mają piękne te plakaty, można na każdy gust ozdobić dane pomieszczenie. Śledzę ich profile i podziwiam te cuda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podobnie lubię śledzić profile i oglądać nowości :)

      Usuń
  16. Plakaty jak najbardziej, ale spawany czarny regał idealny, obraz z perfumerią dopełnia dzieła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Półeczka na perfumy była kupiona taka gotowa :D musiałam więc wybrać do niej coś ładnego z plakatów, właśnie żeby się to razem ładnie komponowało :) cieszę się, ze znalazłam taki plakat w sklepie.

      Usuń
  17. Plakaty jak najbardziej, ale spawany czarny regał idealny, obraz z perfumerią dopełnia dzieła.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajnie się prezentują te plakaty, a ramki są bardzo eleganckie. Sama zastanawiam się nad rozpowszechnieniem swoich zdjęć może kiedyś uruchomię swój sklep on line. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) plakaty z ramkami tak to prawa są bardzo eleganckie :) pomysł na sklep online to fajny pomysł :)

      Usuń
  19. Ale piękne. Bardzo lubię motywy kwiatowe, te pąki są cudowne. Ładnie wyglądają na białej ścianie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) motywy kwiatowe są piękne, dużo fajnych propozycji kwiatowych jest w sklepie :)

      Usuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...