11 wrz 2016

RevitaLash - Volumizing Mascara.

Witam,



Miło wspominam upominki od RevitaLash ze spotkania blogerek w SB :) Lubię jak firma doda jeszcze jakieś gadżety, które zawsze można później wykorzystać. Oprócz piłki, notesu z długopisem, mogłam napić się przepysznej owocowej herbaty oraz oczywiście nie obyło się bez kolorówki, czyli tuszu do rzęs, a dokładnie: Volumizing Mascary. Mój aparat nie jest perfekcyjny co do robienia zdjęć kolorówce z bliska, dlatego nie będzie zdjęć oczu, ponieważ na zrobionych kilkudziesięciu podejściach, nie jest to tak jakbym tego oczekiwała. Z góry przepraszam :(


Volumizing Mascara, czyli innowacyjny tusz do rzęs jaki testowałam był w mniejszym rozmiarze niż duża tradycyjna maskara (miałam kolor czarny, bo zawsze tuszuje czarnym) Nie mniej jednak ta mniejsza wersja przydała mi się na wyjazd. Jak mówi producent: Specjalna receptura produktu oraz zaprojektowana do niej szczoteczka maksymalizuje wygląd Twoich rzęs. Będą wyglądać one jeszcze pełniej i bardziej kusząco niż kiedykolwiek. Czy tak właśnie było? - tak było i jest.


Maskara ma zgrabną szczoteczkę, która dobrze współpracuje przy nakładaniu tuszu nawet w miejscach tych takich trudniejszych. Niestety przy nabraniu trochę więcej tuszu może brudzić i mazać (mi kilka razy takie coś się zdarzyło, więc o tym wspomnę) Może przez to że tuszu na szczoteczkę nabrałam więcej? hmm, albo to kwestia, że  z początku nowego produktu, gdzie jest jego dużo i jest 'taki świeży' zaraz po otworzeniu, szczoteczka ogólnie miała na sobie więcej tuszu. No nie wiem... Ogólnie co do efektu, to rzęsy nie są posklejane, a ładnie wydłużone. Ja zawsze nakładam jedną warstwę, czasami dwie. Nie potrzebuje mega ich tuszować i tak mocno podkreślać oczu, wystarczy mi tylko subtelne podkreślenie. Maskara wytrzymuje na moich rzęsach przez większość dnia, nie potrzebuje poprawek. 


Znacie ową maskarę?


pozdrawiam,

Donna


3 komentarze:

  1. widzę tradycyjna szczoteczkę - myślę, że sprawdzłaby się u mnie nieźle ;)

    zapraszam do mnie na małe rozdanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie zapoznałabym się z produktami RevitaLash, kojarzą mi się z pięknymi rzęsami

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...