10 wrz 2016

E-marketing Współczesne trendy Pakiet startowy.

Witam,



Przedstawiam pozycję, E-marketing Współczesne trendy Pakiet startowy która może nie jest typowa do czytania przed snem, ale jest to literatura dla wszystkich tych, którzy interesują się branżą interaktywną. Wybrałam i ja tą pozycję książkową, bo nie ukrywam ale prowadzenie bloga też wymaga na bieżąco dokształcania się - w końcu każdy z Nas, kto pisze i prowadzi bloga, ma go wirtualnie, a zagłębianie się w dziedziny marketingu internetowego to przecież podstawa dla reklamy i promocji dla Nas samych nie tylko dla potężnych firm. Na rynku jest wiele pozycji z tej tematyki, ale większość z nich jest już po prostu nie aktualna, bo świat cyfrowy pędzi do przodu i z roku na roku ciągle to mamy nowe informacje, nowe trendy itp. Ja np. nie nadążam już ze wszystkim i czasami wydaje mi się, że jestem daleko w tyle z nowinkami, ale dzięki tej pozycji nieco rozszerzyły się moje horyzonty myśleniowe. Dowiedziałam się tego, czego wcześniej niby wiedziałam, ale gdzieś to mnie nie dotyczyło, bo na co dzień nie pracuje w marketingu dużej firmy, więc niby dziedzina jest mi nie znana praktycznie, a znana teoretycznie tylko z kierunku turystycznego, bo takowy studiowałam i marketing znam tylko z tego. 


Bestseller! Nowe wydanie!
"Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości"


Z nowego wydania czytelnik dowie się:
- jak mierzyć siłę i potencjał marki?
- jak powinna być zbudowana platforma e-commerce?
- dlaczego Content is The King?
- czym jest marketing 3.0?
- dokąd zmierzają socjal media?
- dlaczego less is more?
- jak dbać o klienta w sieci?
- jak wykorzystując omnichannel dotrzeć do klienta ze spójnym przekazem?
- o jakich wymogach formalnoprawnych pamiętać?
- w jaki sposób skorzystać z fenomenu Biga data i automatyzować marketing?
- jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową?
- jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?


Już na samym początku bardzo podoba mi się ciemna oprawa, jest twarda i do tak grubej książki idealnie pasuje. Na drugiej pozycji jaka przykuła moją uwagę jest to, że pozycję tę napisało aż 33 autorów (zawody ich to m.in  ekonomiści, programiści, marketingowcy, socjolodzy, psycholodzy itp.) którzy w swoich tekstach przekazali autorskie spojrzenie na Internet i Marketing. Książka ta ma wiele przykładów, które można wykorzystać na co dzień. Ma wiele tabel, analiz, porównań. Niektóre pojęcia są mi kompletnie nie znane (typowy język informatyczny jak również nowe współczesne pojęcia nazwane z języka angielskiego) Zaciekawił mnie rozdział czym jest kampania społeczna. Wszystko jasno napisane i jak dla mnie zrozumiałe. Socjal media to również na czasie dziedzina, przed którą już nie ma tajemnic - właśnie dzięki tej pozycji.


Dla zainteresowanych książka do kupienia: tutaj



pozdrawiam,

Donna

2 komentarze:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...