27 sie 2013

Mydło w Puszce URBAN JUNGLE Giraffe

Witam,


Miałam okazję poznać lepiej  mydełko w Puszce URBAN JUNGLE Giraffe. Byłam ciekawa jak się spisze. Dostałam je do testów od:
samplecity.pl
http://samplecity.pl/

Od producenta:
"Oryginalne mydło z kolekcji luksusowych mydeł Soap In A Tin z serii URBAN JUNGLE - Giraffe, na bazie oleju palmowego i kokosowego z pielęgnującymi i kojącymi witaminami A i E, mające doskonałe właściwości zmiękczające i myjące. Mydła utwardzane są metodą "triple milled", dzięki czemu są bardzo wydajne, doskonale się pienią i nawilżają. Po użyciu tego fantastycznego mydła skóra pozostaje gładka, odżywiona a Ty możesz się cieszyć doskonałym samopoczuciem".


Moja opinia:
Oczywiście spodobało mi się pudełeczko - lubię jak coś się wyróżnia od wszystkiego i jest wyjątkowe, inne i oryginalne. W środku mydełko było dodatkowo zawinięte, co ulepszało jego jakość. Mydełko pomimo, że jest kwadratowe i wyglądem różni się od standardowego, to rewelacyjnie trzyma się w dłoni i w czasie mycia nie ucieka z rąk. Ja nie myję nigdy ciała mydłem, ale tu chciałam zaryzykować i umyłam się nim pod prysznicem i moje zdziwienie było na tyle pozytywne, że nie wysuszyło mi skóry. Oczywiście potem nałożyłam balsam, ale uczucia ściągnięcia skóry po prysznicu nie miałam. Zapach - mój nos wyczuł taki bardziej zbliżony do męskiego, co mi się podobało, bo lubię zapachy męskich kosmetyków. Producent pisze, że jest to zapach waniliowy z nutą przypraw. A mi to przypomina zapach męski i już. Mydełko pieni się w porządku, oczyszcza skórę i myje ją dobrze. Jak dla mnie osobiście jest za drogie = 30 zł za kostkę mydła :( trochę dużo. Ale cieszę się, że miałam okazję poznać coś co wcześniej nie znałam. Po dwóch tygodniach codziennego użytkowania na ręce i kilka razy pod prysznicem mam jeszcze połowę mydełka - jest wydajne. 


Więcej o innych mydełkach klik
"Każde mydło owinięte jest w pergamin i zamknięte  w przepiękną, stylową puszkę.
Kosmetyki Scottish Fine Soaps nie są testowane na zwierzętach! 
Kosmetyki Scottish Fine Soaps produkowane są w Szkocji!

Do produkcji kosmetyków Scottish Fine Soaps wykorzystywane są najlepszej jakości naturalne składniki, takie jak ekologiczne mleko, miód, kakao czy masło Shea. Unikalne zapachy tworzone są z wielką dokładnością aby sprostać najbardziej wymagającym gustom"



pozdrawiam,

Donna 

17 komentarzy:

  1. puszka jest fantastyczna. wysoka cena jest pewnie spowodowana tą puszką. mydełko fajne. ja lubię męskie zapachy ale gdy mam taki moment, nie zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Opakowanie mydełka jest cuuuudne po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie pomysłowe opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Drogie :o. Ale opakowanie rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie kosmetyki z gadzetami ;) Mydełko się skończy, puszka zostanie i można z niej jeszcze skorzystać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny produkt! miło się ogląda!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. design to ono ma świetny :):) tylko cenę wysoka ale na prezent- czemu nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mydełka fajne na prezent a w puszce będę trzymać biżuterię :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Producent zadbał o eleganckie zapakowanie mydełka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie fajne opakowanie! :D Cieszy oko :).

    Serdecznie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne mydełko i rzeczywiście ekstra opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...