30 maj 2012

Włosowo

Witam,


Naszło mnie na pokazanie dalszych efektów w pielęgnacji włosów. Dziś one przestawiają się tak:


Ostatnie 1,5 miesiąca intensywnie pracowałam z tymi produktami:



od lewej
Woda brzozowa Malwa - stosowana jako wcierka na skórę głowy Recenzja TU

Olejek Alterra granat i awokadoRecenzja TU

Eliksir i balsam przeciw wypadaniu Green Pharmacy - oba produkty wcierałam w skórę głowy, eliksir traktowałam jako wcierkę, a balsam spłukiwałam po umyciu po jakimś czasie, dłużej trzymałam niż pisze na opakowaniu - Recenzja TU

Farba Naturia Joanna czarny bez nr. 243 - na odrosty

Szampon Dove repair therapy odbudowuje włosy od środka, włosy zniszczone - jego używam tylko w dzień kiedy farbuje włosy

Szampon Lush Karma Komba - cudo jednym słowem Recenzja TU

Masło shea - już skończone, używałam tylko na końcówki (biały mały pojemniczek)  Wpis TU

na zdjęciu nie ma szamponu brzozowego Farmona - używam, gdy zmywam olejek alterra

Kilka fotek z dzisiejszego dnia. Włosy błyszczą, są miękkie w dotyku, wygładzone, pachnące karma kombą. 




Jak tak patrze na poprzednie wpisy włosowe i na moje cienkie końcówki to teraz widzę, że czas poświęcony włosom - opłaca się. Końcówki pomału doprowadzam do porządku i ogólnie widzę i czuje wzmocnienie włosów :) 
Na najbliższy czas - dalsza intensywna pielęgnacja i nie wiem co to nożyczki ;p 
Do zobaczonka przy następnym wpisie włosowym ;D



pozdrawiam,

Donna

38 komentarzy:

  1. Ale masz dlugie wloski:) i jakie blyszczace:)super

    OdpowiedzUsuń
  2. prawie jak moje ;)) ja sie zbieram na zdjecie swoich wosków i cos mnie zawsze na przeszkodzie stanie ;))

    a co do szamponu Dove- nie lubie ich strasznie mi puszą włosy ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się po Dove włosy nie puszą, ten tutaj na zdjęciu powiedziałabym, że wygładza włosy przynajmniej moje. Ale bardzo rzadko go używam. Innych rodzajów z Dove nie miałam

      Usuń
  3. ale masz fajne zadbane włosy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę masz świetne włosy po takiej kuracji. Chyba też zainwestuje w te produkty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Dużo pomógł mi ten balsam z olejkiem łopianowym :) polecam

      Usuń
  5. piękne włosy! pielęgnacja się opłaca:) i to bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      pielęgnacja o tak ale pod warunkiem, że jest się systematycznym ;D

      Usuń
  6. To prawda, należy dbać o włosy i poświęcać im swój czas :) Efekty u Ciebie widać kochana xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło to czytać, że efekty widać :)

      Usuń
  7. śliczne włoski :)
    widać, że o nie dbasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Twoje włoski są też b. ładne i ta długość coś pięknego:)

      Usuń
  8. i bardzo dobrze! nozyczki chowamy do szafy i bierzemy sie za odbudowe wloskow:D trzymam kciuki :) i jeszcze nie dlugo mnie przegonisz :D
    ps masz ladne i zdrowe wlosy, mi byloby szkoda ich obcinac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o obcinaniu nie ma mowy ;p
      nie, nie Ciebie nie przegonie :) ale marzy mi się taka długość jak Ty masz mmm:)

      Usuń
  9. Opłaca się dbać sukcesywnie o włosy, co? :)
    Wspaniałe efekty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, opłaca :) małymi kroczkami efekty są :)
      dziękuję

      Usuń
  10. Thank you for visiting me :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz piekne wlosy *.*, kolor naturalny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak przeciez na zdj jest farba ;). Popatrzylam tylko na twoje piekne wlosy :D

      Usuń
    2. ja naturalna blondi ;p o wiele lepiej czuje się w ciemnych :)

      Usuń
    3. Ja tak samo :D. Piekny masz kolor po tej farbie :)

      Usuń
  12. Donna prześliczne włoski! :) Widać jakie są zdrowe i błyszczące! :) piękne! Końcówki też świetnie doszły do siebie,pamiętam że miałaś z nimi problem a teraz jest na prawdę rewelacyjnie :) Aż patrząc na Twoje włoski mam ochotę sobie jakiś olej na głowę położyć :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. posłuchałam Twojej rady i masło shea u mnie często lądowało na same końcówki - widać pomogło, choć nie miałam przekonania do tego.. a teraz mogę powiedzieć, że to działa! :)

      Usuń
  13. bardzo fajny i przydatny wpis:) moje włosy często też są osłabione, więc dobrze, że są osoby takie jak TY, ktore testują kosmetyki i służą radą :)

    Pozdrawiam
    Stylish:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zanim coś zacznę testować, to czytam recenzje i podglądam inne włosomaniaczki ;D
      dziękuje za odwiedziny :)

      Usuń
  14. mam te produkty z green
    już nie mogę się doczekać kiedy je wykorzystam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że będziesz z nich zadowolona :) tylko liczy się systematyczność wtedy efekty widać! :)

      Usuń
  15. Śliczne, zdrowe, lśniące włoski! Cud, miód i orzeszki:);)
    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne masz włosy, widać duże efekty po poprzednim poście, gdzie wstawiłaś zdjęcia z wcześniejszych lat. :)
    Ładnie się błyszczą. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne włosy-piękny połysk-zadbane

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...