21 maj 2012

Tag - Co lubię i inne drobnostki

Witam,



Zostałam otagowana przez dark_lady 
- dziękuję Ci bardzo :)


Zasady:

1. Banerem jest wklejone zdjęcie.
2. Napisz kto Cie otagował.
3. Wypisz wszystkie drobne rzeczy, które przychodzą Ci do głowy, które lubisz, które czynią Cię szczęśliwą, banalne, by je wymienić, dla których warto żyć. Szczególnie te najdrobniejsze i te, które wydają się zbyt banalne, by je wymienić, ale które poprawiają Ci humor. 
4. Otaguj kilka osób. 


Moje odp.

Lubię:

- kogoś kto ma pasję, z kim mogę porozmawiać i wiem, że ten ktoś wkłada swoje serce w pasję, w to co lubi robić, przy okazji cieszę się, że ktoś się tym cieszy 
- koty, a szczególnie czarne bardzo poprawiają mi humor 
- owczarki niemieckie 
- przebywać na krakowskim rynku, fotografować zabytki, samochody, czuć ten specyficzny klimat tego miasta, tą magię 
- spacery nad Wisłą, naprawdę odprężają :) 
- robić niespodzianki, zaskakiwać małymi drobiazgami
- puszczać miłe smsy/mmsy wiedząc, że zrobię komuś tym przyjemność - wtedy i ja mam uśmiech na twarzy
- robić filmiki ze zdjęć lub nakręcone aparatem, montować, dodawać muzykę itp.
- szybką ale bezpieczną jazdę samochodem - coś pięknego!
- lubię wzruszające chwile
- długie trasy, być pozytywnie zmęczona po aktywnym dniu
- lubię dbać o siebie (zdobywać wiedzę na temat wellness, zdrowego trybu życia, robić coś dla zdrowia, urody i dobrego samopoczucia - bo oto chodzi, aby byś szczęśliwym)
- lubię otaczać się pięknymi perfumami - poziom endorfin od razu mam wyższy ;)
- lubię adrenalinę 
- podnosić sobie wyżej poprzeczkę 
- rozmawiać długo w nocy 
- medytować, rozwijać się duchowo, poznawać to co tajemnicze 
- poranną kawę, to tylko kawa a daje mi radość zwłaszcza w ulubionej filiżance :)
- lody bakaliowe i waniliowe mmmm oraz inne pyszne jedzonko jak wszelkiego rodzaju makarony z przyprawami, ziołami
- jakże by nie było jeśli bym nie wspomniała o czerwonym winie :) humor gwarantowany, że mam poprawiony 
- lubię czuć tą chwilę, jak ktoś mi powie, że jestem potrzebna
- robić małe, wielkie rzeczy
- lubię motto: 'szczęście się mnoży, gdy się je dzieli' 
- lubię zwyczajny uśmiech kogoś bliskiego i wtedy ja jestem szczęśliwa ;*

...długo by wymieniać te rzeczy, samo pisanie już wprawiło mnie w dobry nastrój. Jest wiele chwil, rzeczy, które poprawiają mi humor, dlatego pozostanę przy tych kilku które wymieniłam...

Do zabawy zapraszam:






pozdrawiam,

Donna

6 komentarzy:

  1. Dzięki jutro wstawię taga na bloga. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. O już wiesz, a miałam wiadomość pisać do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny tag, ciekawe odpowiedzi :))

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuje kochana fajny tag jeszcze takiego nie spotkalam, duzo sie mozna o sobie dowiedziec, miło mi bylo poczytac co lubisz i jest tu wiele rzeczy ktore i ja lubie :)
    postaram sie zrobic ten tag u siebie :*
    kiss kiss :*****

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że tag również Ci się spodobał:)
    Bardzo fajne odpowiedzi:):*

    OdpowiedzUsuń
  6. That's good to know more about you!!!
    I follow you now!!!
    Have a nice day!

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...