18 maj 2012

Golden Sparkle Body Oil - Sephora

Witam,

W miesiącach zimowych zakupiłam z myślą o lecie złocisty olejek do ciała - Golden Sparkle Body Oil Sephora.



Olejek jest z zatopionymi drobinkami rozświetlającymi.



Cena - 39,99 ale na promocji możemy kupić za 19,99 z czego i ja skorzystałam.



Aplikacja dość dobra, ponieważ nie wylewa nam się od razu duża ilość olejku (jest zabezpieczenie).
Trudno będzie wydostać produkt, który będzie się zbliżał ku końcowi, ale myślę, że nie będzie tak źle. 



Jest kilka wariantów tego olejku ja mam wersje złotą. Są jeszcze srebrne. Zapachy są słodkie ale nie takie mdłe, czy zapychające. Są wersje czekoladowe tofi i waniliowe. 




Zdjęcie robione w słońcu ale i tak nie oddaje tego co widać na żywo. Olejek bardzo się mieni, świeci.













Wg. mnie jest to taki gadżet na lato na ciało. Ładnie wygląda, mieni się w słońcu, podkreśla opaleniznę.
Tylko radze nie przesadzać z ilością nakładania bo wtedy to brzydko wygląda no i zaczyna się lepić i drobinki (brokat) jest wtedy wszędzie. Z umiarem prezentuje się Okej!
Specjalnie nie nawilża nam skóry, ale lekko natłuszcza jak to olejek, dodatkowo te drobinki, które się świecą i jest ich naprawdę dużo. Minus taki, że może brudzić ubranie, ale jak nałożymy delikatnie i nie dużo, to utworzy świetną powłokę. 
A czy wy znacie jakieś fajne 'gadżety kosmetyczne' na ciało, na lato, po których wyróżnimy się z tłumu? zabłyśniemy, czy oczarujemy? ;D 




pozdrawiam,

Donna










12 komentarzy:

  1. mam podobny z avonu i używam jak idę na jakieś wesela i inne imprezy :)
    Fajny dodatek do całości :)
    Twój z sephory ma cudowną buteleczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się kiedyś zastanawiałam nad jego kupnem.

    Zapraszam do mnie na losowanie kosmetyków i biżuterii.

    OdpowiedzUsuń
  3. ardzo fajnie wygląda w opakowaniu, i fajna buteleczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sklepie od razu mi się ta buteleczka spodobała :)

      Usuń
  4. świetny!
    w sam raz na lato :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny :) ciekawe jak ze skladem

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam z Avonu :) ale ten też jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam ale kusi :)

    zapraszam na rozdanie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. jezeli nie wysusza to jest ok ;-) lubie takie pierdolki na lato!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...