4 maj 2012

Nowe produkty do włosów.

Witam,



Powoli zaczynam uzupełniać moją kosmetyczkę w produkty do pielęgnacji włosów. Z racji, że stare zaczynają mi się powoli kończyć (niedługo zrobię projekt denko), postanowiłam kupić parę nowych kosmetyków, które polecałyście tutaj w swoich wpisach i miały dobre opinie i kusiły mnie do wypróbowania ;p :)
Na pierwszy rzut oka może wydawać się tego dużo, ale w gruncie rzeczy wg. mnie jest to mało ;D 


Szampon Syoss pierwszy z lewej doczekał się "swojej kolejki" i aktualnie myję nim włosy. 

To "coś" co jest w dużej butelce po wodzie mineralnej to jest naturalna woda brzozowa z drzewa brzozowego - do płukania na koniec mycia włosów.


Odżywki:

Gloria - emulsja do włosów 
Green Pharmacy - balsam do włosów przeciw wypadaniu - olejek łopianowy 
Isana - odżywka wygładzająca (wszystkim dobrze znana, ciekawe jak się u mnie sprawdzi)


Olejek:

Olejek alterra granat i awokado - również przez Was polecany i cieszący się dobrą opinią. 
Na razie użyłam kilka razy. 



Wcierki:

Woda brzozowa Malwa (drugie opakowanie, wcześniej używałam jej w listopadzie 2011 i dobrze ją wspominam, więc zakupiłam ponownie)



Jantar do włosów i skóry głowy. Tym razem udało mi się nabyć dwie sztuki. Również często polecane przez włosomaniaczki. 




Jestem bardzo ciekawa nowych nabytków, jak u mnie się sprawdzą, czy będę zadowolona. Myślę, że starczą na jakiś czas. 
Miło zaskoczyły mnie również ceny, bo te kosmetyki są naprawdę tanie wow :) 
(teraz wiem, że warto czytać to co polecacie ;p) 




Nie obyło się też od kupna czegoś na wspomaganie od środka. 
Skrzyp jest mi znany, pokrzywa za to mój debiut ;)


To by było na tyle z moich nowości. 
Dziękuje Wam, że mogłam coś kupić co polecałyście.  Małe rzeczy naprawdę sprawiają radość :)
Na pewno napiszę jak się sprawdziły u mnie te cudeńka i pokaże fotorelację włosów za jakiś czas. 
Buziakiiiiiii :***



pozdrawiam,

Donna

37 komentarzy:

  1. dobra kolekcja, mnie tez przydaloby sie zaopatrzyc w odzywki ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś używałam tylko b/s, teraz po czytaniu różnych recenzji zaczęłam częściej kupować ze spłukiwaniem

      Usuń
  2. wcierka z Farmony rewelka,mam ją sama,olejek z Alterry tez całkiem całkiem,wodę brzozowa mam ale z Isany,muszę kupic taka jak Ty masz,sprawdze czy tak samo działają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Isany wodę brzozową również mam ale na razie odstawiłam ją - jakoś nie mogę skończyć tej butli, a i tak jakoś już nie działa na moje włosy tylko je szybko przetłuszcza.. tak więc czeka na lepsze czasy ;D może za jakiś czas włosy na nią lepiej zareagują ;)

      Usuń
  3. widzę, że zakupy udane:)
    ciekawa jestem, czy kosmetyki się sprawdzą.
    pozdrawiam i obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak udane ;D a jak cieszą :) w końcu kosmetyki polecane przez blogerki więc muszą się sprawdzić ;p
      pozdrawiam :)

      Usuń
  4. tez pije tą herbatkę z pokrzywy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zacznę pić na dniach - ciekawa jestem jaki ma smak :)

      Usuń
  5. widzę, że Ciebie również ogarnęło prawdziwe włosomaniactwo ;) ja sobie popijam na razie tylko pokrzywę o smaku pigwy-polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakiś czas temu podglądałam blogi i efekty włosów i myślę sobie kurcze to musi działać jak sie dba i pielęgnuje intensywnie włosy :) więc i ja spróbowałam coś robić w tym kierunku ;p
      na pewno wypróbuje różne smaki herbatek pokrzywowych - dziękuję za wpis i polecenie herbatki :)

      Usuń
  6. Ciekawe jak Ci sie spodoba ten balsam green pharmacy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musi mi się spodobać, nie ma innej opcji ;p w końcu polecony przez Ciebie ha :)
      ale na serio, to myślę, że będzie ok - raz już użyłam i włosy były gładkie i dobrze się układały :)
      więcej o nim napiszę wkrótce :)

      Usuń
  7. Mi jantar przetłuszcza włosy niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm ja czegoś takiego u mnie nie zauważyłam, a wręcz przeciwnie włosy były trochę podniesione u nasady bez przyklapania i bez szybkiego przetłuszczenia :)
      Farmona ma jeszcze jedną taką specjalną wcierkę na przetłuszczające się włosy, na ich stronie internetowej można o niej przeczytać :)

      Usuń
  8. Olejki Alterry uwielbiam wszystkie i do wszystkiego :) odżywkę Isany też miałam jakiś czas temu ale nie powaliła mnie na kolana,dużo fajniejsze są te Alterry :)Reszty nie znam :) ale bardzo chętnie poczytam jak się sprawdzą u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam znać i napiszę szczerą recenzję jak zawsze :) u mnie alterra dopiero zaczyna gościć z olejków, a tak po za tym to niczego więcej z alterry nie miałam.

      Usuń
  9. ale tego zebrałaś :D pokaźna kolekcja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idąc do Rossmanna czy innego sklepu kosmetycznego zawsze o czymś sobie przypomnę co blokerki polecają i tym oto sposobem powstała ta kolekcja :) ;D Myślę, że się nic nie zmarnuje ;p

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. nie tylko ja polecam :) ale odżywka naprawdę działa! :)

      Usuń
    2. fajna kolekcja, ale Jantar mnie podrażnił:(

      Usuń
  11. I znowu ta Alterra :) musze w koncu sie skusic ;) Pozdrawiam i zapraszam. Masz chęc się poobserwowac? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie dopiero pierwszy raz alterra zagościła :)
      dziękuje za zaproszenie

      Usuń
  12. jak dziala ta Altera? regeneruje wlosy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę więcej razy ją użyć żeby coś o niej więcej napisać, póki co na pewno wygładza włosy, nie puszą się, a i lepiej się układają, włosy nie są przyklapane a nawilżone, pełną recenzję napiszę wkrótce :)
      dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  13. ja najpierw muszę wykorzystać wszystko co mam żeby zrobić ponowne zakupy, ale na pewno zagości u mnie olejek Altera. czytałam dużo pozytywnych opinii więc pewnie się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również po pozytywnych opiniach, postanowiłam go kupić :)
      pozdrawiam;*

      Usuń
  14. Mam ochotę na ten olejek z Altery, ale chyba jestem zbyt leniwa i nie chciałoby mi się go używać. Chociaż z drugiej strony to dobra okazja, aby wpłynąć na lenistwo, zobaczę jeszcze. Ale na pewno jakiś produkt z tej firmy muszę mieć bo słyszałam o nich wiele dobrego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dasz radę kochana :) ja też myślałam, że się mi to szybko znudzi ale jak nie nałożę czegoś z olejków na włosy to tak jakby mi coś brakowało ;D (czyt. olejek rycynowy czy ten z Alterry)

      Usuń
  15. Dziękuję bardzo za miłe słowa;))
    Aktualnie posiadam z tych rzeczy jedynie odżywkę z Isany,ale poluje jeszcze na ten olejek z Altery;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Donna - pocieszę Cię - moje buty są z Deichmanna z działu dziecięcego, rozmiar ...... 33 :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...