22 maj 2012

Dwie paczuszki od Natura Officinalis i Mega Krzem

Witam,

Doszła dziś do mnie paczuszka z kilkunastoma saszetkami kremu do twarzy odżywczego od 


Natura Officinalis - skuteczna z natury
- stworzyła gamę naturalnych i czystych ekologicznie produktów, przeznaczonych do pielęgnacji różnych rodzajów skóry i radzenia sobie z różnymi jej problemami. Bogate w naturalne ekstrakty i substancje odżywcze kremy do twarzy powstały na bazie wyciągów z 3 zbóż: owsa, pszenicy i jęczmienia




Jestem ciekawa tego kremu, jak moja skóra zareaguje i czy się sprawdzi.

Jeśli ktoś byłby zainteresowany kremy można nabyć w wybranych Rossmanach.


więcej informacji http://www.naturaofficinalis.pl

Kremy Natura Officinalis:

- nie zawierają sztucznych konserwantów i substancji zapachowych, co zmniejsza do minimum ryzyko wystąpienia reakcji alergicznych, 

są naturalne aż w 98 proc. (2 proc. stanowią składniki ułatwiające aplikację),
powstały na bazie wody z jęczmienia oraz wyciągów z trzech zbóż: owsa, pszenicy i jęczmienia. 

Owies ma właściwości kojące i silnie odżywcze.
Pszenica nawilża i działa regenerująco. 
Jęczmień jest źródłem wielu naturalnych przeciwutleniaczy, wygładza powierzchnię skóry.

- wykorzystują dobroczynne działanie masła z konopi indyjskich, ekstraktu z orzecha kokosowego, kwasu beta-boswelinowego, skwalanu, wyciągu z alg, bambusa, lukrecji i oliwek,

- cechuje je atrakcyjna cena sugerowana, ok. 30 zł, przy jednocześnie bardzo wysokiej jakości produktów, pojemność słoika na krem - 50 ml,

- na etykiecie każdego kremu znajduje się informacja o produkcie w języku Braille'a.


Produkty Natury Officinalis to (aż) 5 kremów do zadań specjalnych:

- Krem Odżywczy dzięki wyciągowi z lukrecji działa łagodząco i przeciwbakteryjnie, niweluje powstawanie zmarszczek, wygładzając je i napinając naskórek, szczególnie jest polecany do cery suchej ze skłonnością do zmarszczek, której nadaje promienny wygląd.

- Krem do Pielęgnacji Skóry Dojrzałej skutecznie redukuje oznaki zmęczenia i starzenia się skóry, dzięki skwalanowi (olejek pozyskiwany z oliwek) - nawilża ją, dodaje blasku, wygładza i uelastycznia, doskonale chroni przed wolnymi rodnikami. Przeznaczony jest dla osób po 40. roku życia.

- Krem Nawilżający jest lekki i doskonale się wchłania, dzięki wyciągowi z alg morskich zapobiega przesuszaniu się naskórka, doskonale rewitalizuje i wygładza skórę, opóźnia procesy starzenia. Przeznaczony do każdego rodzaju skór. Dzięki wyciągowi z alg morskich działa nawilżająco jeszcze 7 dni po zakończeniu stosowania produktu.

- Krem Zapobiegawczy przeznaczony dla osób w każdym wieku i z każdym rodzajem skóry, skutecznie chroni przed szkodliwym działaniem promieniu UV, dzięki kwasowi palmitynowemu pochodzącemu z orzecha kokosowego wykazuje działanie regenerujące oraz wspomagające wzrost komórek skóry. Przeznaczony do każdego rodzaju skóry

- Krem Matujący jest idealny dla skóry przetłuszczającej się i tłustej ze skłonnością do nadmiernego wydzielania sebum i świecenia, dzięki naturalnym ekstraktom z bambusa zapobiega przetłuszczaniu się naskórka, pielęgnuje skórę, dodaje jej blasku i naturalnie promiennego wyglądu.





Bardzo dziękuje firmie za paczuszkę 






Dostałam dziś też drugą przesyłkę od Mega krzemu :) Zdziwiło mnie, bo raz zamawiałam bezpłatną próbkę hmmmm.....
Panie Rafale - bardzo dziękuje. 





pozdrawiam,

Donna


17 komentarzy:

  1. Masz bardzo ciekawy blog, który zasłużył, by dodac go do obserwowanych :)
    Pozdrawiam i będę zaglądac częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie słyszałam o tych kosmetykach, daj znać jak przetestujesz co o nich myślisz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodana opcja obserwatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie miałam kosmetyków tej firmy.
    ciekawa jestem czy się sprawdzą :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam nigdy o tej firmie, czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz słyszę o tej firmie...
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. też nie slyszałam wczesniej o tej firmie :)
    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem strasznie ciekawa jak to wszystko dziala:D czekam na recenzje:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Thank you for the lovely comment dear!!

    ang-closet365.blogspot.ca

    OdpowiedzUsuń
  10. cikawa jestem tego mega krzemu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Daj znać jak się sprawuje Natura Officinalis - oglądałam je już kilka razy (opakowania mają świetne), ale jakoś się nie zdecydowałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. też będę testowała mega krzem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuje za pomoc :) Będę kombinować

    Słyszałam o krzemie, ale sama nie stosowałam, czekam na Twoją opinie

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje i milego testowania życzę : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaciekawily mnie te kremy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...