9 maj 2012

Moja pierwsza wygrana.

Witam,

Zapukał dziś do mnie listonosz z przesyłką od katmari325 :) 

Paczuszka dotarła cała i zdrowa, a dla tych co nie wiedzą (bo chyba nie) przebyła długą drogę. 

Jest mi niezmiernie miło, że wygrałam tzn. że los się do mnie uśmiechnął, po prostu odgadłam na pytanie konkursowe :) jest w tym też dużo szczęścia!!!

Chciałabym serdecznie Ci podziękować Kasiu, a szczególnie za to, że miałam taką możliwość i mogłam sama sobie wybrać "rodzaj wygranej".

Przeogromnie cieszę się z tego, jest to naprawdę super produkt o którym marzyłam ale jak wiemy niedostępny w Polsce. 

Co znajdowało się w przesyłce? 
(???)
- zobaczcie sami 

Już na sam widok koperta niesamowicie pachniała ;D


Po opakowaniu już widać, że jest to...



Lush Karma Komba - szampon w kostce :)




Pachnie przepięknie!
Nie jestem w stanie sobie wyobrazić jak musi pachnieć tam w sklepie wśród tylu produktów, jak ta mała kosteczka ma taki śliczny i intensywny aromat.




Wyczytałam, że zawiera olejek pomarańczy, sosny i paczuli. 


Kojący zapach kwiatów, głęboko oczyszcza i leczy 

skórę głowy. 










Skład: 
(również pochodzi z internetu)

Sodium Lauryl Sulfate, Cocamide DEA, Perfume, Patchouli Oil (Pogostemon cablin), Sweet Orange Oil (Citrus sinensis), Lavandin Oil (Lavandula hybrida), Pine Oil (Pinus sylvestris), Lemongrass Oil (Cymbopogon flexuosus), Elemi Oil (Canarium commune), Gardenia Extract (Gardenia jasminoides), *Citral, *Geraniol, *Citronellol, *Limonene, *Linalool, Colour 42045, Roman Chamomile Flowers (Anthemis nobilis)


Na pewno więcej informacji napiszę po przetestowaniu za jakiś czas.
Już nie mogę się doczekać jak zareagują moje włosy na taką nowość ;D 

Dziękuję raz jeszcze.
A wszystkie babeczki zapraszam na blog Kasi :)


która chwilowo ma teraz przerwę ale mam nadzieję, że szybko wróci do Nas z nowymi postami! :)



pozdrawiam,

Donna



49 komentarzy:

  1. gratki kochana ;)) też mam taki szamponik tylko ze niebieski i jest rewelka ;)) miłego uzytkowania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to świetnie jak jesteś zadowolona :)
      dziękuję

      Usuń
  2. ale super!
    gratuluję wygranej ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nigdy nie mialam stycznosci z takim wynalazkiem powiem szczerze, ciekawe czy ma jakies wlasciwosci pielegnacyjne, bo ja jakos nie wyobrazam sobie szorowania mojej suszy na glowie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również nie miałam styczności, ale te szampony mają jak najbardziej właściwości pielęgnacyjne, z tego co czytałam to są różne rodzaje np. na wzmocnienie włosów, przeciwłupieżowe, dodający włosom blasku, itd. wiele rodzajów :)

      Usuń
  4. Super są te szampony, ja używałam dość długo kosteczki cynamonowej:) włosy pachniały po niej bosko, ale co ja przeszłam z ich rozczesywaniem to moje ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobrażam sobie, że po każdym włosy muszą pięknie pachnąć :) Co do rozczesywania jeszcze się nie wypowiem na ten temat.

      Usuń
  5. szampon w kostce? ;| WTF?? :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że poczta nie zawiodła:)Cieszę się, że się cieszysz:):) Sorki, że wysłanie zajęło mi tyle czasu, ale ostatnio ciągle mi coś "wypada":/ Ładowarkę już mam, więc nowe posty niebawem. Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak ciesze się jak dziecko ;D o to fajnie, że wracasz na blog :) mi ostatnio coś ekran się psuję i sam nagle się wyłącza.. póki co jestem i pisze :)

      Usuń
  7. Ale Ci zazdroszczę :) hehe ale gratuluję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) niekiedy też mam to uczucie, że zazdroszczę coś komuś ;D ale to chyba normalna rzecz ;p

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. wart wypróbowania, ma dużo pozytywnych opinii :)

      Usuń
  9. Gratuluję przesyłki ;)
    Mam nadzieję, że się sprawdzi. Jestem ciekawa jak efekty...

    Założyłam dzisiaj bloga, jestem nowa. Będzie mi bardzo miło jeśli mnie odwiedzisz. Zaobserwowałam i liczę na rewanż. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję,
      nie widzę Cię na liście obserwatorów hmm. może coś mi nie wyświetla

      Usuń
  10. serdecznie gratuluję wygranej,zazdroszczę! ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) widziałam, że Tobie też udało się wygrać rozdanie ostatnio ;p :)

      Usuń
  11. gratulacje! Nie wiedziałam, że takie coś jak szampon w kostce istnieje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie wiedziałam, ale 'odkryłam' go na kanale 1982paulinka na yt już jakiś czas temu

      Usuń
  12. dziękuję :)
    hihi a szykują się większe zmiany jeżeli chodzi o wygląd bloga ;-)

    Fajny szampon -daj znać jak przetestujesz koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dam znać, ale nie wiem kiedy, mam tyle szamponów obecnie do włosów, że nie wiem kiedy to zużyje wszystko ;D

      Usuń
  13. wow niesamowite :D ja też nie wiedziałam o szamponach w kostce :) ale cudowność :) oczywiście mi też miło obserwować :) ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje Donna :) to teraz czekam z niecierpliwością na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o ja ale czad.nigdy o takim czyms nie slyszalam.i co uzywasz tego jak mydla tyle,ze nakladasz na glowe;O;)
    czekam na recenzje;)
    buziaki
    ps.obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  16. uwierz mi na slowo ze za dlugo bys w tym sklepie nie wytrzymala :) jest tam tysiace roznych zapachow, bardzo przyjemnych ale po dluzszym czasie moze cie glowa rozbolec:)ale ich kosmetyki bardzo lubie w szczegolnosci scrub cukrowy do ust o zapachu gumy balonowej :) pochlaniam go garsciami :)
    Pozdrawiam i dolanczam sie do obserwatorow :)

    OdpowiedzUsuń
  17. W Rossmanie doskonale wiedzieli kiedy mi się skończy ten balsam, że muszę zrobić już zapas i dlatego też dali taką promocję :D ! haha ;')

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale ciekawa nagroda! Zazdroszczę! : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda? taki niespotykany szampon ;)
      dziękuje za odwiedziny :) pozdrawiam

      Usuń
  19. dziekuje :* i jesli chcialabys to tutaj jest link do domowej maseczki na wlosy ktora uzywalam dosc dluo i po niej koncowki sie juz tak nie niszcza :) ale powiem szczerze ze nie mam jakiegos bzika na punkcie dbania o wlosy :) susze je czasem goracym powietrzem z suszarki, prostuje, co dzien zwiazuje je ciasno w kucyk do pracy... jedynie co to inwestuje w rozne odzywki no i ta szczotka teraz :) no i poprostu daje im duuuzo milosci :D a tu link jesli jestes zainteresowana :)
    http://smyrgotka.blogspot.co.uk/2012/04/domowa-maseczka-nawilzajaca-wosy.html

    OdpowiedzUsuń
  20. dział dziecięcy polecam, ostatnio kupiłam tam 3 pary :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na dział dziecięcy zawsze chodzę :D czasem fajnego naprawdę coś tam się wybierze :)

      Usuń
  21. Wygląda rewelacyjnie i gratuluje wygranej :) Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rewelacyjnie tak a jak pachnie mmm :) dziękuje za zaproszenie

      Usuń
  22. Gratuluje wygranej :)
    Jeszcze nigdy nie słyszałem o szamponie w kostce xD
    Ale bardzo fajna nagroda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...