8 maj 2012

Tag: Wiem co jem!

Witam,

Tag: Wiem co jem!


Zostałam otagowana przez Anike :)  
- bardzo dziękuję,
 przy okazji zapraszam na jej blog http://anikowy.blogspot.com  - bo jest świetny i prowadzi go przesympatyczna, optymistycznie nastawiona do życia Ania :)


Zasady:

1. Napisz, kto się otagował i przedstaw zasady
2. Zamieść banner i odpowiedz na pytania
3. Otaguj kolejne 5 osób


Pytania:

1. Czy uważasz, że odżywiasz się zdrowo?
2. Czy zwracasz uwagę na skład produktów spożywczych, jeśli tak, to jakich składników unikasz?
3. Jesz dużo owoców i warzyw?
4. Czy kiedykolwiek się odchudzałaś? Na jakiej diecie? Zamierzasz się odchudzać w przyszłości?
5. Czy czujesz się dobrze w swoim ciele?
6. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
7. Czy lubisz gotować?
8. Co chciałabyś wyeliminować z diety, a co do niej wprowadzić i dlaczego?
9. Czego nie możesz przełknąć a co mogłabyś jeść cały czas?
10. Ile posiłków jesz dziennie?
11. Wypijasz odpowiednią ilość wody? (min. 8 szklanek dziennie)?




Moje odp.

1. Czasami przebywając z innymi osobami i widząc co one jedzą, z całą pewnością uważam, że odżywiam się zdrowo!
2. Tak, zwracam uwagę. Unikam konserwantów, aspartamu, wszelakich barwników itp. innych ulepszaczy. Nie wybieram np. jogurtów owocowych wiedząc, że jest tam tylko barwnik truskawkowy a w środku nie ma żadnego owocu, nie wybieram wody gazowanej kolorowej, pepsi tylko od święta, też nie specjalnie za nią przepadam. W życiu nie spojrzę na dania gotowe w słoiku, szerokim łukiem omijam fast foody.
3. Tak średnio.
4. Odchudzać nie. Mój organizm ma świetną przemianę materii i nigdy do tej pory nie doprowadziłam się do tego stanu, żeby się odchudzać. 
5. Jak najbardziej!
6. Moja ulubiona to spaghetti ale tylko w moim wykonaniu :) 
7. Lubię, aczkolwiek lubię eksperymentować i podglądać innych jak pichcą.
8. Wyeliminować zachcianki na słodycze, ale ich jem akurat mało, podjadanie kanapek na wieczór z majonezem Winiary mniam:D 
wprowadzić produkty ekologiczne. 
9. Nie przełknę wątróbki, żołądków, flaków, kaszanki.
 Uwielbiam wszelkiego rodzaju makarony z warzywkami i serem feta lub żółtym, pizze w wykonaniu mojej siostry i jej małego pomocnika ;)
10. Jem mało a często. Ale to też zależy od dnia. Zdarza się 2 razy albo 4-6.
11. Piję dużo wody niegazowanej, herbatek ziołowych, soków z marchewki, oczywiście kawę, na dzień uzbiera się 8 szklanek lub nawet i więcej. Ale samej wody 8 szklanek to raczej nie. 


 



Taguję do zabawy:




i każdą osobą która ma ochotę na ten tag!






pozdrawiam,

Donna










7 komentarzy:

  1. ooo widzę, że zostałam otagowana;d
    postaram się odpowiedzieć na pytania w najbliższych dniach;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za otagowanie,chętnie odpowiem na pytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam dokładnie takie samo wrażenie, teraz wiem że nie opłaca się kupować peelingów w sklepach! ♥ nie zamienię go na żaden inny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hihi ja tam kocham wszystkie michałki, najmniej te tradycyjne ;pp

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! :-) Odpowiadając: o włosach dziś miało być, no ale niestety nie mam jak zrzucić zdjęć na kompa, więc dopiero w weekend coś o tym skrobnę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziekuję za podpowiedź :) postaram sie pisac częściej o kosmetykach :) w miarę możliwości. Fajnie, że Ci się podoba :)
    ja niestety nie mogę spedzac z dziadkiem każdej wolnej chwili co mnie bardzo boli... mam do domu około 200 km :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za miłe słowa kochana :))))
    Oj i dobrze wiedzieć że nie tylko ja mam fioła na punkcie zdrowego jedzenia bez zbędnej chemii :)i nie mogę pojąć jak komuś może smakować hamburger który składa się ze zmielonych resztek wołowych bleee ;)))
    Poza tym takie zdrowe jedzonko na pewno zaprocentuje w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...