16 maj 2012

Mega skrzyp & Skrzyp polny forte

Witam,

Coś co ja stosowałam na wzmocnienie włosów. Przedstawiam Mega skrzyp z L - metioniną oraz Skrzyp Polny Forte

Czy suplementy mają wpływ na Nasze włosy? 
- jeśli stosuje się minimum 3 miesiące systematycznie jesteśmy w stanie zauważyć wzmocnienie włosów. Ja zauważyłam poprawę :)

(informacje pochodzą z opakowań oraz ze stron internetowych)
Mega skrzyp z L - metioniną
Użyłam jedno opakowanie.

MEGA SKRZYP jest profesjonalnie opracowanym suplementem diety, przeznaczonym do regeneracji i wzmocnienia włosów i paznokci.
Dzięki dużej zawartości wyciągu ze skrzypu polnego, aminokwasu L-metioniny i odpowiednio dobranym witaminom i mikroelementom, MEGA SKRZYP przeciwdziała nadmiernemu wypadaniu włosów, poprawia ich wygląd, pomaga budować i pielęgnować zdrowe, mocne włosy i paznokcie.


Skład: 

ekstrakt z ziela skrzypu, maltodekstryna, żelatyna, witamina C (L-askorbinian sodu), L-metionina, niacyna (amid kwasu nikotynowego), witamina E (octan DL-alfa-tokoferolu), cynk (siarczan cynku), żelazo(II) (mleczan żelazawy), kwas pantotenowy (D-pantotenian wapnia), stearynian magnezu – substancja przeciwzbrylająca, dwutlenek krzemu – substancja przeciwzbrylająca, dwutlenek tytanu – barwnik, witamina B6 (chlorowodorek pirydoksyny), witamina B2 (ryboflawina), witamina B1 (monoazotan tiaminy), mangan (siarczan manganu), miedź (siarczan miedziowy), folacyna (kwas foliowy), biotyna (D-biotyna), jod (jodek potasu), selen (selenin sodu), azorubina – barwnik, witamina B12 (cyjanokobalamina).

Wyciąg ze skrzypu polnego jest naturalnym źródłem krzemu, który pełni ważną rolę w procesie tworzenia tkanki łącznej, kolagenu i keratyny, będących głównymi składnikami włosów i paznokci. 

L-metionina jest aminokwasem stanowiącym jeden z głównych składników keratyny budującej włosy i paznokcie. Odgrywa ważną rolę w procesie ich wzmocnienia. 

Witaminy wraz z mikroelementami współdziałają w wytwarzaniu przez organizm substancji bioaktywnych, odpowiedzialnych za zdrowy wygląd włosów i paznokci.


Stosowanie - 1 kapsułka dziennie, po posiłku.

W opakowaniu 30 kapsułek. Koszt ok. 14 zł 





Drugi suplement to Skrzyp Polny Forte
Użyłam cztery opakowania. 

Preparat ze skrzypem jest suplementem diety o szerokim spektrum działania. Zawiera witaminy, mikroelementy, oraz substancje pochodzące z wyciągów ze skrzypu i pokrzywy takie jak krzemionka, łatwo przyswajalne sole mineralne, flawonidy, fitosterole, i kwasy organiczne. Dzięki temu uzupełnia codzienną dietę w składniki niezbędne do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Obecny w preparacie kwas foliowy w połączeniu z kompleksem witamin korzystnie wpływa na na skórę, włosy, paznokcie.
Dodatkowo preparat odgrywa dużą rolę w profilaktyce wielu chorób wieku średniego i jesieni życia.
Preparat ze skrzypem polecany jest dla osób młodych i starszych jako środek wzmacniający włosy i paznokcie oraz korzystnie wpływa na kondycję skóry.

1 kapsułka 400mg zawiera:

Ekstraktu ze skrzypu polnego 170mg
Ekstraktu z ziela pokrzywy zwyczajnej 30mg
Sproszkowanego ziela skrzypu polnego 120mg
Witamina C 80mg
Witamina B6 1,4mg
Witaminy B2 1,4mg
Witaminy B1 1,1mg
Witaminy A 0,8mg
Tlenku cynku 7,55mg
Biotyna 0,05mg

Zalecana dawka:

1 kapsułka dziennie. Preparat należy zażywać bezpośrednio przed albo w trakcie posiłku, popijając wodą.
Preparat jest przeznaczony dla osób powyżej 12-go roku życia. Nie należy przekraczać zalecanej dawki spożycia. Preparat należy przechowywać w sposób niedostępny dla małych dzieci. Suplement diety nie może być stosowany jako substytut zróżnicowanej diety.





Oba suplementy na mnie dobrze działały. Nie miałam żadnego uczulenia, ani skutków ubocznych. Efektów nie zobaczymy szybko po jednym opakowaniu, ale z czasem włosy nam się odwdzięczą :)
Uważam, że wspomaganie od środka wiele daje Naszym włosom. Z drugiej strony dostarczamy organizmowi witamin, mikro i makro elementów. 
Dobrze jest też zrobić przerwę w łykaniu i nie przesadzać, bo wtedy Nasz organizm się przyzwyczaja i suplementy już tak nie działają. Swego czasu zażywałam kiedyś dużo takich suplementów (capivit piękne włosy) i włosy miały dużą poprawę, gdy zaprzestałam włosy znów się stały zniszczone. Uważam więc, że to działa. 

Jakie przerwy robić w stosowaniu suplementów? 
Jakie Wy suplementy stosujecie? Co polecacie? Czy kierujecie się reklamą w wyborze. Bo te dwa produkty nie są reklamowane w tv tylko polecone mi były w aptece. Nie żałuje, że je stosowałam. Teraz zrobię przerwę na kilka miesięcy w łykaniu, a później poszukam czegoś nowego :)




pozdrawiam,

Donna



13 komentarzy:

  1. Też kiedyś zażywałam skrzyp polny i faktycznie pomagał.

    OdpowiedzUsuń
  2. W przypadku herbat jest: 3 miesiące brania, 1 miesiąc przerwy. Podejrzewam, że w przypadku suplementów też tak jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie łykam suplementów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja po ok 3 miesiacach robie przerwe. Lubie tabl firmy aflofarm o ktorych mowilam kiedys u siebie :). Nie kieruje sie reklama. Nie wszystkie suplementy jakie bralam mi pomagaly.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja biorę Merz Special na razie ;)

    jak masz chęć zapraszam na rozdanko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś zażywałam skrzyp polny, tylko że z innej firmy. I był bardzo dobry już po 1 miesiącu zażywania było widać efekty:)
    Super blog-obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. zastanawiałam się nad skrzypem polnym ale coś ciężko mi sie zebrac do apteki ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnio kupiłam sobie skrzypowite i mam zamiar się zmotywować! ; ) Świetny blog !

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję Ci :* jesteś kochana...

    OdpowiedzUsuń
  10. ja na razie robię sobie wolne :D
    za jakiś czas na pewno wrócę do jakichś suplementów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Próbowałam brać Skrzyp Polny Forte, ale niestety każda tabletka powodowała u mnie mdłości :/ Musze spróbowac prepartau innej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zażywałam Skrzypu Polnego :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...