24 maj 2017

Puder rozświetlający w perełkach Sensique STROBE LIGHTING PEARLS oraz Barwy lata w drogeriach Natura.

Witam,



Przedstawiam dziś króciutko mój nowy puder rozświetlający w perełkach Sensique STROBE LIGHTING PEARLS. Jeśli ktoś zaczyna przygodę z makijażem i nie chce wydawać dużej kwoty na puder rozświetlający, uważam że ta wersja będzie najodpowiedniejsza. Co ja o nim myślę? Wad jako takich nie ma, aczkolwiek opakowanie jest takie 'nastolatkowe', plastikowe, trochę liche, delikatne. 


Sensique STROBE LIGHTING PEARLS
Puder rozświetlający w perełkach. Rozświetla skórę naturalnym, subtelnym blaskiem, wyrównuje koloryt cery oraz modeluje rysy twarzy. Jest wydajny i łatwy w aplikacji. Waga: 17 g Cena: 14,99 zł


Opinia:
Dla mnie kuleczki rozświetlające w perełkach to taki dodatek do makijażu, by buzia nabrała promiennego wyglądu. Są subtelne więc muśnięcie ich po policzkach, czy też na całej twarzy jak niektórzy to robią (o ile ma się normalną skórę, a nie tłustą jak ja) daje naprawdę ładny efekt. Ja nakładam je tylko na szczytach kości policzkowych, jest wtedy taki ładny mieniący się efekt, ale nie jest przesadzony. Jak widać perełki są też dość jasne, mi taki odcień póki co pasuje. Kuleczki są mega wydajne, więc spokojnie na dłuższy czas wystarczą. Znając mnie i tak sięgnę po inną nowość z rozświetlaczy, a mam takie co też czekają na swoją kolej. Tak więc kuleczki czy też perełki zostają ze mną, żeby coś mieć pod ręką jak będę na szybko chciała dodać blasku na polikach, choć przyznam się szczerze, że z wersji kuleczkowych jakoś już wyrosłam, one kojarzą mi się z kuleczkami z avonu, a ja za tą firmą słabo co przepadam. No i do kuleczek trzeba mieć też większą uwagę, bo lubią wchodzić w pędzel :D


Wydaje mi się, albo sama nie wiem, jakby opakowanie było  niepełne, bo kilka perełek spokojnie by się jeszcze w pudełeczku zmieściło :P 


A na koniec kilka letnich nowości, które zawitały do szaf Drogerii Natura. Ale ten czas ucieka, dopiero czekaliśmy na wiosnę, a w drogeriach już letnie nowości wow 


Sensique RAINBOW HIGHLIGHTER POWDER 
Multikolorowy rozświetlający puder przeznaczony do wykonywania fantazyjnych makijaży. Kolory można stosować oddzielnie lub mieszając je pędzlem. Doskonały do podkreślania kości policzkowych, sprawdza się również jako cień do powiek. Dostępny w dwóch wariantach: Magical i Rosy. 
Waga: 7 g 
Cena: 14,99 zł


My Secret I LOVE MATTE LIPS LIQUID LIPSTICK 
Trwała pomadka w płynie. Gwarantuje aksamitne, matowe wykończenie przez wiele godzin, a zastosowane składniki nie powodują efektu wysuszenia. Dostępna w kolorze nude oraz kilku odcieniach różu. 
Pojemność: 7 ml 
Cena: 13,99 zł


Sensique ART NAILS 
Lakiery o metalicznym wykończeniu, które pozwolą stworzyć wyjątkowy letni manicure. Starannie dobrana formuła zapewnia długotrwały efekt mieniących się drobinek. Dostępne w pięciu kolorach: 330 Golden Sand, 331 Coral Reef, 332 Octopus, 333 Sea Waves, 334 Mermaid.
Pojemność: 5,5 ml 
Cena: 7,99 zł



Łoo nowości zapowiadają się całkiem, całkiem :) 
A co do kuleczek, perełek lubicie takie stosować, by ładnie podkreślić poliki?




pozdrawiam,

Donna

12 komentarzy:

  1. Błyszczyki mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polubiłam te kuleczki, choć lubię mocniejszy efekt rozświetlenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie one są takie delikatniuśkie :) dobre dla początkujących

      Usuń
  3. jestem ciekawa tego tęczowego pudru

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam jak podkradałam mojej mamie takie kuleczki z Oriflame i Avon. W sumie teraz także z chęcią bym ich używała, bo kocham rozświetlenie na kościach policzkowych i łuku kupidyna. Tylko wciąż nie po drodze mi do Natury...

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuleczek nie znam, ale ten tęczowy puder mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomadki w płynie wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobne perełki w zapasach, całkiem o nich zapomniałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię kulki, ale brązujące.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...