2 lip 2018

Projekt denko cz. 60.

Witam,



Lubię przygotowywać te projekty denko, które stanowczo szybko nadchodzą co miesiąc. Standardowo znów znalazła się gromadka do podsumowania i wyrzucenia, z czego się cieszę, bo na to miejsce już czekają następni kandydaci i się niecierpliwią. A co u mnie? - jak zawsze pielęgnacja. Do projektu denko z kolorówką też się przymierzam, ale to za jakiś czas. 


1. Ideepharm Medica Jantar - bardzo lubię te wcierki do skóry głowy, zużyłam ich już naprawdę sporo. Tym razem poznałam wersję jakąś medyczną, choć szczerze powiem, że wolę tą standardową w ciemnym opakowaniu. 

2. Ekspresowa odżywka regenerująca do włosów o normalnej strukturze Hairmilk - tego typu odżywki-spraye są u mnie bardzo na długo, bo nie używam ich codziennie, a tylko sporadycznie, by nie powodować obciążenia. Recenzja

3. Keratynowa ekspresowa odżywka bez soli - to przyjemna odżywka, lubiłam ją i lubiły ją moje włosy. Szampon z tej serii dałam domownikom, a ja odżywkę i maskę używam. Włosy szybko się rozczesywały, były wygładzone. Recenzja

4. Balea kremowy żel pod prysznic granat i kwiat brzoskwini - kolejny żel poznany z Balea, fajny zapaszek, jak tylko będę miała okazję kupię inne warianty zapachowe, bo Balea dobra i tania. Recenzja

5. Krem do mycia nawilżenie algi morske & biała glinka Lpm - lubię bardzo te żele pod prysznic z tej marki. Pięknie pachną, oczyszczają, nie wysuszają skóry. Dostępne są w np. w Rossmannie. Lubię wracać do znanych zapachów jak też poznawać nowości. Recenzja

6. Lawendowe mydełko w płynie do rąk Lpm - to moje już któreś opakowanie tej lawendy. Zazwyczaj te mydełka kupuje za granicą we Francji, są świetne i już planuję zakup kolejny, teraz jak będę miała okazję kupię ich znacznie więcej, bo mydełka w płynie tak szybko się zużywają na codzień. Recenzja

7. Olejek hydrofilowy do mycia i oczyszczania twarzy i okolic oczu Delia - do olejków jestem różnie nastawiona, ten do twarzy okazał się być raczej dobry, ale średnio go lubiłam. Recenzja

8. Złuszczający żel normalizujący do mycia twarzy Derma matt Lirene - jak dla mnie żel słabo złuszczał, ale za to dobrze nawilżał. Nie wrócę już do niego. Recenzja

9. Długotrwale matujący lekki krem nawilżający do twarzy SPF 15 na dzień od Lirene z serii Derma Matt - krem nie matowił, a dobrze nawilżał. Nie wrócę już do niego. Recenzja

10. Krem w piance lekka formuła Delia Good Food - pierwszy raz spotkałam się z piankowym kremem do stóp. Całkiem fajny, o ile nie mamy wymagającej skóry na stopach, bo krem może okazać się za słaby. 

11. Hipoalergiczne mydełko dla dzieci Soft Sheep od Republiki mydła - bardzo dobre było to mydełko, lubie takie mydełka i chcę poznać inne, bo widziałam, że w ofercie są różne. Recenzja

12. Dermokapsułki witaminowo-rewitalizujące Dr Irena Eris - lubię takie kapsułki do twarzy, wiem że przy używaniu ich systematycznie, widać małe efekty, skóra jest dobrze nawilżona, odżywiona, poprawia się jej jędrność.

13. HIALU-LIFT Hydrożelowe płatki pod oczy - te płatki staram się mieć przy sobie często, fajnie się sprawdzają przed jakimś wyjściem. Kupuje je od czasu do czasu. Recenzja

14. Skoncentrowane serum do rąk i paznokci Cztery pory roku - kuracja nawilżająca - to było dziwne serum, nie będę za nim tęsknić. Recenzja




pozdrawiam,

Donna

5 komentarzy:

  1. ja nie trzymam denek;p wszystko wywalam od razu jak się skończy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oprócz żeli pod prysznic (jeszcze te starsze wersje) nie miałam nic z LPM
    Fajne denko, sama chyba będę musiała do tego wrócić.

    OdpowiedzUsuń
  3. płatki z efektimy pod oczy są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten żel Balea wciąż czeka u mnie w zapasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znowu bardzo ładnie Ci poszło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...