26 lip 2018

Zamówienie z iperfumy: Marc Jacobs, Elizabeth Arden, Bath & body works, Cleanic, Blendamed i Bielenda.

Witam,



Tydzień temu zawitało do mnie pierwsze moje zamówienie z iperfumy.pl. Jak wiecie to perfumeria internetowa, która w swoim asortymencie posiada bardzo bogaty wachlarz różnych produktów zarówno do pielęgnacji ciała, twarzy, włosów. Jest też dział dla mężczyzn jak i dla najmłodszych. Produkty dla kobiet do makijażu i produkty naturalne bio. Piękne zapachy do domu, a przede wszystkim na każdą kieszeń wody toaletowe, perfumowane i perfumy. Oj poszaleć tam można poszaleć! 

Produkty, które zamówiłam:

Pamiętacie jak na swojej wishliście, którą pokazywałam TU wspominałam o zapachu Marc Jacobs Eau So Decadent? Postanowiłam go zamówić. To kształt pięknej i uroczej torebeczki, która pięknie pachnie - ale o tym nieco więcej w recenzji. Za 50 ml płaci się 188, 50 zł. Wybrałam też wodę toaletową Elizabeth Arden Green Tea Lavender za 51,50 zł - lubię zapach lawendowy, więc tego byłam bardzo ciekawa.


O tym, że marka Bath & body works jest przeze mnie bardzo lubiana, to nieraz już pisałam, ale ciężko z nią stacjonarnie - jedynie produkty można nabyć w stolicy, do której mi nie po drodze, więc pozostaje zamawianie produktów internetowo. Wybrałam sobie dwie pachnące mgiełki (za 46,90 zł) i moje ulubione mleczko/balsam do ciała o zapachu moon light path (za 45,90 zł) Zapachy te lubię, bo miałam już kiedyś takie mydełka. Jak przyjemnie było sobie przypomnieć te pachnidełka. 


Tu kilka dosłownie drobnostek: jak płatki kosmetyczne, pasta do zębów i zmywacz do paznokci. Wiecie, że Bielenda posiada zmywacze? Ja o tym nie wiedziałam!!! Już kilka razy go użyłam i zmywacz jest całkiem w porządku, tani a dobry. 


Kosmetyki używam i poznaje już od tygodnia, prawie codziennie. Jak się spisują, będzie więcej w sierpniowych recenzjach.


Dajcie znać czy lubicie np. Bath & Body Works i jak Wam się podoba piękna torebeczka Marc Jacobs :) 



pozdrawiam,

Donna

7 komentarzy:

  1. Nieźle się obkupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam bath & body works, strasznie żałuję że nie mają sklepu online. Mam zamiar zamówić sobie jakąś mgiełkę, ale tyle ich że nie mogę się zdecydować. Mój ulubiony zapach to sea island cotton :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tę wodę toaletową Elizabeth Arden Green Tea Lavender z wielką chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super zamówienie, mam dwa podobne kominki i uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kominek nie był zamawiany, on tylko sobie stoi na stole z latarenką :)

      Usuń
  5. Świetne zakupy :D Też kupowałam B&BW na iperfumy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...