17 lip 2018

Jak pachnie Wild mint - wosk Yankee Candle.

Witam,


Jeśli trwa lato, to nie może zabraknąć zapachu mięty! Yankee Candle posiada w swoim asortymencie już od jakiegoś czasu właśnie taki miętowy zapachowy wosk - Wild mint. Bardzo się ucieszyłam, kiedy go nabyłam i odpaliłam. Jak on pachnie? Zapraszam na moje odczucia. Jest to wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o chłodnym i ostrym zapachu świeżej dzikiej mięty.


Wosk nie jest absolutnie chemiczny, czego się obawiałam, jest przyjemny i nienachalny. Nuty świeże, rześkie. Zapach świeżo zebranej mięty rozprasza się w pokoju i rozpieszcza zmysły. Uwielbiam takie zapachy zwłaszcza kiedy jest ciepło, bardzo ciepło. Lato. Wosk mnie oczarował i przez kilka ostatnich dni królowała u mnie właśnie ta mięta. Swoją drogą lubię też miętowe herbatki do picia. 


Znacie ten zapach? Do kupienie w goodies.pl
Lubicie miętowe zapachy/herbaty/kosmetyki?



pozdrawiam,

Donna

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam miętowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. teraz przydałby mi się taki odświeżający, chłodzący zapach jak Wild mint. ooo pszczółka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie pachnie, bardzo naturalnie jak świeże listki mięty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ten wosk :) Jest świeży, ale nienachalny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię zapach mięty i herbaty miętowe, ale do zapachu wosku jakoś mi to nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...