11 lip 2018

Lakier do paznokci AA Wings of Color - Oil Therapy 25 Blue magic

Witam,



Bardzo lubię kolor niebieski, wolę go bardziej niż czerwony. Jednak wyjątkiem są odcienie na paznokciach, bo tu lubię coś czerwonego niż niebieskiego. Do pewnego czasu nie wiedziałam, że w ofercie marki AA można spotkać też lakiery do paznokci. To było moje zaskoczenie jak na spotkaniu blogerek w NS wśród innej kolorówki znalazłam ten oto piękny ocień błękitu. Jest to seria lakierów Wings of Color - Oil Therapy. Kosmetyki AA zawsze kojarzyły mi się z delikatną pielęgnacją ciała i twarzy, a odkryte niedawno lakiery do paznokci goszczą u mnie tego lata na paznokciach. Odcień jaki posiadam to 25 Blue magic - jest on taki śliczny!


Lakier na żywo wygląda przepięknie. Przy malowaniu nieco sprawiał mi trudności, bo bałam się, aby nie wychodził poza linię i na skórki. Jego konsystencja jest średnio - gęsta. Dwie cienkie warstwy idealnie już kryją. Zdecydowanie jest to wakacyjny lakier, bo tego koloru nie może zabraknąć w czasie urlopu nad wodą. Jasno niebieski odcień trochę jakby mleczny i pastelowy. Na paznokciach u mnie trzymał się standardowo do pół tygodnia. Na dwóch paznokciach po tym czasie były tylko niewielkie odpryski. Ogólnie jestem z niego bardzo zadowolona. 


Przez ten lakier bardziej polubiłam niebieskie odcienie na paznokciach. A Wy znacie już lakiery AA?



pozdrawiam,

Donna

4 komentarze:

  1. Ja co prawda wolę kolor miętowy na paznokciach ale ten niebieski wygląda świetnie *_* kolor prawie idealny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie używałam takich lakierów, śliczny kolor!
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo piękny kolor, nie wiedziałam, że marka AA ma lakiery do paznokci

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolor - lubię go :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...