14 lip 2018

Seria dermokosmetyczna Mediqskin Plus do cery trądzikowej i z niedoskonałościami.

Witam,


Od jakiegoś czasu poznaję nową serię dermokosmetyczną do pielęgnacji twarzy, a dokładnie Mediqskin Plus. Jest to seria przeznaczona do cery trądzikowej i z niedoskonałościami. Nie posiadam cery trądzikowej, ale zgodziłam zapoznać się z tą serią z racji, że produkty zwalczają także wydzielanie sebum, a niedoskonałości przy skórze tłusto/mieszanej u mnie czasami występują. Poznałam m.in żel do mycia twarzy, płyn micelarny, krem na dzień oraz żel punktowy. Czy znacie te dermokosmetyki? Ja powiem, że wcześniej o nich mało co wiedziałam i czytałam. Chyba nie są tak popularne, jak nie które inne dermokosmetyki, które znam.


Produkty posiadają opisane kartoniki i ulotki ze wszystkimi istotnymi informacjami. Do zestawu dołączony był również mały pendrive, który przydaje się do zgrywania zdjęć, kiedy mam ich dużo na karcie. Dziś jednak skupię się na samych produktach jak spisują się u mnie i czy je Wam polecam?


Żel do myci twarzy:
Składniki żelu delikatnie oczyszczają skórę tłustą i trądzikową nie podrażniając jej. Usuwają zanieczyszczenia, makijaż i nadmiar sebum, zabezpieczając jednocześnie naturalną barierę ochronną naskórka.

Olejek z drzewa herbacianego hamuje rozwój bakterii P.acnes na skórze i ogranicza powstawanie zmian trądzikowych. Ekstrakt z płatków róży stulistnej reguluje wydzielanie sebum (łoju) oraz zapobiega namnażaniu się bakterii i w rezultacie ogranicza pojawianie się stanów zapalnych na skórze. Kompleks NMF wzmacnia barierę ochronna skórę. Przyczynia się do wiązania i długotrwałego zatrzymywania wody w skórze, dzięki czemu jest ona nawilżona. Alantoina koi i łagodzi podrażnienia. Wspiera także regenerację skóry podrażnionej wskutek działania kuracji dermatologicznych.

Płyn micelarny:
Łagodna baza myjąca dokładnie oczyszcza skórę i usuwa makijaż twarzy i oczu, nie powodując podrażnień ani wysuszenia skóry.

Oczyszczanie: Żel do mycia twarzy i płyn micelarny. Jak widać, żel ma formę typowego przezroczystego żelu, ale kiedy zwilżymy twarz wodą i zaczniemy mycie owym żelem, to ten żel robi się ala glutkowaty i taka kremowa kleista powłoczka odlepia się od skóry. Dopiero przy większej ilości wody, ta konsystencja już zamienia się w standardową pianę. Co do zapachu, pierwsze skojarzenie, to było, że ten żel pachnie jak zaplecze starej, dawnej apteki. Czuć go po prostu aptecznie, nie jest to piękny, ładny zapach typowych drogeryjnych żeli do mycia twarzy, a jednak jest to dermokosmetyk, więc i zapach jego jest już inny. Żel ten bardzo dobrze oczyszcza skórę, która jest miła w dotyku, a zaskórniki znikają, co mnie bardzo cieszy, bo niedawno pisałam jak mnie jeden krem na noc zapychał. Kiedy skórę wysuszę małym ręczniczkiem, czuję że jest ładnie zmatowiona, nawilżona i nie ściągnięta. Wybaczam mu ten zapach i da się go znieś, nawet taka odmiana w różnych zapach też jest potrzebna. Płyn micelarny do cery trądzikowej używam zaraz po żelu. Nie zmywam nim bezpośrednio ciężkiego makijażu, tylko przemywam nim twarz, kiedy jest osuszona ręcznikiem. Z jednej strony płyn też ma za zadanie oczyszczać, co oczywiście robi, ale też i koi on skórę, łagodzi podrażnienia, działa przeciwbakteryjnie. Czy wiecie ile my posiadamy bakterii na skórze? A po całym dniu czy imprezie jak ktoś nie zmyje od razu makijażu jak wraca do domu... jest to jedno wielkie pole do namnażania się bakterii, przez co cierpi Nasza skóra i pojawiają się na niej różni nieprzyjaciele. 


Krem intensywnie nawilżający Spf 15:
Codzienna pielęgnacja cery trądzikowej, zwłaszcza podczas terapii dermatologicznych jako preparat łagodzący podrażnienia i suchość skóry oraz wspomagający jej regenerację. Niweluje uczucie napięcia i dyskomfortu. Idealny jako baza pod makijaż.

Żel punktowy:
Specyficzny niesterylny wyrób medyczny stosowany w profilaktyce powikłań trądzikowych wywołanych czynnikami zewnętrznymi. 
Wyrób stosować najlepiej wieczorem, nakładając go równomiernie na powierzchnię zmian skórnych poddawanych leczeniu. Następnie rano zmyć wyrób podczas codziennej toalety. Innowacyjna butelka AIRLESS jest wyposażona w aplikator, który po naciśnięciu przycisku uwalnia 0,25 ml wyrobu. Pozwala to na precyzyjne dobranie potrzebnej ilości oraz unikanie marnowania wyrobu. Na powierzchnię odpowiadającą całej twarzy wystarczy 0,75 ml wyrobu. Taką ilość można uzyskać trzykrotnie naciskając przycisk na aplikatorze. Przed użyciem wstrząsnąć. Wyrób medyczny należy rozprowadzać suchymi i czystymi dłońmi.
Wyrób nie zawiera alkoholu etylowego ani substancji zapachowych, a w jego skład wchodzi polialkohol winylowy, który tworzy niezatykającą porów niewidoczną warstwę. Izoluje ona i chroni skórę przed czynnikami zewnętrznymi, mogącymi mieć wpływ na nasilenie objawów trądzikowych.
Kwasy glikolowy i retinowy, dzięki swoim właściwościom złuszczającym, sprzyjają mechanicznemu usuwaniu komórek martwego naskórka. Z kolei obecna w składzie klindamycyna działa wspomagająco, przeciwdziałając namnażaniu się bakterii poprzez utrzymywanie całkowitego poziomu drobnoustrojów na niezmiennym poziomie.

Pielęgnacja: Co do kremu intensywnie nawilżającego SPF 15 tutaj mam raczej mieszane uczucia. Krem posiada taką już konkretniejszą kremową konsystencję, ale nie jest ona tłusta, bo dobrze nawilża, ale średnio u mnie matowi. Ładnie i świeżo pachnie. Krem nakładam jedynie solo na twarz, pod makijaż się nie zdecydowałam. Po moich obserwacjach, faktycznie mogę ocenić, że gdy użyję go na dzień, czy na noc - krem jakby 'leczy' Nie posiadam obecnie mocnego trądziku, ale gdzie nie gdzie małe niedoskonałości się znajdą i to one na skórze są łagodzone. Skóra staje się też jaśniejsza i jakby ładna. Czy to zasługa całej tej serii? Uważam, że tak. Ale jednak pod makijaż go nie używam, bo na lato wolę coś lekkiego, a ten krem wg. mnie jest nieco treściwszy w porównaniu z nawilżającymi kremami jakie stosuje pod makijaż.


Co do żelu punktowego, nie mogę o nim wiele powiedzieć, bo jeszcze się taki gagatek nie pojawił, bym go punktowo ustrzeliła. Ale myślę, że on sprawdzi się tylko jak gdzieś wyjadę, zmienię wodę, powietrze i na pewno coś niespodziewanego na twarzy się pojawi lub użyję go wtedy jak tylko zaobserwuje gdy stan mojej cery się pogorszy pod wpływem stresu, czy innych czynników. 

  
Cała seria ma ładną i przyjemną różową szatę graficzną z przeważającą bielą. Produkty posiadają wygodne opakowania, pompki, zatrzaski czy miękkie tubki.

  
Trudno mi ocenić, jak cała seria spisuje się na intensywnym trądziku - przy skórze tłustej jaką posiadam, mogę napisać, że produkty dobrze oczyszczają, łagodzą podrażnienia i niedoskonałości. Apteczny zapach żelu do mycia twarzy nie odstrasza, ale ta glutkowata konsystencja nieco może zaskoczyć na początku, później to kwestia przyzwyczajenia.

Używacie dermokosmetyków do pielęgnacji twarzy?



pozdrawiam,

Donna


11 komentarzy:

  1. czy ta seria kosmetyków zawiera alkohol? Jeśli tak to niestety nie dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, np. krem nawilżający ma w składzie benzyl alcohol, cetearyl alcohol

      Usuń
  2. fajna, kobieca seria, tak kojarzę bo pewnie ten dodatek różu mnie naprowadza

    OdpowiedzUsuń
  3. moja skóra rzadko ma niedoskonałości jednak zawsze staram się mieć coś w zanadrzu gdyby się pojawiły, ostatnio często na blogach spotykam Mediqskin Plus i chciałabym poznać tą markę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych produktów, ale zmagam się z niedoskonałościami- może się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tę markę znam na razy tylko z blogów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam żel punktowy i był świetny, chociaż przez pierwszy tydzień jest mega wysyp:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam ale myślę, że mogłaby mi pomóc ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam je ostatnio w ROSSMANNIE,ale nigdy wcześniej nie miałam z nimi bezpośredniej styczności.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam marki, ale miło się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie korzystałam z tych produktów, ale ostatnio widzę je na wielu blogach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...