4 lip 2018

Balsamy Dove z serii Nourishing Body Care: skóra normalna, sucha i bardzo sucha.

Witam,



Uwielbiam się rozpieszczać z Dove. Z oferty najbardziej lubię pachnące mydełka w kostce, a zaraz po nich są to produkty pielęgnacyjne do ciała, czyli żele i balsamy/mleczka na równi. Od prawie dwóch tygodni są ze mną trzy nowe balsamy z serii Nourishing Body Care właśnie z Dove. Balsamy te mają za zadanie nawilżać Naszą skórę, ale my kobiety posiadamy różne potrzeby i rożne rodzaje skóry: od normalnej, suchej po bardzo suchą. Ja posiadam normalną, ze względu, że systematycznie się nawilżam. Owszem są okresy, że skóra się przesusza, robi się szorstka, dlatego od stopnia jej kondycji wybiorę dla siebie najlepszy balsam, który jest w ofercie Dove. 


Każdy balsam jest odżywczy, ale różni się intensywnością nawilżania. Każdy z nich zawierają unikalną formułę NutriDUO. Dodatkowo nie trzeba tego pisać, bo to wiadomo nie od dziś, że sekretem pięknej skóry to jej nawilżanie nie tylko od zewnątrz, ale też od wewnątrz, czyli picie dużo niegazowanej dobrej jakościowo wody.


Jakie zadania spełniają poszczególne balsamy:

Odżywczy Balsam do ciała Light Hydro
Odżywczy, lekki balsam Dove Light Hydro przeznaczony jest do pielęgnacji skóry normalnej, która potrzebuje dodatkowego nawilżenia. Zawiera unikalną formułę NutriDuo, będącą wyjątkowym połączeniem naturalnych składników odżywczych i bogatego w witaminę E oleju słonecznikowego. Przyjemność stosowania gwarantuje lekka konsystencja, co jest szczególne ważne latem. Dodatkowo balsam szybko się wchłania i delikatnie pachnie, pozostawiając na skórze przyjemny zapach. Dla uzyskania najlepszych rezultatów stosuj ten balsam nawilżający podczas codziennej pielęgnacji ciała.

Odżywczy Balsam Do Ciała Dove Essential Nourishment
↬ Przeznaczony do pielęgnacji skóry suchej
↬ Bogate odżywienie dla miękkiej, gładkiej i rozświetlonej skóry
↬ Zawiera unikalną formułę NutriDUO z naturalnymi dla skóry składnikami odżywczymi oraz olejkami pielęgnacyjnymi
↬ Zapewnia 24h nawilżenia
↬ Pomaga stopniowo poprawić kondycję naskórka
↬ Testowany dermatologicznie
↬ Bogata, kremowa konsystencja balsamu zapewnia maksymalny komfort używania
↬ Szybko się wchłania

Odżywczy Balsam Do Ciała Dove Intensive Nourishment
↬ Intensywnie nawilżający balsam przeznaczony do pielęgnacji bardzo suchej skóry
↬ Pomaga uzyskać nawilżoną i elastyczną skórę
↬ Zawiera unikalną formułę NutriDUO z naturalnymi dla skóry składnikami odżywczymi oraz olejkami pielęgnacyjnymi
↬ Zapewnia 24h nawilżenia
↬ Kremowa formuła łączy bogaty krem z olejkiem odżywiającym skórę
↬ Nietłusta konsystencja, dzięki której balsam szybko się wchłania
↬ Pomaga stopniowo poprawić kondycję naskórka


Na początku kiedy zobaczyłam balsamy, pomyślałam że będą różnić się może trochę zapachem i że ogólnie będą do siebie podobne. Otóż nie, bo jeśli im się przypatrzymy bliżej to maleńkie kropelki już na samym początku informują Nas o stopniu nawilżenia skóry. Zdecydowałam, że skoro moja skóra jest normalna teraz w lecie to zapoznam się tylko z wersją Light Hydro, a pozostałe dwie zostawię jedną na jesień, a drugą na zimę. To będzie dobre rozwiązanie dla mojej skóry. 


Co zatem o odżywczym balsamie do ciała Light Hydro, który de facto jest nowością mogę powiedzieć? Konsystencja przypomina bardzo takie lekkie mleczko, szybko się wchłania i ładnie, świeżo pachnie. Zapach nawet przez jakiś czas jest wyczuwalny u mnie na skórze. Jest piękny, kobiecy, kremowy, charakterystyczny dla produktów dove! Nawilżenie i odżywienie skóry można zauważyć nawet już po pierwszym użyciu. Bardzo lubię to uczucie gładkiej, miękkiej i przede wszystkim nawilżonej skóry. Formuła NutriDuo, która występuje w balsamie zapobiega odparowywaniu wody i utrzymuje skórę nawilżoną i elastyczną. Kiedy smaruję się ostatnio tylko tym balsamem, nawet jak mój kociak gdzieś mnie zadrapie, to w miejscu zadrapania skóra szybko się regeneruje, myślę że to zasługa jej dobrego nawilżenia i odżywienia przez co ranki szybciej się goją. Dodatkowo balsam jest o pojemności 400 ml, więc starcza na długo. Dove wie jak długo rozpieszczać :)))

O dwóch pozostałych wersjach napiszę coś więcej po wakacyjnym okresie, kiedy na wczesną jesień skóra będzie się domagać na pewno lepszej dawki nawilżenia. 

Kochani dajcie znać, która wersja dla Was okazała się być wybrańcem na lato? 
I czy kochacie produkty do pielęgnacji Dove?
Buziaki :*



pozdrawiam,

Donna

14 komentarzy:

  1. Bardzo polubiłam te balsamy, szczególnie pośredni wariant, który rewelacyjnie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Markę Dove znam tylko z mydeł ;) Te lubię ;) Kiedyś miałam też jakiś balsam, ale ostatecznie połowę wyrzuciłam, bo się przeterminował :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja pilnuje zawsze dat ważności :D też bardzo lubię mydełka z Dove - moje ulubione <3

      Usuń
  3. Ja również jestem fanką tych BALSAMÓW - są na prawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam są świetne :) Dove ma dużo fanek :D

      Usuń
  4. Czasem sięgam po produkty do mycia tej firmy, bo faktycznie nawilżają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam okazji ich używać. Może kiedyś ... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kosmetyki dove

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :D za te piękne zapachy, dobrą pielęgnację, kremową konsystencję.. oj długo mogę tak wymieniać :D

      Usuń
  7. Akurat tych balsamów nie miałam ale ogólnie lubię ich balsamy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...