25 sty 2016

Nawilżający fizjologiczny żel do mycia twarzy i oczu PHYSIOPURIC-GEL

Witam,


Ostatnim moim produktem do mycia twarzy jaki używam jest nawilżający fizjologiczny żel do mycia twarzy i oczu cera alergiczna i wrażliwa z serii A Pharmaceris. Cery alergicznej nie mam, ale wrażliwą czasami tak, która zależy od czynników atmosferycznych: wiatru, mrozu itp, więc na czas zimy otworzyłam coś łagodnego.


Wskazania:
"Fizjologiczny żel przeznaczony do codziennego oczyszczania skóry szczególnie wrażliwej, suchej i alergicznej, ze skłonnością do podrażnień. Dostosowany do potrzeb skóry nietolerującej mydła, nadmiernie ulegającej podrażnieniom oraz dla osób po zabiegach dermatologicznych"

Działanie:
"Zastępuje tradycyjne mydło. Odpowiedni dla skóry w każdym wieku"

Formuła duoaktywna – do stosowania z użyciem lub bez użycia wody. Umyć twarz żelem po uprzednim wydozowaniu go na dłoń lub płatek kosmetyczny. Spłukać wodą lub usunąć nadmiar żelu czystym płatkiem. Unikać przedostania się żelu do worka spojówkowego. Zastosować odpowiedni krem z serii Pharmaceris A. Stosować do każdego mycia twarzy w codziennej pielęgnacji.


Moja opinia:
Żel jest łagodny i delikatny. Bezzapachowy. Nic a nic nie podrażnia. Lubię go używać zwłaszcza rano, by zmyć takie pozostałości i świecenie po nocy z kremu. Na dzień dla odświeżenia też dobrze się sprawdza. Nie piecze w oczy, więc spokojnie można myć lub używać na płatek kosmetyczny. Szybko się spłukuje z buzi. Dla mnie nie jest to produkt, który oczyszcza jakoś mocno, ale produkt do umycia i odświeżenia. Po nim zazwyczaj stosuję tonik i krem nawilżający (to takie podstawy, gdy nie nakładam makijażu) Ma pompkę co ułatwia nabieranie. Nie widać jednak ile go ubywa, bo buteleczka jest taka co przez nią nie widać. Konsystencja lejąca, wolałabym aby była bardziej treściwa i gęściejsza, a jest taka że szybko ubywa, więc jak na miesiąc używania oceniam produkt na średnio/mało wydajny. Bardzo lubię kremy z tej serii do twarzy, więc warto używać całą serię do pielęgnacji, a nie tylko poszczególne produkty osobno. Fajne rozwiązanie dla tych, którzy nie tolerują mydła do mycia, bo ten żel go zastępuje. Moja buzia go polubiła, ale w kolejce czeka następny żelek do mycia, więc jak tylko pokończę i poznam coś innego, chętnie sięgnę znów po ten. Kosztuje ok. 27 zł i można go kupić np. tutaj



pozdrawiam,

Donna

7 komentarzy:

  1. Nie przepadam za kosmetykami tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie produkty firmy znam i lubię, tego jeszcze nie miałam, ale może warto się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nie miałam żadnego produktu tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię kosmetyki pharmaceris. tego żelu jednak jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  5. To coś dla mnie, bo skóra mojej twarzy jest bardzo wrażliwa :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak na razie wszystkie kosmetyki Pharmaceris, które miałam okazji stosować u mnie bardzo fajnie się spisują, tego żelu jeszcze nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam parę kosmetyków tej marki, na razie czekają na użycie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...