1 lis 2019

Projekt denko cz. 75.

Witam,



Listopad na dobre się rozpoczął, a mi gdzieś umknęło przygotowanie projektu denko. Wiem, że cała torba z pustymi opakowaniami czeka, ale te dni tak pędzą jak szalone, że gdzieś to wszystko umyka. Zebrałam się więc w sobie, bo nie lubię jak coś mi zalega i tak oto tym sposobem co tym razem pożegnam, przedstawię poniżej. Gromadka jest dość spora, więc to zawsze już mniej, bo inne nowości znów czekają. Wiem powtarzam to ciągle przy projektach denko, ale lubię je, bo tym sposobem wiem co i ile zużywam.


1. Nawilżający peeling cukrowy do ciała truskawka i pomarańcza - ciekawy, mega pachnący, super, extra na lato, ale poznałam coś nowego, więc do tej wersji raczej już nie powrócę, choć może kiedyś hmm nio nie skreślam go, ale polubiłam inne peelingi Recenzja

2. Bielenda Body Booster Olejek w kremie do ciała Abisyński - nawilżający - lubiłam za zapach, dobre nawilżenie. Dobrze go wspominam. Recenzja

3. Żel Oczyszczający do rąk i twarzy z Masłem Shea Equilibra - fajny i przyjemny, bardziej wolałam i lubiłam go do rąk niż twarzy. Recenzja

4. Balea żel pod prysznic wersja limonkowo - cytrynowa - pięknie pachniała, chciałabym jeszcze raz tą wersję. 

5. Szampon na włosy przetłuszczające się Jaonna Naturia Family - brzoza, łopian - szampon był dla domowników, u mnie plątał włosy. Recenzja

6. Fizjologiczny szampon nawilżający w piance z serii Emotopic od Pharmaceris - bardzo delikatny i dla wrażliwej skóry, mi pomagał, jestem na tak. Łagodził i nawilżał suchą skórę głowy. Recenzja

7. Dove szampon nadający objętość - szampony z Dove, tylko od czasu do czasu, one podrażniają mnie, ale mają za to piękne zapachy.

8. Nawilżająco-łagodzący płyn micelarny z D-Panthenolem od Lirene - płyn był w porządku, gdyby nie cała masa jaką posiadam, wróciłabym do tego. Recenzja

9. Nawilżający fizjologiczny żel do mycia twarzy cera alergiczna i wrażliwa Pharmaceris - też lubiłam, był bez zapachu, bardzo delikatny, używałam go jako dodatek do oczyszczania, bo sam był trochę za słaby. Obecnie kończe także mleczko z tej serii.

10. Tonik przeciw wypadaniu włosów biologiczna kuracja Vida Shock - lubię poznawać takie nowości, czy wrócę do tego toniku? Chyba nie. Recenzja

11. Uniwersalny krem do pielęgnacji twarzy, ciała i dłoni z witaminą C z aceroli od Bielendy - bardzo przyjemnie mi się używało ten krem i byłam na tak. Chcę go jeszcze, ale mam takie zapasy w kremach do twarzy, że muszę się powstrzymać. Recenzja

12. Joanna peeling Naturia zapach malinowy - tak, tak, tak. Lubię te malutkie peelingi. Chętnie do nich wracam.

13. Hydrolat różany Bioleev z róży stulistnej - must have w oczyszczaniu twarzy. Miałam o nim coś więcej napisać, ale nie zrobiłam żadnych zdjęć.

14. Krem na dzień i na noc - intensywne nawilżenie, matowienie, pore minimize Perfecta Hydro Magnetic - krem w porządku, jego plus to dobrze matowił. 

15. Koncentrat z witaminą E Wygładzająco - regenerujący z serii A Pharmaceris - lubię takie koncentraty, szkoda tylko, że pozostawiają po sobie takie tłustawe warstewki. Recenzja

16. Krem normalizujący na dzień z serii Balance T-zone Floslek - jeszcze mam jeden w zapasach.

17. Avon maseczka rozświetlająca z pyłem perłowym i algmi morskimi - przyjemna maseczka, chcę poznać inne maski od Avon, ale coś, co bardziej oczyszcza, niż nawilża.

18. Czarna pasta do zębów Natura Siberica - pasta mega! mam przygotowane zdjęcia do wpisu, więc nie długo będzie dłuższa recenzja o tej paście

19. Jakieś maseczki, próbki i saszetki 

20. Płatki kosmetyczne Isana - lubię je bo są tanie a dobre, to już moje nie wiem, które opakowanie. 


Jestem ciekawa, czy coś znacie z mojego denka :)



pozdrawiam,

Donna

9 komentarzy:

  1. Znam hydrolat z Bioleev, całkiem przyjemny produkt. Sporo udało Ci się zużyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj wykończyłam ten sam żel Balea. Też bym chętnie wróciła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten peeling Tutti Frutti, cała ta seria ślicznie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiłaś mnie tą czarną pastą, bo z tej marki jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam jedynie peeling z Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 16 bardzo dobra seria t-zone, krem świetnie działa na skórę

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...