2 lis 2019

Dabur mydło antybakteryjne z Neem Vatika do skóry przetłuszczającej się, zanieczyszczonej, ze skłonnością do wyprysków.

Witam,



Oprócz mydełek w kostce Dove, które u mnie goszczą przez cały rok, lubię też i wybieram wszystkie inne, które są m.in. do tłustej skóry. Takim mydełkiem było Dabur mydło antybakteryjne z Neem Vatika. To ziołowe mydełko nie tylko do ciała, ale i twarzy. Za co go polubiłam, zapraszam już  poniżej i piszę o nim w dzisiejszej recenzji.


Mydło opracowane do codziennej pielęgnacji skóry przetłuszczającej się, zanieczyszczonej, ze skłonnością do wyprysków. Zawiera cenne ajurwedyjskie zioła znane z właściwości hamujących rozwój bakterii: neem, gałkę muszkatołową, cynamon i rozmaryn. Neem od wieków jest używane w Indiach dla lepszej ochrony skóry. Ma antybakteryjne właściwości, głęboko oczyszcza skórę i likwiduje uczucie ściągnięcia. Jednocześnie odżywia i nadaje skórze zdrowy i promienny wygląd.

Mydło dokładnie oczyszcza pory skórne, zmniejsza ich widoczność oraz pomaga w walce z pryszczami. Posiada właściwości tonizujące, odżywiające. Pielęgnowana nim skóra ma mniejszą skłonność do kolejnych wyprysków, wygląda świeżo i zdrowo. Nie przesusza i nie ściąga skóry. Posiada świeży, ziołowy zapach.

Korzyści: świeża, czysta skóra oraz zmniejszone pory.

Mydło do mycia całego ciała. Po spienieniu wodą i rozprowadzeniu na skórze wymaga spłukania.

Sodium Palmate, Sodium palm kernelate, Coconut Acid, Myristica fragrans (Nutmeg) Oil, Cinnamomum zeylanicum (Cinnamon) Leaf Oil, Rosmarinus officinalis (Rosemary) oil, Azadirachta indica (Neem) leaf powder, Glycerin, Sodium Chloride, Disodium EDTA, Aqua, BHT, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Chlorophyllin-copper complex (CI 75810).


Czasem sobie myślę, że mało na blogach wpisów o mydełkach w kostce. Nie każdy je lubi, ale jest grono osób, które chciało by coś poznać nowego, czy wypróbować. Ja owe mydełko zamówiłam już jakiś czas temu ze sklepu bee.pl, przez wiosnę i okres wakacyjny leżakowało sobie w moim mydełkowym koszyczku, gdzie trzymam różne kostkowe mydełka, aż do teraz kiedy nastała jesień. Zauważyłam, że kiedy następuje zmiana pory roku i to nie pierwszy raz, moja tłusta skóra na buzi daje o sobie znać, bo produkuje większe ilości sebum. To był dobry moment na poznanie bliżej tego antybakteryjnego mydełka. Ogólnie go oceniając to mydełko zasługuje na mocną czwórkę z plusem, czemu nie piątkę? Otóż chciałam matu i go dostałam, aż za dużo. Mydełko pomaga przy błyszczeniu i to bardzo, a nawet odczułam, że muszę bardziej nawilżać skórę, bo skóra tego potrzebowała. To ważne by wyrównać zasadowe pH skóry, ponieważ w swoim składzie to mydełko ma sodium palmate, które powoduje m.in. suchość skóry. Polubiłam to mydełko także za świeży i ziołowy (taki roślinny) zapach. Za to, że w miarę dobrze się pieniło i spełniało swoją rolę. Od mydełka oczekiwałam także zmniejszenia porów, jak czytamy w opisie - jednak tego nie było. Nie mniej jednak chciałabym poznać inne mydełka Dabur, bo znam także to z czarnuszką, a wiem, że w ofercie jest jeszcze wersja migdałowa nawilżająca. Hm też ona może być ciekawa.
Nie każde mydełko w kostce powoduje przesuszenie skóry. Używając go np. przy skórze tłustej może Nam posiadaczką takiej cery niekiedy pomóc. Tu zauważyłam, że skóra staje się taka czysta i taka domyta. Ja używam go przy oczyszczaniu twarzy, ale jako taki dodatek, bo z reguły do mycia skóry sięgam po odpowiednie żele, pasty, czy pianki do buzi, kiedy ją myję. Mydełko zawsze jest tylko dodatkiem.


Jakie sprawdzone mydełka w kostce do tłustej skóry polecacie lub używacie?



pozdrawiam,

Donna

5 komentarzy:

  1. Bardzo lubię tego typu mydła w kostkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie jestem fanką mydeł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obecnie rzadko korzystam z mydeł w kostce, a jak już to tylko do rąk. Są dla mnie niezbyt higieniczne, aby myć nimi twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie używam mydeł w kostce przyznam szczerze, ani nie jestem posiadaczką skóry tłustej, także niestety nic Ci nie poradzę :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja akurat fanką mydełek w kostce nie jestem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...