14 gru 2017

Soft Blanket Car Jar Ultimate.

Witam,



Razem ze mną podróżuje miś, czyli zakupiłam nowy zapach do samochodu Soft Blanket Car Jar Ultimate. Oczywiście zapach jest mi już znajomy z wosków, ale by umilać podróże samochodem cieszę się, że jest taka wersja również jako odświeżacz.

Zapach samochodowy Car Jar Ultimate w formie żelowej zawieszki z serii Classic o zapachu: 
cytrusów, wanilii oraz bursztynu.


O ZAWIESZKACH CAR JAR ULTIMATE...
Car Jar Ultimate to nowa generacja zawieszek do samochodów. A przy okazji – prawdziwy przełom w świecie odświeżania i nie lada gratka dla miłośników intensywnych doznań oraz kolekcjonerów pięknych i praktycznych gadżetów. Przyjmują oryginalne, bardzo dekoracyjne formy, wywołują uśmiech kompaktowym, niezwykle poręcznym rozmiarem i zadziwiają wyjątkową skutecznością. Car Jar Ultimate (zwłaszcza, kiedy zawieszki od Yankee Candle zestawimy z tradycyjnymi odświeżaczami) pachną z nieporównywalną intensywnością i bezlitośnie rozprawiają się z nieprzyjemnymi, drażniącymi nos aromatami. Do tego – gdy zbliża się kres ich przydatności – zaczynają się kurczyć, czym sygnalizują, że należy zastąpić je nowym modelem. Nietuzinkowa propozycja od Yankee Candle i prawdziwa rewolucja w świecie kieszonkowego odświeżania. Wykonane z wykorzystaniem technologii polimerowej zawieszki Car Jar Ultimate przywodzą na myśl najpiękniejsze, kojarzone ze świecami czy woskami kompozycje, działają przez co najmniej cztery tygodnie i skutecznie odświeżają oraz pochłaniają brzydkie aromaty w aucie i niewielkich wnętrzach. Świetnie sprawdzają się także w roli podróżnego odświeżacza lub zapachowej wkładki do bagażu czy codziennej torebki.


Zaraz po założeniu go w samochodzie unosił się mocny zapach misia. Skojarzenia od razu piękne, misiowe, dziecinne i bezpieczne. Zapach jest jednym z moich ulubionych, które nigdy nie przestaną mi się nudzić. Cytrusy, wanilia, bursztyn - świetne połączenie. Zapach ten nie jest nachalny czy chemiczny. W każdej wersji zapachowej i w każdej ilości :D zawsze mogę go przygarnąć (woski, świece) - wosków nie pamiętam ile już miałam i znów go wybrałam przy ostatnich zakupach (fot. powyżej) za to odświeżacza jeszcze nie miałam nigdy takiego, ale już wiem, że na jednej sztuce nie zaprzestane. Chyba już wiem co kupię tacie pod choinkę - może zawieszkę CAR JAR ULTIMATE? ale w innym zapachu :) bo zapach misiowy pasuje raczej do babskich samochodów.

Wybieracie odświeżacze do samochodu z Yankee? 
Fajna opcja, że odświeżacz można wykorzystać też jako zawieszkę do bagażu podróżnego. 

Do kupienia tu.



pozdrawiam,

Donna

5 komentarzy:

  1. Muszę go spróbować, bo nie wiem jeszcze jak pachną te miśki ;) pierwszy raz kupiłam teraz chłopakowi pod choinkę sticki o zapachu pachnącego groszku. jestem ciekawa jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak miałam auto to kupiłam zawieszki, ale zawiodłam się i chyba więcej bym nie kupowała.

    OdpowiedzUsuń
  3. soft blanket to jeden z moich ulubionych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam ten zapach jedynie z wosku, ale nie lubię go. Szybko mnie mdli. Na pewno nie chciałabym go w samochodzie, bo nie ręczyłabym za swoją jazdę :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...