7 gru 2017

Magic cookie bar i zrobiło się ciasteczkowo.

Witam,



Przechodząc dziś koło cukiernio-piekarni poczułam przepyszny zapach unoszący się w powietrzu zaraz koło drzwi. Od razu przyszła chęć na coś słodkiego, a że była/jest to pora obiadowa musiałam zrezygnować, by tam wejść i coś kupić. Wiedziałam, że w domu czeka na mnie też coś pysznego. Żeby nie kusić kalorii wyszukałam mniej więcej podobny zapach od Yankee. Magic cookie bar to przepyszny ale bez kalorii zapach: czekolady, wiórek kokosowych, brązowego cukru oraz słodkiego toffi... Zrobiło się bardzo pysznie i aromatycznie. 


Nic dodać nic ująć jeśli chodzi o ten słodki aromat, który wypełnia pomieszczenie nie mdło, a bardzo otulająco grudniowo. Aromatyczny zapach może zmylić np. gości, że to tylko zapach z kominka, a nie pichcenie ciasteczek w kuchni. Wosk jest typowo z tych wosków co ma się ochotę zjeść. Zasługuje na mocną piątkę, jeśli chodzi o ciasteczkowe zapachy. Na grudzień jak znalazł taki aromat - lubię! Bardzo przypomina też słodkie cappuccino, na które właśnie mam ochotę i idę je zaparzyć :) 


Lubicie woski, które pachną jak jedzenie? 
Polecam zapalić ten wosk, zrobić kawusie i otulić się puchatym kocykiem :) 

Do kupienia tu

ps. niedaleko mnie, gdzie aktualnie przebywam na wyjeździe, na wystawie zobaczyłam duże świece. Zawsze mnie ten sklepik kusi - kupiłam tam jedynie tylko kilka wosków. 



pozdrawiam,

Donna

4 komentarze:

  1. uwielbiam kawę i uwielbiam wszelkie słodkości więc to zapach dla mnie , mniammm

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że zapach mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten zapach :) przeboski jest :) gdzie to taka ladna wystawka? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypomina cappuccino? Już go chcę <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...