10 gru 2017

Nawilżająco-rozświetlający płyn micelarny do twarzy z wit. C Lirene.

Witam,



Od jakiegoś już czasu używam nawilżająco-rozświetlającego płynu micelarnego z witaminą C Lirene. Buteleczka zbliża się ku końcowi, więc czas na jego podsumowanie co o nim myślę. ps. odlałam go sobie też do 100 ml pojemnika i zabrałam na wyjazd, więc jest ze mną codziennie, gdyż o demakijażu zawsze myślę i jest on u mnie podstawowym zabiegiem. 


Opinia:
Płyn zaskoczył mnie na plus i na mały minus. Plusem jest, że dobrze zmywa i oczyszcza np. podkład, pomadki z ust, a minusem to słabo sobie radzi z ciężkimi tuszami. Jak użyję np. płynu dwufazowego na rzęsy, a później tego płynu micelarnego to jest takim płynem co uzupełnia demakijaż. Sam tusz to tak rozmaże na oku, dlatego używam go tylko do lekkich makijaży czy np. jak robię maseczkę i potrzebuję zebrać ze skóry takie pozostałości, to jest okej. Sam w sobie płyn przyjemnie się używa, jest o delikatnym kwiatowym zapachu. Posiada ekstrakt z miodu z D-pantenolem, który łagodzi podrażnienia. Nie podrażnia on skóry, nie piecze, nie szczypie oraz nie powoduje on łzawienia przy zmywaniu okolic oczu. Czytałam już o nim różne opinie. Niektórzy byli bardzo zadowoleni, inni średnio. Ja należę do osób ponad średnich, gdyż u mnie rozmazuje on tusz i nie radzi z nim sobie jak np. płyn micelarny z Biodermy (to tylko takie porównanie) gdyż jak przyłożę wacik do oka, chwilę odczekam tusz jest już zebrany z rzęs, tutaj przy Lirene, muszę robić kilka podejść by ten tusz zaczął się zmywać. Ale ogólnie zmywanie pozostałej części na twarzy jest w porządku. Skóra robi się ukojona, nawilżona, rozjaśniona. A kiedy nie maluje mocno rzęs, a jedynie podkreślam oko kredką to płyn wszystko ładnie zmyje bez konieczności pocierania.


Buteleczka standardowa i typowa jak dla płynów marki Lirene (czy Pharmaceris) Przezroczyste opakowanie informuje na bieżąco ilość zużytego produktu. Zamykanie na klik.


Znacie już ten płyn micelarny od Lirene?



pozdrawiam,

Donna

2 komentarze:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...