15 paź 2017

Frankincense wosk Yankee Candle.

Witam,



Bardzo ale to bardzo byłam ciekawa owego zapachu, który zwie się Frankincense od Yankee Candle. Zapach leżał u mnie już jakiś czas i leżał, ale dłużej już leżeć nie może! Zapaliłam go i tak jak czytałam już o nim słabe recenzje, tak i na mnie nie zrobił dużego wrażenia - wow, ale ma to coś w sobie, co mnie przyciąga do niego. Zapraszam Was kochani co o tym gagatku myślę. 

Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: 
słodka żywica przełamana pikantnością pieprzu wraz z balsamiczną nutą drewna.

Nazwa Frankincense (Boswellia carteri) pochodzi ze średniowiecznej Francji i słowo to oznaczało "prawdziwe kadzidło, balsamiczny zapach"- żródło internet.


Opinia:
Lubię i podoba mi się zapach kadzideł. Tutaj ten aromat kojarzy się na pewno z kościołem, kapliczkami i takimi magicznymi 'starymi' małymi sklepikami, gdzie można kupić coś magicznego typu kadzidełka, pachnidełka i ezoteryczne akcesoria. Choć ja w domu mam kadzidło takie żywiczne, gdzie czasami rozpalam, takie małe kamyczki na kominku, które się rozpływają, to porównując zapach wosku po zapaleniu - właśnie coś to jest podobnego, ale nie to samo. No cóż, zapach nie każdemu przypada i przypadnie do gustu, a mi wręcz przeciwnie - podoba się. Wracając jednak do owego wosku, to wg. mnie jest taki poplątany. Trochę jakby słodki, trochę mdły, trochę ostry i nuta drewna. Zapach bardzo specyficzny i nie należy do 'pachnących' zapachów typu fiołki na łące czy też lazurowe wybrzeże. Ale jest on ciężki, przytłaczający, taki nie dla każdego, nie mniej jednak lubiący oryginalność. Bo ten wosk taki jest i pasuje na jesienne, deszczowe dni. Ma on w sobie może coś z magii? może z tajemniczości? sama nie wiem jak to określić. Ale jedno wiem, że albo się ten zapach polubi albo nie. Ja w małych kawałeczkach kiedy go paliłam to zapach rozpraszający się po pokoju był całkiem przyjemny. Do kupienia w goodies.pl


Jestem ciekawa czy Wam ten zapach przypadł do gustu?
Uważam, że to trzeba poczuć by samemu ocenić :) 



pozdrawiam,

Donna

5 komentarzy:

  1. Nie przepadam za zapachem kadzideł, więc to nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie każdemu się takie zapachy podobają, ja lubię od czasu do czasu coś takiego zapalić :)

      Usuń
  2. Nie znam go, ale nie wiem czy by mi się spodobał, choć kadzidła mi mocno nie przeszkadzają....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...