24 sie 2017

Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle - Driftwood.

Witam,



Tak jak planowałam poznać kolejny zapach Yc to wosk o nazwie Driftwood. Lubię takie wyszukane zapachy, a im ciekawsza nazwa i rysunek na etykiecie tym lepiej. Wosk zakupiłam na stoisku YC w jednym z francuskich małych sklepików :) 

Co to za wosk?
Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu wyrzuconych przez morze na piaszczystą plażę konarów drzewa, zaimpregnowanych morską solą i wysuszonych przez słońce.


Opinia:
Wosk bardzo przyjemny i nie nachalny. Nadający się na okres wakacyjny, gdyż czujemy w nim morską nutę, drzewną nutę - a więc wosk z typu rześkich i świeżych. Nosy męskie też będą zadowolone, bo czuć w nimęski przeplatający się aromat. 


Lepiej od kwiatowych czy owocowych zapachów podobają mi się tego typu świeże akcenty. Wosk jest wyrazisty, nie przyprawia mnie o ból głowy, więc spokojnie w małej ilości tli się w kominku zapach. Lubię go zapalić tak w późnych popołudniowych godzinach i tak do wieczorka gdzieś tam sobie ten zapaszek w pokoju uchodzi. Jest sympatyczny i okazały. Uważam, że nada się do zaproszenia gości i będzie miłym akcentem wśród towarzystwa. 


Co myślicie o tym zapachu?
Nuty morskie, drzewne są Wam znane?
Do kupienia w goodies.pl


pozdrawiam,

Donna

6 komentarzy:

  1. Ciekawy ten wosk
    Chętnie bym go wypróbowała i sprawdziła czy przypadnie mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam go, ale wydaje się ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie ten zapach, bo ciężko go sobie wyobrazić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coraz bardziej blogi mnie kuszą tymi tartaletkami YC :( zwłaszcza, że ten zapach byłby idealnie w moim stylu <3

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam go ale mógłby mi się spodobać

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...