17 sie 2017

AQUA Kringle Wax melt - wakacyjny klimat trwa.

Witam,



Na najbliższe dni wybrałam dwa woski, które to będą umilać mi czas. Jeden z nich już poznałam Aqua od Kringle Wax melt - zachęciła mnie w nim wakacyjna, letnia etykieta. Nie da się ukryć, że to na etykiety zawsze zwracam pierwsze uwagę, a ten obrazek bardzo przypomina mi turkusową wodę w której to miałam okazję kąpać się na południu Francji, a drugi wosk YC Driftwood też 'na sucho' jest bardzo przyjemny, ale jego zostawiam już na weekend do palenia.

Wracając do Aqua jaki on jest?


To wyraźny aromat cytrusowo - morski z nutą bergamotki połączony z piżmem i drzewem sandałowym stanowi świeżą i zarazem luksusową kombinację.


Zgadza się, ja czuję w owym wosku nutę morską i świeżą. Przypominającą też męski aromat i męskie, letnie zapachy. Nuta cytrynowa tak z ukrycia próbuje się przedostać, ale ona już słabiej wygląda na tle zdecydowanie morskim. To co wyróżnia woski Kringle od Yankee Candle to to, że mają fajne, zgrabne i praktyczne pojemniczki. Wosk nie kruszy się z papierka jak przy YC. Wydostajemy wosk tyle ile Nam potrzeba i zamykamy wieczko pojemniczka, nie brudząc nic dookoła. Auqa nie jest duszącym zapachem, nie przypomina też nic z wc morskiego - jeśli ukruszymy w miarę spokojnie wosk, gwarantuje, że w pokoju zacznie unosić się naprawdę lekki i orzeźwiający męsko-letni-wakacyjny zapach. 


A kiedy znudzą mi się morskie klimaty następnym w kolejce do umilania dni będzie już coś YC Driftwood, też fajnie się zapowiada :D  

Znacie Aqua? Wolicie Kringle czy Yankee? Zajrzyjcie do goodies.pl



pozdrawiam,

Donna

9 komentarzy:

  1. Nie znam tego zapachu, ale wydaje się być dla mnie dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa jakby mój nos zareagował na tą aquę ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Aqua! Przydałby mi się teraz basen z lodowatą wodą :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. zupełnie nie znam tych produktów!

    OdpowiedzUsuń
  5. od jakiegoś czasu częściej sięgam po Kringle , zaletą są fajne opakowania i niekruszący się wosk oraz dostępne małe, pachnące świeczki o gramaturze wosków

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam Kringle :) Mam ten zapach z YC, ale jeszcze nie paliłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam okazji jeszcze zapoznać się z Kringle, ale bardzo lubię zapachy YC :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie wolę KC od YC 😄

    OdpowiedzUsuń
  9. aqua to mój ideał zapachowy! uwielbiam go i palę tylko na niezwykłe okazje :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...