20 sie 2017

My Secret Neon Color Nail Polish.


Witam,



Jak się macie? Jak żyjecie słoneczka? Kilka dni pochmurnych i deszczowych, a już brakuje Nam ciepła i słyszymy narzekania, co z tą pogodą :P Na wprowadzenie trochę pozytywnej energii przedstawiam te oto cukiereczki do paznokci, które można spotkać z ostatnich nowości w Drogeriach Natura. Jest to edycja limitowana: My Secret NEON COLOR NAIL POLISH - czyli kolorowe, neonowe lakiery do paznokci.


Lakiery do paznokci o neonowych kolorach, które pozwolą wykreować fantazyjny letni manicure. Nowoczesna, lekka formuła zapewnia równomierne rozprowadzenie na płytce paznokcia i zapobiega powstawaniu smug. 
Pojemność: 10 ml 
Cena: 9,99 zł


Opinia:
Nie jest to do końca mój styl i moje kolory, aczkolwiek jak wakacje to wakacje i na takie kolorki można sobie pozwolić. Na początek wybrałam mocny pomarańcz. I choć w słońcu nie wygląda on na neon, to uwierzcie ale w rzeczywistości jest mocnym neonem. Lakier standardowo się dość dobrze nakłada. Dwa pokrycia wystarczają na osiągnięcie ładnego, intensywnego koloru niemalże na paznokciach wygląda jakbymiała nałożone hybrydy. Utrzymuje się do 5 dni bez żadnych zarzutów (no może małe odpryśnięcie jest, ale maluteńkie) 


Pędzelek lakiery posiadają mały i wygodny, dobrze się nim operuje. Pojemność 10 ml. Są to kolory limitowane, więc warto choć jeden z nich wypróbować. Tak jak wspomniałam neony to nie mój styl jakoś specjalnie, ale grono młodszej wiekowo 'widowni' powinna być z tej serii zadowolona. 


Nie mówię nie neonom, ale chyba wolę coś stonowanego na paznokciach i nudziakowego. A neony tylko raz na jakiś czas mogą zagościć. Jakie jest Wasze zdanie? Lubicie mieć szaleństwo na paznokciach i sięgacie po neony? Czy jednak lubicie coś łagodnego?



pozdrawiam,

Donna

14 komentarzy:

  1. Kolory sa iście szalone ale tak trudne do uchwycenia na zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym przytuliła ten neonowy róż/koral? Lubię takie kolory ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie w moim typie. :). Za to oba roze sa piekne;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne, żarówiaste kolorki, idealne w moim przypadku na paznokcie u stóp

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam neony! aż narobiłaś mi smaka na zmianę manicure :D a co! lato jeszcze trwa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. najtrudniej zawsze te neony pokazac na fotkach:P

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie zawsze unikałam neonów, ale myślę, że ładnie wyglądałyby jako akcent z innym stonowanym kolorem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem fanką pomarańczy, ale ten żółty neon chętnie bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Może się skuszę na próbę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Z neonów już wyrosłam i teraz mogłabym się skusić tylko na neonowy róż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o jaa... :D ktoś tu jeszcze korzysta z normalnych lakierów zamiast hybryd oprócz mnie.. :D piąteczka! ale neonki już nie dla mnie :)

    zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...