27 lip 2016

Żel pod prysznic Czerwony mak - Konopie Kneipp

Witam,



Dużo czytałam już o produktach Kneipp, jednak nic do tej pory jak pamiętam jeszcze nie miałam. Żel pod prysznic Czerwony mak - Konopie otrzymałam już jakiś czas temu od portalu Uroda i Zdowie. Schowałam go do koszyka i jakoś o nim zapomniałam, a że lato to wspaniały moment na testowanie i poznawanie nowych żeli, to u mnie w tym roku panuje różnorodność, bo monotonii pod prysznicem nie lubię. Do tego i tak ma tylko 200 ml pojemności, więc na długo się nim nie nacieszę.


Opis:
"Zawiera naturalne olejki aromatyczne, łagodnie pielęgnuje. Doskonały po wyczerpującym i stresującym dniu, odpręża i zapewnia doskonały nastrój. Testowany dermatologicznie, posiada naturalne ph skóry. Nie zawiera barwników, środków konserwujących oraz mydła"

Skład: 
Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Coco Glucoside, PEG-18 Glyceryl Oleate/Cocoate, Parfum (Fragrance), PEG-40 Sorbitan Peroleate, Glyceryl Oleate, Papaver Orientale (Poppy) Seed Oil, Cannabis Sativa Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Citrus Nobilis (Mandarin Orange) Peel Oil, Citrus Aurantium Bergamia (Bergamot) Fruit Oil, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Oil, Citrus Medica Limonum (Lemon) Peel Oil, Olibanum, Limonene, Geraniol, Alpha-Isomethyl Ionone, Linalool, Hexyl Cinnamal, Glycol Distearate, Hydroxypropyl Methylcellulose, PEG-14M, Silica, Tocopherol, CI 16255, CI 15985, CI 28440.


Moja opinia:
Ładne opakowanie, etykieta mnie przyciągnęła, tuba miękka - można przeciąć. Zamykanie na klik. W środku znajduje się czerwony (ceglasty) żel o konsystencji jak widać na zdjęciu nieco przeciekającej (lejącej) Zapach z początku mi się średnio podobał, nie umiem go opisać - czerwony mak i konopie, trochę dziwny i pierwszy raz taki poznałam. Z czasem już się przyzwyczaiłam i polubiłam go. Czasami tak mam, że na pierwszy rzut mi się coś słabo podoba, a gdy się produkt kończy to stwierdzam, że był nawet fajny.


Żel spełnia swoje zadanie jako żelek. Tworzy się odpowiednia piana do tego pachnie i zapach jest nieco dłużej wyczuwalny na skórze niż takie inne średniaczki-zwyklaczki pod prysznic. Albo nalewam go na dłoń, albo na gąbkę. Wydajność mała, ma tylko 200 ml pojemności. Czy zapach jest 'nastrojowy i wesoły'? - jak zapewnia producent? oceńcie same :)



Z chęcią bym poznałam coś innego z Kneipp, co dobrego polecacie?




pozdrawiam,

Donna


2 komentarze:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...