9 lip 2016

Nowości, przesyłki, nowe testy :)

Witam,



Pojawiło się u mnie kilka nowości przesyłkowych oraz coś do testów. Co prawda czekam jeszcze na dwóch kurierów, ale coś za długo czekam i nie wiem czy się doczekam :D Od początku lipca czekam, a tu cisza, więc postanowiłam zrobić nieco krótszy wpis tego co już do mnie przyszło...
Na początek coś pachnącego, a mianowicie przesyłka od goodies ;) 


...duża świeca YC ;) ale żeby zrobić napięcie co to za zapach, pokażę jak odpalę i zobaczycie jaka jest jej etykieta.. jak widać króluje biel - może ktoś zgadnie co to za zapach? :)


Do testów dla mnie i mamy zawitała również poczta od Lirene - jak się sprawdzą produkty, damy znać.



Olejki od Loton - znam wersję arganową, króra niestety obciąża mi włosy, ale z chęcią poznam wersję macadamia, może będzie o wiele lepsza? zobaczymy...


A to nowości niemieckie z limitowanej edycji Balea i Pure & Basic - żele pod prysznic - pachną obłędnie ;) 



No i to by było na tyle, czekam na pozostałe dwie przesyłki, mam nadzieję, że kurier nadjedzie szybko ;)



pozdrawiam,

Donna

19 komentarzy:

  1. Te kosmetyki z Lirene bardzo mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne przesyłki, tyle radości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Yankee Candle to może Soft Blanket :)?

    OdpowiedzUsuń
  4. Biała świeca to Soft Blanket - tak obstawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super nowości, stawiam, że świeca to Clean Cotton lub midnight jasmine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ani Clean Cotton ani midnight jasmine :)

      Usuń
  6. Jestem bardzo ciekawa przesyłki od Lirene

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe te kosmetyki. Miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe, jaki zapach świecy wybrałaś ;) ja czekam na woski, a w zasadzie muszę iść po nie na pocztę, ale dziś to zrobię, bo już się nie mogę ich doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super przesyłki. Biała świeca skojarzyła mi się z Marshmallows.

    OdpowiedzUsuń
  10. Limitowanki Balea zazwyczaj mają cudowne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...