24 lip 2016

Ultradelikatny krem do depilacji skóry wrażliwej 9 w 1 Eveline.

Witam,


Za kremami do depilacji nie przepadam, preferują zwykłą i szybką maszynkę dla kobiet. Czasami jednak jestem ciekawa czegoś, czego jeszcze nie poznałam i nie testowałam. Bio Depil 9 w 1 Ultradelikatny krem do depilacji skóry wrażliwej Eveline. Jak się spisuje? Zapraszam na krótką notkę ;)


Opis:
• Niezwykle skutecznie usuwa niechciane włoski
• Jest wyjątkowo delikatny dla skóry
• Opóźnia odrastanie włosków
• Nawilża skórę, dzięki zawartości protein jedwabiu
• Wzbogacony o aloes, łagodzi i koi podrażnienia
• Zawiera koenzym Q10+R, aby dodatkowo pielęgnować skórę podczas depilacji
• Sprawia, że skóra staje się satynowo gładka i jedwabiście miękka
• Wyjątkowo szybko działa
• Bez ryzyka uszkodzenia skóry!


Moja opinia:
W kremach do depilacji nie lubię ich zapachów, są jakieś takie dziwne. W tym przypadku również poczułam ten specyficzny zapach. Zabieg wykonałam jak zaleca instrukcja. Moje efekty po? Skóra dobrze zareagowała, nie miałam żadnych podrażnień. Krem sam w sobie jest delikatny, z łątwością się go rozprowadza na skórze. Jednak nie do końca byłam zadowolona z efektu, bo dla mnie ten krem okazał się być za słaby. I tak musiałam wspomóc się maszynką. Po dwóch dniach już poczułam na łydkach odrosty włosków, więc krem niezbyt przypadł mi do gustu. Dlatego takie kremy słabo mnie przekonują do depilacji. Może za krótko je trzymam? Sama nie wiem, ale stosuje się wg. minut podanych na opakowaniu i tak czuję nie do końca zadowalający efekt.


Stosujecie takie preparaty do depilacji?
Czy jednak wolicie szybką maszynkę?



pozdrawiam,

Donna

3 komentarze:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...