5 lip 2016

Tybetański szampon zwiększający objętość i siłę włosów - Planeta Organica.

Witam,



Planeta Organica to marka po którą sporadycznie sięgam, a szkoda i muszę to zmienić, ponieważ produkty bardzo lubię i u mnie się sprawdzają. Już nawet wyczaiłam, że w moim rodzinnym mieście jest sklep, w którym można kupić rosyjskie kosmetyki, więc będę musiała się tam wybrać po produkty do włosów. Szampon, o którym chcę coś napisać to Tybetański szampon zwiększający objętość i siłę włosów. Przy jego wyborze sugerowałam się tym, że zwiększa objętość, a ponieważ mam cienkie włosy, więc liczyłam na to, że może coś mi pomoże. Jak się sprawdził? zapraszam na krótką notkę ;) 


Opis:
"Szampon przywracający objętość cienkim i delikatnym włosom. Posiada unikalną recepturę, która opiera się na wiedzy tybetańskich mnichów, którzy stosują do pielęgnacji włosów ręcznie zbierane zioła. Kosmetyk posiada aktywne zioła tybetańskie, nieśmiertelnik, olej z drzewa sandałowego, wyciąg z orzecha mydlanego. Szampon efektywnie nawilża i odżywia włosy oraz skórę głowy, odnawia struktury białkowe, wspomaga wzrost włosów oraz poprawia przemianę materii zachodzącą w cebulkach włosowych"

Składniki (INCI):
Aqua with infusions of Organic Pterocarpus Santalinus Wood Oil Sapindus Mukurossi Fruit Extract, Leontopodium Alpinum Flower/Leaf Extract (szarotka alpejska), Organic Helichrysum Arenarium Extract, Artemisia Vulgaris Extract (bylica pospolita), Organic Panax Ginseng Root Extract (żeń-szeń), Eugenia Caryophyllus (Clove) Seed Extract (goździk), Crocus Sativus Flower Extract (szafran), Curcuma Longa Root Extract (kurkuma), Solidago Virgaurea (Goldenrod) Extract (nawłoć pospolita), Thermopsis Alpine Extract (łubinnik górski); Magnesium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Decyl Glucoside, Glycol Distearate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Sodium Chloride, Parfum, Citric Acid.


Moja opinia:
Podoba mi się w nim to, że szampon ma pompkę, to bardzo wygodna aplikacja i podczas mycia kontroluję ilość szamponu na ręce, bo nie wyleje sobie go za dużo, jak to przy butelkach bez pompki. Konsystencja jego jest taka brązowo-zielonkawa o perłowym połysku. Zapach ziołowy, podoba mi się. Nie utrzymuje się na włosach, jedynie podczas mycia. Po zwilżeniu włosów pod wodą i nałożeniu pierwszy raz - szampon słabo się pieni, nie jest to piana jaka mnie zadowala, dlatego po spłukaniu i nałożeniu jeszcze raz szampon z pienieniem się jest w porządku. Wtedy mogę wykonać masaż skóry głowy i ogólnie umyć włosy. Szampon jest delikatny, nie powoduje swędzenia. Na objętość hmm no nie zadziałał na co liczyłam najbardziej, ale na włosy cienkie i takie jak ja mam sprawdził się dobrze, bo nie obciąża ich. Na co dzień spisuje się dobrze. Lubię ziołowe szampony, więc krzywdy żadnej nie robi, bo nie zawiera SLS i parabenów. Moje włosy po umyciu owym szamponem są puszyste ale nie napuszone, lekko uniesione u nasady, ale to tylko w ten sam dzień umycia, bo na drugi już wymagają ponownego oczyszczenia. 

Etykieta nieco się zniszczyła w czasie użytkowania szamponu
Ogólnie dla mnie szampon jest dobry i myślę, że chętnie po niego znów sięgnę, ale chce poznać też inne wersje z PO.


Jakie znacie szampony z Planeta Organica?




pozdrawiam,

Donna

7 komentarzy:

  1. znam miałem parę osmetyków i byłem zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już w żadne obietnice nie wierzę, że będę mieć większą objętość włosów, bo za każdym razem jestem rozczarowana :) Nie mniej jednak szampon może kiedyś wypróbuję, czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zupełnie nie znam tego produktu :) Ale ma fajny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje włosy są cienkie, ale przy tym strasznie się puszą. Zależy mi na zwiększeniu ich objętości, ale też ujarzmieniu. Może produkt byłby dobry. Byleby tylko nie powodował przetłuszczania, bo na szczęście nie mam z tym problemu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam wersję Aleppo i Finnish - polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie próbowałam jeszcze szamponów Planeta Organica, ale na pewno to nadrobię. Też mam w pobliżu sklep z tymi kosmetykami, więc chętnie go tam poszukam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...