13 lip 2016

Rimmel The Only 1 nr 100 pink me love me.

Witam,



Moimi ulubieńcami jeśli chodzi o kolory pomadek to zdecydowanie nudziaczki, ale też od pewnego czasu mocna czerwień. Inne kolory też mi się podobają, ale nie każdy odcień do mnie pasuje. Tym razem w mojej codzienności panuje Rimmel The Only 1 nr 100 pink me love me.


Pomadka typowo różowa i dziewczęca. Do delikatnych i letnich makijaży myślę, że zawsze będzie pasowała. Podoba mi się w niej to, że bardzo dobrze nawilża i kryje. Z początku nakładania jest miękka i jakby na ustach wydaje się być błyszcząca, później natomiast gdy minie dłuższa chwila to pomadka jakby robi się matowa i zastyga na ustach, które nadal są w bardzo ładnym stanie nawilżenia i odżywienia. Aplikacja bardzo szybka, ponieważ kształt pomadki jest skośny przez co łatwo się nią maluje. 


Zapach pomadki również ładny i odpowiedni, hm jakby owocowy i nie jest chemiczny. Jakość pomadki uważam, że jest dobra. Utrzymuje się na ustach dopóki nie zaczniemy jeść czy pić. Pomadka do kupienia w szafach Rimmel w większości drogerii. 


Lubicie różowe pomadeczki? :D
A może skusicie się na inny odcień, ponieważ gama wynosi aż 13 kolorków. 



pozdrawiam,

Donna


11 komentarzy:

  1. Mam tę pomadkę tylko w bardziej zgaszonym kolorku :) Bardzo ją lubię :) Ten róż też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam tylko różowe i czerwone pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam róż choć ja sięgam po ciemniejsze odcienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna, aczkolwiek nie mój kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  5. w sztyfcie wygląda ładnie, na ustach jednak wydaje mi się zbyt różowa :) wolę nieco ciemniejsze i przygaszone kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny kolorek. Jeszcze niedawno częściej sięgałam po odcienie beżu i brązu, ale ostatnio przekonuję się do innych wariantów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. delikatny, ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo lubię różowe pomadki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie byłyby zdecydowanie za jasna. Mam Peachy-Beachy i kolor też nie jest moim faworytem- ale formuła niczego sobie.; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Sięgam od czasu do czasu po róż, ale bardziej stonowany. Jestem brunetką, więc w takich mi lepiej mam wrażenie. Niemniej ciekawa ta linia pomadek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...